Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.109 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

Foutieve levering van camping keuken. Contact via klantenformulier gezocht en hier krijg je geen antwoord op. Paar dagen later gewoon via mail een aanvraag voor retour via dpd. Geen reactie wat met terug betaling of opsturen van de juiste keuken. En door lezen van andere reviews niet hoopvol om mijn centen terug te zien.
Ik kreeg 2 keer de zelfde beschadigde exemplaar bezorgd. (2de keer in een niet originele verpakking), ik moest 3 keer de zelfde product bestellen waardoor het 1 maand koste voor ik de mat had. Berger komt ook haar belofte niet na. Ik zou geld terug moeten krijgen maar dat is nooit gebeurt

Ondermaatse service

Besteld 13/2. Feedback gevraagd 20/2. Belofte verzending door klantenservice op 23/02. Nog steeds geen tracking ontvangen op 27/02. Geen reactie meer van klantendienst… Terugbetaling kan enkel na terugsturen en ontvangst door Berger, maar hoe stuur je terug wat je niet hebt ontvangen?
Product zou binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd zijn. Na 5 werkdagen contact gezocht. Product is nog niet opgehaald door transporteur. Moet na nog eens 5 werkdagen maar weer contact opnemen indien verzend status ongewijzigd is…. Contact kan alleen via e-mail. Zeer ontevreden!!!!
Mensen op de hoogte houden van hun bestelling. 18-2 besteld en nog niets ontvangen. Misschien kunnen hun eerlijk tegen hun klanten zijn als het bestelde product er niet is. Dit is toch wel erg lang wachten . En weet nog steeds niet of ik mijn bestelde product krijg.

Moeizame communicatie

Na eerst een bestelling te hebben geplaatst wordt deze na meer dan een maand geannuleerd daarna zelfde artikelen opnieuw besteld en nu weer een maand later een deel van de bestelling ontvangen

2 weken bijna wachten op levering en…

3 weken bijna wachten op levering en dan via dhl krijg ik informatie dst het pakket beschadigd is en retour gaat indien dhl niks zegt alsnog aan het wachten.
Ik bestelde een camperkluis. De levertijd was 2-3 werkdagen, Uiteindelijk kwam de kluis na 12 werkdagen. Uiteindelijk nog net op tijd, daarom nog 2 sterren.
Producten twee weken geleden besteld en nog steeds niet in huis. Berger is niet te bereiken. Noreply-email. Waardeloze tent.
HB
Huubje B.
wijdenes
Wij hebben bestelnummer 5004217912 besteld en betaald via visa op 5 maart en tot nu toe op 22 maart nog niets gekregen.
Duurde te lang voor dat mail.kwam . 14 dagen. Zelf on de winkel geweest eb al.opgehaald
Ik heb het product nog niet ontvangen en geen antwoord op de vraag waar het blijft
Lange levertijden, te laat geleverd
Reageren of vragen

Klantendienst

Het duurde een week, voordat ik antwoord kreeg van de klantendienst bij een vraag om de bestelling aan te passen. Daardoor kreeg ik een artikel teveel gestuurd. Om dit dan te retourneren, heb ik een retourticket bij de klantendienst moeten aanvragen, waar ik op dit moment nog op aan het wachten ben! Waarom kun je niet een retourticket downloaden? Verder is de bestelling wel correct geleverd en ben ik tevreden over de artikelen.
17 feb 2024

Froli bedsysteem

Bij Berger een Froli bedsysteem gekocht omdat zij een completer assortiment hebben/hadden met ook de uitbreidingsset. Prijs ook prima tov anderen. Wel een klein nadeel is de langere levertijd omdat het allemaal via Duitsland loopt. Dat scheelt een dag een drie-vier ten opzichte van bestellen bij andere Nederlandse bedrijven.
4 feb 2024
Was vlotjes geleverd en compleet. Zeker niet veranderen naar post.nl. Zeer nare ervaringen, Bpost zijn mensen zijn nog post-beambten en vriendelijke mensen. Die andere hadden misbruik van handtekening en achteraf nog komen dreigen.
Prima product, tegen een redelijke prijs. Nog geen gebruikservaring, gaat pas rondom de Paasdagen gebeuren wanneer we dit seizoen weer voor het eerst gaan kamperen.
We zijn tevreden over de hele afhandeling en het product dus ga zo door Het betreft een Heiss- und Kaltlüfter 12 volt-150 watt mit Keramik Einsatz