Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping
Beoordelingen:

1.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.630 beoordelingen in totaal  

4,22
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

Meest relevante negatieve beoordeling

23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Berger Camping

Filter
 Sorteren  
Relevantie
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geleverde bestelling klopt niet. geld nog niet terug!

Twee stoelen en twee voeten steunen besteld die aan elkaar horen. Maar dan 1 goede stoel en twee voetensteunen krijgen en dag later een totaal andere veel goedkopere stoel er bij. Gevolg ik moet die stoel terug sturen en een nieuwe bestellen dus nog een keer een flink bedrag over maken. Vervolgens een fout melding maar wel mijn geld weg. Nu stoel terug en 5 dagen later nog geen geld ontvangen!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
31 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons ten zeerste voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met onze webwinkel en dat onze klantenservice niet aan uw verwachtingen voldeed. De vervangende stoel is al naar u opgestuurd. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van u. We zullen onze communicatiekanalen verbeteren, zodat we in de toekomst beter bereikbaar zijn voor onze klanten. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst op 24/6, nog steeds niets ontvangen, zeer teleurgesteld. Strandstoeltjes besteld maar intussen is onze vakantie bijna voorbij . We hebben de stoeltjes bij de bestelling betaald en ze zouden op onze vakantiebestemming geleverd worden na 3 tot 6 dagen. We vragen ons af wat er gebeurd als ze aankomen wanneer wij al naar huis zijn. Hopelijk worden ze dan snel terug betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
10 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons dat we u niet tevreden konden stellen met het bestelproces. Uw pakket is echter al overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. Helaas kan DHL uw pakket momenteel niet vinden. Dit is echt vervelend. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met nog meer informatie en u daarbij een oplossing aangeboden. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

2x foutief product, geen terugbetaling

2 maal het verkeerde product aangekregen. Geen terugbetaling van mijn eerste product welke ik in retour heb teruggezonden. Geen response van de klantenservice. Feedback na een Berger winkel te bellen: “We kunnen je niet helpen bij online bestellingen en we krijgen veel probleem telefoontjes binnen van online bestellingen” Ik had liever iets positief willen schrijven..
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
9 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u twee keer het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

ZEER slechte levertijden

Als er op de site staat vermeld dat levertijd ca 3 dagen is dan vind ik een vertraging van 2 dagen acceptabel. Ik bestel op maandag 18-12-2023 een klaptafel omdat we eters hebben met de kerstdagen. De tafel is nu nog steeds NIET geleverd. Kerstdrukte snap ik maar ik bestelde andere dingen via internet die allemaal binnen 1 dag geleverd zijn!
Beoordeling melden
EL
Eddy L.
Vorchten
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Twee keer op rij een lekkende kraan

Ik heb twee keer op rij een lekkende onderbouwkraan ontvangen. Dat kan natuurlijk puur toeval zijn, maar het helpt mij niet. Ik zou het op prijs stellen dat Berger contact opneemt met de producent van die kranen in plaats van dat ze dat van mij verwachten. Ik kan mijn geld terugkrijgen, fijn, maar ik wil natuurlijk een niet-lekkende kraan.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
18 sep 2023
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we zullen er alles aan doen om deze kwesties aan te pakken en te verbeteren. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd en u een alternatieve oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Heb een bestelling gedaan op…11-10-2023

Heb een bestelling gedaan op 11-10-2023. uitsluitend 1 mail ontvangen: Bedankt voor uw bestelling. Inmiddels is het 26-10-2023 nog geen producten ontvangen, ook geen enkele mail. Zeer slechte communicate, als een bestelling langer duurt dan verwacht, communiceer dit dan!! Ik hoop dat ik de bestelling nog krijg!
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
26 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moet wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hebben u echter al een bericht gestuurd en horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
EK
E K.
Amsterdam
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte klantenservice en betalen niet terug

