Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.586 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

28 aug 2023
goedemorgen ik heb nu ruim 5 weken op mijn bestelling gewacht omdat iets niet op voorraad was, misschien is het handiger om op de site bij een artikel te vermelden of het op voorraad is of niet
29 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Vandaag hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas zonder gehoor. We vinden het altijd fijn om onze klanten duidelijkheid te geven. We geven levertijden aan op de product pagina en in de orderbevestiging. Geschatte levertijden van geplaatste bestellingen worden bijna altijd nagekomen, maar als er vertragingen optreden proberen we onze klanten op tijd te informeren. Onze excuses als het niet duidelijk geweest is voor je. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
15 jun 2023
Het beviel mij omdat ik dacht dat ons bedrijf nieuw was bij jullie maar bleek niet zo te zijn en zo hoefde ik niet te wachten tot alles gecontroleerd was en kon ik de bestelling snel tegemoet zien.
29 jun 2023
Door toedoen PostNL dreigde mijn pakket te laat aan te komen, contact gehad met de klantenservice en uiteindelijk heeft Logistiek Concurrent mijn pakket nogmaals verstuurd via eigen bezorgservice.
11 okt 2023
gratis bezorgen bij 200 euro is wel heel hoog ,bij tevu is alles gratis bezorgen boven de 25 € levertijden kloppen niet soms heb je dingen snel nodig ,bij jullie is dat een week ,dat is te lang
2 nov 2023

Meedenkend bedrijf

Wanneer er iets niet direct voorradig was om te verzenden werd er wel meegekeken wat de mogelijkheden waren mbt aparte leveringen, veel bedrijven waren hier nieteens aan begonnen! Top bedrijf.
Ik had nog nooit van 'logistiek concurrent.nl' gehoord, maar was aangenaam verrast door het grote assortiment en de prijsstelling. De levering van het bestelde liet ook niets te wensen over.
15 jul 2023
Prachtige aankoop gedaan, voldoet geheel aan de verwachtingen en zeer scherp geprijsd. De levering liet een dagje langer op zich wachten maar was geheel de schuld van de bezorger PostNL.
Ik ben tevreden. Mede omdat ik als particulier een product bij U mag en kan kopen en op mag komen halen. Tevens klantvriendelijke medewerkers welke weten waar ze mee bezig zijn.
16 okt 2023
Juiste producten in een order verzenden indien deze ook in een keer besteld zijn. Het verzenden zonder benodigde handtekening, wat bij de meeste orderbedrijven gebeurd, versturen
EV
EBEM v.
Wintelre
25 jul 2023
Vertrouwd bedrijf, goed product (IBC container), een beetje jammer dat de leveringsdatum niet gehaald kon worden. Maar ja, er ie iets belangrijkers dan snelheid nl. after sales!
22 jun 2023

Tevreden nieuwe klant!

Ben nieuw inde transport en kon op de site alles zo vinden, staat ook veel extra informatie wat fijn is als je niet helemaal bekend bent met iets of zoals mij nieuw in iets bent!
15 mei 2023

snelle levering

levering super snel. afbeelding wijkt echter iets af van het geleverde product. de omschrijving van het product geeft wel de correcte informatie. ik had dit beter moeten lezen.
1 okt 2023

De vraag of het product me bevalt is…ronduit Nee

De vraag of het product me bevalt is ronduit NEE Koop een gereedschapskist bij jullie van Tilbox blijken de sluitingen te lekken en kan alleen badeendjes in die kist bewaren
3 okt 2023
Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend om te lezen dat je niet de kwaliteit hebt ervaren van het product zoals je bij ons gewend bent. Ik heb begrepen van mijn collega dat hij hier al mee bezig was en de oplossing naar je toe komt, dit was al besproken met je door een collega. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
RJ
René J.
Eindhoven

Logistiek concurrent heeft een ruim assortiment tegen een concurerrende prijs

Logistiek concurrent heeft een overzichtelijke site, hierdoor kun je gemakkelijk alles vinden. In mijn geval nu pleisters van Salvequick. Verzending was ook snel ,
20 jun 2023
altijd vriendelijk als het kan snel maar staan je altijd te woord zijn nooit te beroerd om een handeling meer te doen daarom bestel ik graag bij Logistiek Concurent
22 jun 2023
Dat horen we graag, dankjewel voor je review!
Medewerking gevraagd en gelijk antwoord en positief medewerking gekregen. Goederen snel klaar om af te halen en de produkten voldeden volledig aan de verwachting.
2 nov 2023

Prima bedrijf,

overzichtelijke site, makkelijk bestellen en goede communicatie. ik heb mijn bestelling opgehaald en werd prima geholpen door vriendelijke behulpzame medewerkers.
28 sep 2023

Uitermate goed bedrijf

Producten altijd in goede orde ontvangen, van zeer goede kwaliteit. Bezorging verloopt ook altijd soepel. En zelfs returns worden zeer goed en snel afgehandeld.
15 sep 2023

Supersnelle levering *****

Ik heb een zelfoprollende spanband van 4,5 meter besteld die echt top is . En de levering vond ik bizar snel. Ik bestelde hem en de dag erna was huis in huis 👍🏻
4 mei 2023

service kan beter

We zijn zeer verbaasd dat een nieuwe steekwagen met een zachte/lekke band wordt afgeleverd. Dat vinden wij nou niet bepaald service. De levertijd was wel goed.
8 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer te horen dat een van de steekwagens die jullie ontvangen hebben een slappe band heeft. Zoals we net telefonisch besproken hebben gaan we dit oplossen en een nieuw wiel of steekwagen opsturen!