hairaction.nl- Logo - Beoordelingen

hairaction.nl

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 mei 2024
Een uitstekende service Het was heel attent dat ik bijna direct na mijn mailbericht i.z. annulering van mijn bestelling, omdat dit niet op voorraad was, een telefoontje kreeg dat het artikel net binnen was gekomen en ik mijn bestelling, als ik dat nog wilde, door kon laten gaan. Heel fijn dat dit zo snel afgehandeld kon worden. Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen. Ik vind dat dit getuigt van een goede service. Mijn dank daar voor.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

8 mei 2024
Beste Thea, Bedankt voor de positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Hier doen wij het voor! Veel plezier met de Babyliss föhnborstel. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl

Snelle reactie, top.

Mijn order was niet helemaal op voorraad. Ze hebben mij gebeld en gemaild, super snel contact. Ik heb dat deel wat voorradig was meteen opgestuurd gekregen en de rest is meteen terug op mijn rekeningnummer gestort.
15 mei 2024
Hi Inge, Bedankt voor de positieve review. Hier gaan wij van glunderen. Wij zien je graag weer terug bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Bestelling werd gauw verzonden. Alleen bij post nl is het een probleem geven de tijd aan komen niet langs en nu wachten op een bericht boir de ophaal adres
Antwoord van hairaction.nl
Beste Lilian, Bedankt voor de vier sterren. Wij zien dat de bestelling voor je klaar ligt bij een PostNL afhaallocatie. Mocht je nog vragen hebben wat betreft het afhaal adres, mag je altijd contact met ons opnemen. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
CV
Claudia V.
Amersfoort

Alles top!

Vele merken! Duidelijk site met mooie aanbiedingen 👍🏻😉 Snel de producten verzonden! Wel jammer dat zij geen Revlon Equave verkopen .. Verder alles top! 🤩
Antwoord van hairaction.nl
Beste Claudia, Wat een top review. Dat laat ons stralen! Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
18 mei 2024

Boven verwachting

De GA.MA is een lichtgewicht, maakt weinig herrie en er zitten genoeg standen op waar je uit kunt kiezen. Voor mij echt top met krullend haar!
22 mei 2024
Hi Linda, Dankjewel voor de fijne review met 5 sterren, dat vinden wij altijd leuk! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de Ga.Ma iQ Föhn. Geniet van de föhn en graag tot een volgende keer. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
SS
Stefan S.
Limburg
Altijd een supersnelle levering, en als er iets niet leverbaar is, dan wordt het altijd netjes opgelost. Super service!
Antwoord van hairaction.nl
Hi Jerney, Dankjewel voor deze leuke review. We zijn graag transparant over de leveringen en houden onze klanten dan ook graag hierover op de hoogte. Goed om te zien dat dit zo wordt gewaardeerd. We zien je graag weer een volgende keer in onze webshop! Een fijne dag nog. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
23 mei 2024
Goede kwaliteit en houdt dik lang haar op de plaats en het is niet van plastic
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de leuke en positieve review. Wat fijn om te weten dat we weer een klant blij hebben kunnen maken. Het is altijd fijn wanneer klanten tevreden zijn. We wensen je een mooie dag toe en zien je hopelijk weer terug bij Hairaction.nl. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Snelle levering. Product (permanent vloeistof) nog niet gebruikt.
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de review. Heel fijn om te zien dat je tevreden bent over de levering. Hopelijk tot een volgende keer! We wensen je een fijne dag toe Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MH
Mark h.
's-Heerenhoek
Al jaren klant prijs en kwaliteit nog steeds van goed nivo
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Hier zijn wij heel blij om. Veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Goedkoper dan erges anders.snel bezorg Was goede ervaring
Antwoord van hairaction.nl
Beste Carla, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om voor ons deze mooie review te schrijven. Hier worden wij blij van! We zien je hopelijk nog eens terug in onze webshop en wensen je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
Al jaren tevreden klant , altijd goed geholpen !
Antwoord van hairaction.nl
Hee Sandra, Dankjewel voor de leuke review. Wat fijn om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent, hier doen we dan ook graag ons best voor. Tot de volgende keer bij onze webshop! We wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
MI
Mirela I.
Maastricht
Goede producten en snelle levering. dank je well!
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor deze positieve review. Het is altijd leuk als klanten een review willen schrijven en van deze worden wij weer heel blij! We doen het graag. Hopelijk tot een volgende keer bij Hairaction.nl. We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
NR
12 mei 2024
Snelle levering,vriendelijke klantenservice
15 mei 2024
Hi Nicole, Dankjewel voor de leuke review met 5 sterren! Wat fijn om te lezen dat de leveringstijd van het pakketje snel is omgevlogen. Dankjewel voor je compliment over de klantenservice, we houden onze klanten graag tevreden. Tot de volgende keer bij Hairaction.nl! Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
13 mei 2024
Er is niks te verbeteren helemaal goed
15 mei 2024
Hallo Heidi, Wat een top review. Dat laat ons stralen! Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
25 mei 2024
Prima levering van kwaliteitsspullen.
Antwoord van hairaction.nl
Hallo Riet, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om voor ons deze mooie review te schrijven. Hier worden wij blij van! We zien je hopelijk nog eens terug in onze webshop en wensen je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
BT
Bianca T.
Volendam
23 mei 2024
Al jaren klant altijd super tevreden
Antwoord van hairaction.nl
Hey Bianca, Dankjewel voor de positieve review. We vinden het fijn om te horen dat je al die tijd een tevreden klant bent. Hier doen we het dan ook graag voor en we zien je hopelijk snel weer terug bij Hairaction.nl. En fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
8 mei 2024
Zeer snelle levering en goede prijs.
10 mei 2024
Beste klant, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Dat waarderen wij enorm. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
15 mei 2024
Snelle service en fijne producten!
22 mei 2024
Hey Morgain, Dankjewel voor de leuke review. We vinden het altijd fijn wanneer we onze klanten blij kunnen maken. Goed om te lezen dat de bestelling snel is geleverd en dat je zo tevreden bent over de producten. Graag tot de volgende keer en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
15 mei 2024
Makkelijk bestellen en snel binnen
15 mei 2024
Hallo Sylvia, Dankjewel voor de positieve review. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de site en verzending van jouw pakketje! Geniet van je dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
SB
Swat B.
Utrecht
De super klantvriendelijkheid!!!
15 mei 2024
Beste klant, Hier gaat ons hartje sneller van kloppen! Hartelijk dank hiervoor. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl