pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

Alles naar wens
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie!
7 apr 2024
goed is goed
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je ons product goed vond.
NV
Nicole v.
's-Hertogenbosch
30 mrt 2024
Prima!
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling.
7 apr 2024
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze winkel te beoordelen! We zijn erg blij dat je je algehele ervaring met ons prettig vond.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Pedimarkt Laufwunder Verzorgingsbalsen Diabetische Voet te beoordelen.
AL
A L.
Vlijmen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten - dat stellen we erg op prijs.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je geweldige recensie en bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen!

Zeer teleurstellend

Antwoord van pedimarkt.nl
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen dat het ontmoedigend kan zijn als een artikel niet past zoals verwacht. Conform ons retourbeleid kunt u de sokken bekijken en passen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. De reden van afwijzing van het retour is omdat de sokken zichtbaar vies en gedragen zijn. Ook zijn de sokken geretourneerd zonder de originele verpakking. U geeft in uw review aan dat de sokken keurig verpakt waren en geheel schoon, helaas is niet niet het geval. Wij vinden het jammer dat u een ander relaas heeft.
Onjuiste informatie over de kleur van de sok. Men adverteert met ‘wit’, echter is de kleur ‘grijs’.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de kleur van de sok niet was wat je ervan had verwacht. De stof is 100% wit (vandaar dat het product ook als 'wit' vermeld op onze website) maar door de zilvergaren waarmee het product is vervaardigd, krijgt het product een lichtgrijze kleur.
Mijn voet verdraagt ze niet
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Vervelend dat uw voet het product niet verdraagt. U mag hierover contact opnemen met de klantenservice. info@pedimarkt.nl
Snelle levering, helaas waren de zolen niet geschikt voor Mijn voeten. Makkelijk retourneren en geld ook redelijk snel teruggestort op de rekening.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij dat onze levering en terugbetaling snel was

Goede kwaliteit

Goed en netjes verpakt. Goede kwaliteit van het artikel (in ons geval steunsokken). Niets op aan te merken.
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen! We zijn blij dat het artikel dat je hebt ontvangen van goede kwaliteit was en dat het goed verpakt was.
17 feb 2024

Wat valt er te zeggen...........

Wat valt er te zeggen? Ik koop hier al jaren mij inlegzolen. Dus verdere uitleg niet nodig!
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt deze mooie review! We vinden het heel leuk om te horen dat je al jaren bij ons de inlegzolen koopt.
Makkelijk te bestellen. Snelle en duidelijke reactie. Vlotte levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

schoenen

Ik ben erg tevreden over de schoenen. Ze kwamen ook best snel.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn te lezen dat je blij bent met je aankoop en dat het snel is aangekomen.
snelle levering en ben zeer tevreden over het product.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je positieve feedback, fijn te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en het product!
ND
Narc D.
Apeldoorn
10 feb 2024
Goede zool, doet niet onder de zool van de podoloog
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen de feedback en zijn blij dat je de kwaliteit van onze zolen vergelijkbaar vind met die van een podoloog.
Vlotte afhandeling en duidelijke comminicatie
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie!