Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

17 jan 2024

Prima zaak!

Vlotte online bestelling vanuit Duitsland geleverd via filiaal en aldaar opgehaald en afgerekend. Leuke winkel, aardige medewerkers, lekkere koffie.
19 jan 2024

Website ok, bezorging traag

Website, bestelling en betaling gaan goed, maar traag. De bezorging is pas écht traag: 4 januari besteld én betaald, PAS 15 JANUARI BEZORGD !
23 jan 2024
Alles perfect geregeld. Moest een bestelling terug sturen ging zonder problemen en binnen een week stond het geld weer op onze rekening.
27 jan 2024
Snelle levering en zeer goed verpakt. De kleine waterkoker Severin is fantastisch. Uitstekende kwaliteit.
20 jan 2024
ok materiaal verkeerd geleverd. Maar voorstel tot 50% korting is bewijs van goede commerciele instelling.
6 jan 2024
Prima op de hoogte houden van de verzending, en na bestelling, noch bedanken voor de aankoop. Geweldig.

Levertijd.

Tussen het bestellen en her leveren is een week voorbij gegaan. Dat vind ik vrij lang.
18 jan 2024
De Berger camping winkel heeft een uitgebreid assortiment met zeer scherpe prijzen.
4 jan 2024
Super, fijne communicatie. Ik had nog wata vragen en deze waren snel beantwoord.
29 jan 2024
Mooie website met alles en misschien wel iets meer voor de kampeerder!
17 jan 2024
Goed inzicht en prijs. Verzending duurde iets langer dan gedacht.
24 jan 2024
Goed en mooi assortiment die op voorraad is, dus snelle levering
21 jan 2024
Goede website, snelle terugkoppeling mail. Keurige levering.
12 jan 2024
Gute Preise und superschnelle Lieferung
19 jan 2024
Uitstekende service kwaliteit en prijs
10 jan 2024
Snelle levering perfecte communicatie
29 jan 2024
Snelheid van leveren en communicatie
23 jan 2024
Snelle bezorging en prima kwaliteit
5 jan 2024

Snel,netjes,goed

Snel, netjes contact, goed verpakt
23 jan 2024
erg goede en snelle communicatie