Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
31 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
snelle service en een goed product voor een redelijke prijs
inhoud van de tas is zorgvuldig samen gesteld.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
een duidelijke factuur sturen. ik heb alleen een orde bon ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
6 dagen geleden
Beste,
Hartelijk dank voor uw bestelling en uw beoordeling.
In onze algemene voorwaarden treft u het volgende aan: Zodra wij de order verwerken hier, dus al voordat de order hier de deur uitgaat, sturen wij de factuur betreft uw order (ook al is deze order al voldaan via één van onze betaalmogelijkheden) digitaal naar het e-mailadres waarmee de order voldaan is.
Let er dus wel op dat de order inderdaad niet fysiek bij uw bestelling zit. Indien dit wenselijk is gelieve dit op voorhand aan te geven.
Nogmaals bedankt voor het vertrouwen!
Met vriendelijke groet,
Davey
Klantenservice Betervoorbereid.nl
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Alles prima, zoals verwacht. Prima track & trace ;-)
Pakje nog niet ontvangen. Schijnt nog steeds bij het transportbedrijf te zijn. De bezorging krijgt dus een nul. Over de eventuele inhoud van het pakje kan ik daarom nog geen oordeel geven. Twee sterren voor de twijfel.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
8 apr 2024
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te vernemen dat u de zending nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen.
We zien inderdaad dat de order die op 3-4 is besteld en 4-4 geleverd zou worden, per abuis is gesorteerd naar een depot is Kesseldorf (Duitsland). Omdat de zending weer terug retour moet naar het juiste depot, is de zending hierdoor vertraagd, dit tezamen met het weekend er tussen.
In de diepere track&trace gegevens zie ik dat de zending vandaag (8-4) wordt aangeboden. Hou de track&trace in de gaten mocht u gehinderd zijn om de zending in ontvangst te nemen, DPD biedt namelijk de mogelijkheid om neerzettoestemming te ontvangen, het bezorgadres aan te passen, bij de buren of bij een DPD punt de zending af te laten leveren.
Mocht u in de toekomst binnen 1 werkdag niets ontvangen, kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen direct voor u kijken wat er met de bestelling aan de hand is en indien nodig direct schakelen.
We vernemen graag zodra de zending is afgeleverd. Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Davey
Klantenservice Betervoorbereid.nl
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.