jukki.nl

623 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

12 sep 2023
Na 1 1/2 week nog steeds gegevens van mijn bestelling
13 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is gisteren verzonden en wordt binnen enkele dagen geleverd. Onze excuses voor de vertraging.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling, onze excuses voor de vertraging, we doen ons best uw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.
25 jul 2023
Mijn artikel is na 10 dagen nog niet verzonden.
25 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben een hele grote belangstelling voor onze producten waardoor we helaas een kleine vertraging hebben met de verwerking ervan waarvoor we onze oprechte excuses aanbieden. Alle pakketjes worden netjes geleverd maar inderdaad helaas met een vertraging.
9 sep 2023
Bestelling van 30 augustus nog niet ontvangen!
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, we doen ons best uw bestelling met spoed te versturen.
24 sep 2023
Levering duurt lang . Heb nog niks ontvangen
27 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de track and trace link is uw bestelling geleverd. Mocht dat niet zo zijn zou u dan per mail met ons contact op kunnen nemen? winkel@jukki.nl
5 sep 2023
Ik heb nog steeds mijn pakketje niet binnen
5 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is nog in behandeling en wordt zo snel mogelijk verzonden. Onze excuses voor de vertraging
11 sep 2023
Ik wacht al 11 dagen op mijn bestelling!
11 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, uw bestelling staat op spoed en doen ons best deze zo snel mogelijk te versturen.
8 mei 2023
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling, graag vermeld ik u dat uw bestelling onderweg is, vanwege het lange mei weekend in Polen is de levertijd iets langer dan normaal, ik stuur u per email de track and trace link.
20 aug 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
21 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is vandaag verzonden, onze excuses voor de vertraging!
29 jul 2023
Na 2 weken nog steeds niks binnen 😖
12 sep 2023
Heb m'n pakket nooit ontvangen.
13 sep 2023
Bestelling nog niet ontvangen.
13 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging, we doen ons best uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.
24 jul 2023
Bestelling nog niet ontvangen
27 jul 2023
Heb het nog steeds niet binne
27 jul 2023
16 sep 2023
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg en wordt binnen enkele dagen geleverd.
Late more than 7 days
Antwoord van jukki.nl
Thank you for your review. Your order is shipped 1.12 from our warehouse in Poland and will be delivered today:)
nog niets ontvangen
Antwoord van jukki.nl
Uw bestelling wordt vandaag geleverd:) Bezorgtijd: vandaag tussen 16:35 en 18:35
3 okt 2023
Bezorgingsservice
3 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging!
28 aug 2023
Duurt erg lang
28 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg en zal vandaag/morgen worden geleverd.
13 aug 2023
Oplichters
13 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we zijn absoluut geen oplichters. uw geld is terug overgemaakt, het staat binnen enkele dagen op uw account. Onze excuses voor het ongemak.