Product besteld dat werd geleverd door DPD. Bezorger heeft gegooid met product en was dus beschadigd. Na hoop heen en weer mailen met Berger mocht het bij gratie god terug. Na retour sturen reageren ze ineens niet meer op berichten en geld ook niet ontvangen. Inmiddels claim ingediend bij VISA.
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zal nooit meer iets bestellen bij Berger. Niet mogelijk om te bellen naar de klantenservice. Order veel te laat in 2 veel te grote dozen. Zelfs 1 item nog niet geleverd na meer dan 16 dagen! Je weet niet waar je aan toe bent . Zeggen alleen excuses je bestelling is vertraagd elke keer.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
18 jan 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Het spijt ons zeer dat u moeite heeft gehad om contact op te nemen met onze klantenservice en dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen en in ongeschikte verpakkingen is geleverd. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken en wij danken u voor uw feedback, die ons helpt om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het Berger team
MM
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren. Ik moet zelf emailen dat m'n bestelling niet compleet geleverd is. Wel betaald niet geleverd product nog steeds niet ontvangen na drie weken. Eergisteren weer gemaild nu levertijd onbekend. Geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
3 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De prijs zat goed, maar na bevestiging én betaling heb ik tot vandaag geen enkele reactie meer gekregen. Ondertussen zijn we al 14 dagen verder. Ik hoop dat ik mijn bestelling toch geleverd krijg, want had verwacht iets binnen de 7 werkdagen te horen... Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
24 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u geen verdere melding heeft ontvangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie hierover. Bij verdere vragen horen wij het bij de klantenservice graag. Met vriendelijke groet, Het Berger team
CB
Corrie B.
Eindhoven
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onze tafel blijkt beschadigd te zijn tijdens transport. Wij hebben dit via e-mail gemeld, hebben een ontvangst bevestiging van de e-mail ontvangen en verder niets meer gehoord van hen. 2 dagen geleden nogmaals gemaild en tot op heden bong geen reactie gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
12 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen over de schade en de vertraging in communicatie. We zijn blij dat we samen een oplossing hebben gevonden. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Voor verdere vragen staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Het Berger team
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket zoekgeraakt, komt pas aan het licht na 2 mails. Ik als klant moet nu een verklaring van DHL invullen om het bedrag retour te kunnen ontvangen, terwijl Berger Camping zelf geconstateerd heeft, na contact met DHL, dat het pakket onvindbaar is.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
20 jul 2023
Beste klant, Het spijt ons zeer om te horen dat uw pakket zoekgeraakt is en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. We begrijpen dat dit frustrerend voor u is. Na contact te hebben gehad met DHL, hebben we geconstateerd dat uw pakket inderdaad onvindbaar is. Dit is een standaardprocedure die ze volgen in gevallen van zoekgeraakte pakketten. We begrijpen dat het invullen van de verklaring extra tijd en moeite van uw kant vereist, en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd met een mogelijke oplossing. We horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger Team
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product is prima, maar de wijze waarop het geleverd werd is bedroevend... De doos is achtergelaten in de galerij waardoor het een paar dagen in een publiek toegankelijke ruimte heeft gestaan en door iedereen meegenomen had kunnen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
11 dec 2023
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat de manier waarop het product is afgeleverd teleurstellend was. We willen u verzekeren dat we dit serieus nemen en dat we stappen zullen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Met vriendelijke groet, Het Berger team
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie over levertijd, die na bellen 7 werkdagen bleek. Wat er lang is gezien 99% van de winkels binnen 3-4 dagen levert.. Verder was het product naar wens natuurlijk. Daar kan je Berger op vertrouwen.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
11 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op uw bestelling moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leveren niet eens wat is besteld. En reageren zelfs later dan de 5 dagen levertijd die was beloofd.

Leveren niet wat is besteld. Reageren pas na 3 mails inhoudelijk. Levertijd van 3-5 werkdagen is gelogen zelfs reactie op de mails duurt richting de 14 dagen. Niet handig als je iets binnen 6 dagen nodig hebt.
Beoordeling melden
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn ervaring gaat over een online bestelling. Deze stoel is voorlopig niet te leveren. Dat was NIET vermeld in de advertentie. Slecht. Ik gebruik een campingstoel waarschijnlijk niet tijdens de kerstdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
4 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. We hebben u een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie hierover. Bij verdere vragen horen wij het bij de klantenservice graag. Met vriendelijke groet, Het Berger team
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goedemorgen Berger. Moeizame, zeer moeizame terug sturing. Krijg geen retour label. Is aan de deur gebracht via DHL en info van u is DPD geweest. Nog geen retour ontvangen van mijn geld. Waar is pakket????
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
30 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Twee weken geleden hebben wij u een gepersonaliseerd retouretiket toegestuurd. We hebben begrepen dat u geen retouretiket hebt gebruikt voor de retourzending. We hebben u hierover al een bericht gestuurd en wachten nog op een feedback.. Graag willen we de situatie zo snel mogelijk oplossen. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg last antwoord waardoor de aanbieding van een week verlopen was. Ik werd van een filiaal naar hoofdkantoor gestuurd en van hoofdkantoor terug naar filiaal. Resultaat €30 door mijn neus geboord
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
30 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren. We zien dat onze servicemedewerker al in contact met u is. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Best op de site vermelden als iets niet op voorraad is. Niet de klant eerst laten betalen en dan een mail sturen met : “Sorry, bij nazicht is het artikel niet op voorraad.” Dit is nu zlnde 2de keer.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
2 nov 2023
Beste klant, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling die u heeft ervaren. We begrijpen uw frustratie en nemen uw feedback serieus. We gaan onze interne processen herzien om ervoor te zorgen dat dit soort situaties zich niet meer voordoen en om onze communicatie te verbeteren. We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen en zullen ons uiterste best doen om de leveringssituatie te verduidelijken. Bedankt voor uw geduld en begrip. We hebben u nog een persoonlijk bericht gestuurd. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

No contact

They do not respond to any email contact, I am trying to request a return label, which is never included in their package. And there is no other channel to reach them. My advice : stay away !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
12 feb 2024
Dear Customer, We sincerely apologize for the frustration you've experienced. We've taken immediate action and sent a better solution to address your concerns. Your feedback is crucial for us to improve our service. Please check your email for our response, and don't hesitate to get in touch for further assistance. Warm regards, The Berger team