Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.023 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

20 jul 2023
De schroeven voor het dakluik waren er niet bij geleverd. Volgende keer wel bijleveren lijkt me beter.
8 mrt 2023
krijg me spullen niet en service number spreken ze niet eens Nederlands niemand die me dus kun helpen
8 mrt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Helaas hebben we nog geen telefonische klantenservice. We vermoeden dat u met de Duitse klantenservice hebt gebeld. U kunt ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website of via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl We hebben u een persoonlijk bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
28 aug 2023
Artikel vlgs de site leverbaar in 2a3 dagen. In werkelijkheid na meer dan 2 weken nog niet ontvangen
29 aug 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces en dat u langer op uw bestelling moet wachten. Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de actuele status van uw bestelling. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
4 jul 2023
Kon wel bestellen maar niet betalen, rekeningnummer was onjuist, contact onmogelijk, geen reactie.
4 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. Het spijt ons zeer dat u problemen had met het bestelproces. Wij nemen aan dat er hier sprake was van een misverstand, aangezien u bij bij de betaalmethode voor de optie ´vooruitbetaling´ hebt gekozen. Helaas hebben we nog geen bericht van u ontvangen. Graag willen wij u verder helpen en het probleem zo snel mogelijk oplossen. Wij hebben u meer informatie over uw bestelling en betaling gestuurd in een persoonlijk bericht. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
2 apr 2023
Productinformatie actueel houden. Mijn bestelling van begin maart komt op zijn vroegst eind juni….
3 apr 2023
Beste klant, We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent met onze service en vertraging in uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op een product en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen ook dat het belangrijk is om onze productinformatie actueel te houden en we zullen ons best doen om onze systemen te verbeteren om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd up-to-date informatie hebben over de levertijden van onze producten. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice. We willen u graag helpen en ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en onze service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Het Berger team
3 sep 2023
Al 2x een mail ontvangen dat mijn bestelling vertraging heeft. En nog steeds niks binnen hebben.
4 sep 2023
7 apr 2023
Ik kan de levering nog niet beoordelen want deze is nog niet geleverd en behoorlijk vertraagd!!
11 apr 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden bent en dat de levertijd vertraagd is. Wij hebben u al een persoonlijk bericht over de actuele status van uw bestelling gestuurd en u bovendien een oplossing aangeboden. Wij horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
8 okt 2023
Totaal niet gereageert op mijn mail, ten aanzien van mijn klacht, en vragen om een suggestie.
9 okt 2023
Beste klant, Het spijt ons om te horen dat u langer op antwoord moet wachten. We begrijpen uw frustratie en nemen uw feedback serieus. We gaan onze interne processen herzien om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet meer voordoen en om onze communicatie te verbeteren. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
16 mrt 2023
Still waiting for my money for an order that did not come through properly. Two weeks plus!
17 mrt 2023
Dear Customer, Thank you for contacting us and sharing your feedback. We apologize for the delay in processing your refund. We have already sent you a personal message with more information about the current status of the refund. If you have any further questions, please do not hesitate to contact our customer service team via the following email address: klantenservice@berger-camping.nl Yours sincerely, Het Berger Camping team
22 mrt 2023
Artikel leveren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23 mrt 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat wij u niet tevreden kunnen stellen met het bestelproces. Onze leveringsdienst wil het product graag bij u bezorgen, maar kon u tot nu toe helaas niet bereiken. Wij hebben een persoonlijk bericht gestuurd met meer gedetailleerde informatie. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
26 sep 2023

Nooit ontvangen

Wel besteld. Nooit meer wat van gehoord. Heb dus eigenlijk niets om te beoordelen.
9 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze service. U hebt tijdens het plaatsen van uw bestelling voor click en collect gekozen. Dit betekent dat uw bestelling aan uw gewenste filiaal wordt geleverd. Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
27 aug 2023
Na weken wachten nog niets bezorgd... Ik ga zelf maar weer eens contact opnemen...
28 aug 2023
20 apr 2023

Slechte communicatie

Geen bereikbaar telefoon nummer, geen communicatie over levertijden/vertraging.
20 apr 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden bent en dat u langer op uw bestelling moest wachten. Aangezien u een groter en zwaarder product hebt gekocht, werd het verzonden met een leveringsdienst die daarin gespecialiseerd is. Wij hebben u nogmaals een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. Helaas is de Nederlandse klantenservice nog niet telefonisch bereikbaar. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en we vinden het jammer dat we in uw geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
5 okt 2023
Komen hun leverdatum niet na en geven geen reactie als je contact wil opnemen.
6 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
27 mrt 2023
Na 14 dagen nog geen bestelling binnen. Zeer teleurgesteld in deze webshop.
27 mrt 2023
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in onze webshop en dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen na 14 dagen. We begrijpen dat u de bestelling vorige week al heeft geannuleerd vanwege de vertraging en dat deze ook is teruggestuurd door de leveringsdienst waarmee het onderweg was. Ik wil u laten weten dat we onze verzendprocessen en -tijden voortdurend evalueren en verbeteren om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen tijdig en in goede staat ontvangen. Helaas hebben we in uw geval niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen en dat spijt ons ten zeerste. We zullen ervoor zorgen dat u een volledige terugbetaling krijgt voor uw bestelling, inclusief verzendkosten. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
4 apr 2023

No 'service'

Foutieve levering en nadien ronduit slechte, begrijp 'geen' klantenservice
5 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over onze klantenservice, ondanks ons contact nadat u een foute bestelling ontvangen had. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en we vinden het jammer dat we in uw geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als u niet het product krijgt dat u besteld heeft en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren en we hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
20 sep 2023
artikel is prima !! Levering duurde veel te lang namelijk 14 dagen !!
21 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Uw bestelling is met de leveringsdienst eerst naar een verkeerde plek gekomen. Daarom is uw bestelling met een grote omweg te laat bij u bezorgd. Graag bieden wij onze excuses voor het ongemak aan. Indien u andere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl. Met vriendelijke groet, Het Berger team
19 apr 2023
Communicatie en realistische levertijden op de website vermelden
19 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. Verder is het vervelend om te horen dat de levertijd van het product niet goed aangegeven was op onze website. We zijn blij dat we het product uiteindelijk toch nog sneller dan verwacht hadden kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
18 apr 2023
Bestelinformatie nog steeds niet ontvangen na met dan 2 weken.
18 apr 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten. Deze is al aangekomen in uw regio en wordt binnenkort aan u geleverd. Wij hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie. Als u verder nog andere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
13 sep 2023
Kwaliteit geleverde spullen viel tegen. Aftersales was goed