Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.587 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

8 nov 2023
Product binnen gekregen zoals omschreven. Al meerdere malen besteld bij Logistiekconcurrent en altijd goed. Ook een keer gebeld voor advies en ik ben toen heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Belangrijker nog was dat ze ook een oplossing hadden voor het probleem qua ladingzekering.
6 okt 2023
Mooi assortiment tegen leuke prijzen. Het versturen met PostNL loopt niet erg soepel, heeft denk ik te maken met het feit dat uiteindelijk een transport bedrijf het bezorgt. Kreeg meerdere meldingen voor bezorgtijd van PostNL, maar dan kwam er niets. Uiteindelijk is het wel geleverd.
22 sep 2023

Zeer goede prijs en kwaliteit en service

Ik was op zoek naar meerdere hangsloten die ook buiten langdurig gebruikt kunnen worden. Via google kwam ik bij logistiek concurrent (die ik nog niet kende). De prijs was daar echt veel beter dan elders en de service is ook prima bevallen. Echt viir herhaling vatbaar en een aanrader
4 sep 2023
mini containers besteld bij logistiek concurrent. Twee keer geleverd gekregen en weer retour door veel kapotte containers. Uiteindelijk heel goed opgelost door logistiek concurrent door op evenementen locaties betere en duurdere containers te verzorgen op hun kosten. Top!
22 jun 2023
Vriendelijk personeel op de locatie, erg behulpzaam en geduldig. Een top bedrijf waar wij meerdere keren de verzenddozen bij hebben laten afleveren en die we afgehaald hebben, nooit hebben we problemen ervaren. Vanaf nu af aan onze standaard verzenddozen leverancier!
21 aug 2023

Dik tevreden!

Goede producten, snelle verzending. Wat anders zou kunnen, is dat als er maar een deel vd bestelling verstuurd kan worden omdat de rest bijvoorbeeld in backorder staat, dat de factuur niet ook in delen gesplitst wordt. Dit is namelijk niet handig voor de boekhouding.

Artikel van lage kwaliteit

Bij mijn laatste bestelling was de "sleufgatfitting met ring" ( Artikelnummer 100129019) was van zeer slechte kwaliteit. Van de acht die ik kocht, moesten er vier worden "aangepast" om op de rails te passen. Ik hoop dat dit goed transkeert aangezien ik Engels ben.
19 jul 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Fijn dat we elkaar zojuist hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, aarzel dan niet en neem gerust contact op met onze klantenservice.
Verzending prima en snelle afwikkeling echter het product voldoet niet, hebben zelfopr spanbanden 50mm 4,5M spitsh 1,5T gekocht en ze wikkelen tot 40 cm voor de haak op en verder niet. De spandbanden welke ik hiervoor had waren iets korter maar voldeden wel.
15 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we je geprobeerd telefonisch te bereiken, ook hebben we een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
LA
LUISA a.
Eindhoven
13 mei 2023

snelle levering bstelling

snelle levering de volgende dag in huis. alleen ongeveer het tijdstip van de levering niet vermeld. was toevallig thuis zodat de vriendelijke werknemer van u niet met die dozen hoefde te sleuren .misschien kan daar in nog iets aan gedaan worden.
17 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering, de reden dat we geen track en trace verzonden hebben is dat we deze levering met eigen vervoer gebracht hebben. Daarvoor kunnen we helaas geen track en trace of tijdsindicatie versturen. Als je vragen hierover hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice!
13 jul 2023

Positieve ervaring

De website is duidelijk en overzichtelijk, ondanks dat dit de eerste bestelling was verliep e.e.a. voorspoedig. Levering geschiedde binnen de termijn welke werd genoemd en de producten voldeden aan de verwachting. Al met al een positieve ervaring.
21 nov 2023

Brouwerij PRST

Als kleine brouwerij waren wij op zoek naar bierdozen voor onze flessen van 50 CL. Geen standaard maat en dus een hele zoektocht! In deze doos passen precies 18 flessen en de doos is sterk genoeg voor dat gewicht! Top! Niet duur ook! PRST

Geweldige spullen.

Het materiaal wat ik had besteld ziet er goed en degelijk uit. Was alleen in 2 leveringen geleverd, maar dat stond ook netjes op de aflever bon. Nog even telefonisch contact gehad over het factuur, hier ook netjes en vriendelijk geholpen.
22 nov 2023

Volledige en snelle leveringen

We zijn maar een kleine klant bij u, Maar zoals altijd erg tevreden over de volledige en snelle leveringen van LogistiekConcurent.nl. En zo te zien, en te horen, eindelijk plakband die redelijk stil is en niet steeds scheurt.
19 okt 2023

Fijne eerste kennismaking en snelle actie

Fijn dat men probeert mee te denken. Toen de order nog niet gelijk compleet was werd er zorg voor gedragen om dit toch zo snel mogelijk te regelen, zodat we niet te lang hebben hoeven te wachten op de bestelling.
26 dec 2023
Snel geleverd, goede communicatie, redelijke prijs en precies ontvangen wat ik nodig had, gok dat er meer bestellingen zullen worden gedaan door medenaaisters die het ersatz papier gebruiken als patroonpapier
29 sep 2023
Als nieuw bedrijf hadden we divers verpakkingsmateriaal nodig in de vorm van palletdeksels, vakverdelers, etc. Door de duidelijke communicatie waren we op de hoogte dat de levering iets vertraging zou hebben.
19 sep 2023

Precies zoals het hoort

Je bestelt, betaalt, krijgt een bevestiging en de producten worden snel verstuurd en je wordt op de hoogte gehouden. Precies zoals het hoort, Een houten pallet voor 120 doosjes was wel een beetje overdreven,
3 sep 2023
Vriendelijke en duidelijke telefonische ondersteuning. Na een vraag werd ik binnen een half uur teruggebeld met een antwoord op een vraag over een specifiek artikel. Het artikel werd binnen een dag geleverd.
9 jul 2023
Artikelen voldoen aan kwaliteit. Bestelling snel verzonden. Helaas niet door PostNL aangeboden maar meteen naar pakketpunt gebracht. Dat is slechte service als je zelf met 3 grote dozen moet gaan slepen.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat je zelf de pakketen hebt moeten ophalen bij het PostNL punt, dit komt niet overeen met de afspraken die we hebben gemaakt met onze vervoerder en daarom willen we hier onze excuses voor aanbieden. We hebben inmiddels contact gehad met onze vervoerder en besproken dat in de toekomst alle pakketten bij jullie op locatie geleverd zullen worden. Mocht je nog vragen hebben hierover, dan kan je onze klantenservice hiervoor bellen!

Zeer tevreden. Netjes en vriendelijk

Zeer tevreden over het snelle afhandelen van onze "spoed" bestelling. Bij het afhalen vriendelijk te woord gestaan met een bakje koffie. Bij aankomst zag alles er verzorgd uit en werd netjes geholpen.