jukki.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden891 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

Lekker frisse kleuren en mooi stevige stof! We zijn er blij met onze spullen en bestellen daarom Regelmatig wat MVg
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel.
Had het product binnen 3 dagen in huis zoals beloofd op de site. Kwalitatief ook goed m, was er erg blij mee.
10 mrt 2024
Mooie product goed kwaliteit! En de levering duurde 5 dagen zoals het omschreven was. Ben heel tevreden.
16 mrt 2024
Heb bijna alles bij Jukki gehaald voor de baby de kwaliteit is goed mooie spulletjes ben zeer tevreden!
31 mrt 2024
Super mooi stofje van de kinderwagen dekentje. Lekker zacht en daarbij ook nog een snelle levering.

Uitstekende service en kwaliteit

Product kwam overeen met de online weergave Goede kwaliteit Snelle levering
Bestelling met 3 dagen binnen, en dat terwijl het uit Polen moest komen👍🏻
30 mrt 2024

Good quality and fast delivery

The pillow I ordered is very soft and the baby items are as described.
30 mrt 2024
Thank you for your review, we are glad you are satisfied, we would love to see you back in our online store:)
product ziet er mooi uit. verzending duurde lang. bijna een week
20 mrt 2024
Alles gekregen als verwacht, goede kwaliteit van het stof

Goede kwaliteit!!

Bestelling precies als op de foto, erg blij mee!!
Antwoord van jukki.nl
Goede en snelle levering en een goed product.
Antwoord van jukki.nl
Goede producten, vaak niet te vinden in NL.
Vrije snelle levering, binnen 5 werkdagen

Netjes

Beantwoord de mails snel en mooi product.

Prima bezorging, supermooi babynestje

Prima bezorging, duurde ongeveer 4 dagen
AG
A G.
Capelle aan den IJssel
Mooie kwaliteit Echt zoals op de site
31 mrt 2024
Snelle levering , prachtig babynestje
JH
Jitty H.
Heerenveen
30 mrt 2024
Mooie producten van goede kwaliteit!
9 mrt 2024
Goede qualiteit en snel levertijd