lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal

3 jun 2023
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

18 mei 2023
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

19 aug 2023

Keurig geleverd!

Elders hadden we 4 lampen besteld. 1 kwam defect aan. Dat bedrijf kon niet meer leveren gelukkig jullie wel!
7 jul 2023
Alles was goed alleen ik miste van de lamp in het zakje 2 rubbertjes voor het stoten nacht kastjes lampjes
3 mei 2023

Precies als op de site

Snelle levering en de lamp ziet er precies zo uit als op de site (valt bijvoorbeeld niet kleiner uit )
17 okt 2023
Wat een geweldige mooie lamp,zelfs nog mooier als op de foto Echt een aanrader
6 jun 2023
Snelle levering, producten uitstekend 👍 Aardige nette bezorger. Super prijs-kwaliteitverhouding.
15 mei 2023

Super!

Snelle levering en keurig op de hoogte gehouden. Top! En heel blij met de bestelde producten👌
22 jun 2023

Vlotte, goede levering!

Vlotte levering. Netjes verpakt. Goed op de hoogte via mail wanneer pakket komt. Tevreden!
28 mei 2023
Ik vind de levering traag. Hopelijk is de lamp wel in orde en daarmee het wachten waard
29 mei 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
29 sep 2023
Beter uitleg bij site . Boven kant van lamp is papier of kartoon op foto lijk metaal.
2 okt 2023
Beste klant, wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. Deze informatie hebben we doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
11 jul 2023
betrouwbare webwinkel, op tijd ontvangen en goed verpakt. Ik kan de zaak aanraden
3 okt 2023

Super mooie lampen

Na telefonisch overleg alles besteld en netjes verpakt binnen gekomen super mooi
product is zoals omschreven. Wel graag duurzamer verpakkingsmateriaal of minder
25 jul 2023
Betere kennis van de producten of betere communicatie met technische dienst.
EV
E V.
Huizen
7 okt 2023

Leuke produkten

Voor het eerst hier besteld, zeer tevreden. Goed verpakt en leuke produkten.
Goede levering. Maar de dozen zijn al een keer open gemaakt en beschadigd.
10 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
22 jul 2023
Snelle en correcte levering . Product kwam overeen met wat wij verwachtten.
17 jun 2023
Heldere website, je krijgt wat je besteld. Alles zeer goed extra verpakt.
Betere vermelding over levertijden en dat het uit buitenland moet komen.
4 jul 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
27 apr 2023
Bij de bouwcentra niet meer te krijgen, gelukkig bij Lampenmanie wel !!
24 jun 2023
Bestelling en levering verliep goed. Betere info over afleverdatum