jukki.nl

623 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden894 beoordelingen in totaal

31 mei 2023
Verrassend! Ik had iets besteld en klonk eigenlijk te mooi om waar te zijn voor dat geld maar het is echt oprecht een top product en heel mooi en dat voor zo’n lage prijs! Ik ga zeker vaker bestellen hier.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Het is inmiddels meer dan een week, heb de track en tracing gekregen van postnl maar staat er op dat zij nog niks hebben ontvangen. Ik heb al een keer bij jukki besteld en alles ging goed de kwaliteit is goed maar de bezorging is echt iets om te verbeteren. Ik hoop dat ik mijn bestelling nog deze week ontvang.

Beoordelingen voor jukki.nl

18 apr 2024
Antwoord van jukki.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling:) we zijn blij dat u tevreden bent, we zien u graag terug in onze online webwinkel.
13 apr 2024
7 apr 2024
7 apr 2024
Antwoord van jukki.nl
Heb nogsteeds niks binnen gekregen en krijg m’n geld ook niet terug.
Antwoord van jukki.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is onderweg en wordt binnen enkele dagen geleverd. Vanwege de feestdagen 1&3 mei in Polen is de levertijd iets langer dan normaal.
16 apr 2024
Geen goede communicatie
17 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Op mails worden binnen enkele minuten/uur geantwoord.
31 mrt 2024
De producten werden snel geleverd binnen 5 werkdagen! Daarnaast was de kleur nog mooier in het echt dan op de website. De items zijn nog niet gebruikt dus ik geen beoordeling geven over de kwaliteit van de items
Antwoord van jukki.nl
Heeel blij met alles! Was zelf beetje ongeduldig omdat ik het zo graag wilde hebben maar was netjes binnen 5 dagen al geleverd! Kwaliteit is ook super goed! Zeker een aanrader!
24 mrt 2024
19 mrt 2024
Mijn pakket kwam binnen 3 dagen aan. Was netjes verpakt. En ik was helemaal te goed geregeld. Ook als er een artikel retour.moet wordt het netjes geregeld.
19 mrt 2024