jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

JH
Jitty H.
Heerenveen
30 mrt 2024
Mooie producten van goede kwaliteit!
30 mrt 2024
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel.
9 mrt 2024
Goede qualiteit en snel levertijd
10 mrt 2024
Snelle levering. Goede producten!
30 mrt 2024
Snel bezorgd en goede kwaliteit
IL
Ilona L.
Ter aar
Snel verzonden en leuk product!
Goede kwaliteit heel tevreden
Antwoord van jukki.nl
Top product en snelle service
AR
An R.