pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

IS
Ingrid S.
Den Haag
Beschikbaarheid product, snelle levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor deze review! fijn dat uw bestelling snel geleverd was!
JV
Prima, snel geleverd en goede kwaliteit
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de snelheid en kwaliteit van onze levering.
Snelle levering van een goed product
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je recensie!
Fijne producten en snelle levering
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze producten en levering.
Warme sokken die niet knellen.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je geniet van het comfort van onze warme sokken.
Zo'n snelle bezorging!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je review. Fijn at je tevreden bent met de snelle bezorging.
afhandeling is prima
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt je review!
11 feb 2024
Was gewoon goed.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je positieve feedback!
BV
Benny V.
Hasselt B
Snelle levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij te horen dat de levering snel was!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de feedback! We zijn blij dat je de snelle levering fijn vond.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 4-sterren review
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review
11 feb 2024
18 feb 2024
Het product voldeed niet aan de verwachtingen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Jammer dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed!
GV
Greta V.
Nederland

Het product klopt wel

antwoord op pedimarkt: Er zit idd een maattabel bij. Ik heb schoenmaat 42, dus die heb ik dan ook gekocht. Inmiddels ben ik door de klantenservice benaderd en is de koop ongedaan gemaakt. Het bedrag werd teruggestort waarvoor mijn dank.

goed product en snel geleverd

1 product had niet de kleur die ik had besteld. Ik wilde het toch houden en product in gewenste kleur bij bestellen. Daarvoor kreeg ik een code zodat het zonder verzendkosten mogelijk was.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Het spijt ons te horen dat de kleur die je bestelde niet hetzelfde was als wat je ontving. We zijn blij om te weten dat je het product toch wilde houden en we hebben je graag een code gegeven zodat het zonder extra kosten verzonden kon worden.
3 feb 2024
ik heb al meerdere keren bij Pedimarkt besteld . steeds snel geleverd en goede producten . zowel de kwaliteit als de werking van deze producten .
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je goede ervaringen hebt met bestellen bij Pedimarkt. En heel fijn om te horen dat u zo een trouwe klant bent!