Babboe Nederland- Logo - Beoordelingen

Babboe Nederland

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.645 beoordelingen in totaal

ongeldig

Babboe Nederland is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Babboe Nederland vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

De service en klantgerichtheid bevallen mij altijd uitstekend. De kwaliteit van de bakfiets die ik heb is ook helemaal top!

2 jul 2023
Gebruik aub kwalitatief betere materialen: -- de stuurkolom afgebroken op de lasnaad na 3 jaar - stangetje van het zadel afgebroken na 5 jaar - bagagedrager afgebroken na 5 jaar. - parkeerremhendel doorgesleten na 5 jaar. Heb ik bij mijn andere NL fietsen niet meegemaakt ... reactie op Alice van Babboe: fijn dat ook u zegt dat een bakfiets zwaarder belast wordt. DUS verwacht je betere kwaliteit!!

Beoordelingen voor Babboe Nederland

23 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De laatste ervaring maakt dat ik het bedrijf niet kan aanbevelen. Hele vervelende er Sting met de monteur aan huis. Bij aanvang van een reparatie wordt mij verteld dat alles binnen de garantie valt. Een uur later, na de reparatie blijkt dit toch niet zo te zijn en kan ik €500,- afrekenen. Op mijn vraag waarom hij niet even had overlegt met mij over of hij dan de relatie wel moest uitvoeren vertelde hij “je had zelf ook wel kunnen weten dat het niet binnen de garantie valt”. Wat een nare benadering richting een klant die heel veel geld heeft betaald voor een elektrische bakfiets.
26 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Op zich alles prima verlopen, alleen levering lastig. Er wordt vermeld dat er in overleg een datum zou worden afgesproken voor levering. Ik kreeg echter een bericht dat op enig moment bakfiets geleverd zou worden. Dit tijdstip kwam mij absoluut niet uit daar ik eigen praktijk heb en niet zo maar weg kan gaan. Helaas kon er geen ander tijdstip gekozen worden. Heb toen anderen in moeten schakelen om thuis bakfiets te ontvangen. Daardoor was ik zelf niet in staat om controle uit te voeren bij levering, zoals door jullie geadviseerd. Dus dat kan ik niet positief waarderen.
Geïmporteerde beoordeling
Waardeloos. Werd door een fietsmonteur al gewaarschuwd (helaas na de aankoop van fiets) dat er altijd gedoe is met baboe, slechte kwaliteit, vaak iets stuk. Je kan er niet mee naar een gewone fietsmonteur als die niet om de hoek zit omdat je dan een aanhangwagen nodig hebt om hem te verplaatsen. Dus thuis service klinkt geweldig, maar realiteit is dat ik het afgelopen half jaar honderden euros hieraan heb besteed en nu voor de derde keer een kapotte achterband. Babboe gebeld, maar willen niets voor me doen. Babboe: bar slechte kwaliteit, bar slechte service.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Eerste ervaring met babboe en die is positief. Klein kritiekpuntje op de bezorging: - ik kreeg een email met de bezorgdatum, 2de pinksterdag. Ik heb zelf contact moeten opnemen of dit inderdaad klopt. Dat bleek niet het geval. De bezorgdatum is gewijzigd. - in de email stond de verwachte bezorgtijd tussen 8 en 10 uur. Uiteindelijk was de bezorger pas om 11 uur bij mij. - in de email stond dat ik een proefrit van 10 minuten kon/moest maken. Helaas is de fiets met lege accu geleverd waardoor de proefrit niet door kon gaan.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De fietsen zijn super in prijs/kwaliteit en dat is dan ook de enige reden waarom ik heb gekocht. Het gjng al mis op de testdag, waar ondanks een afspraak niemand tijd voor ons had. Vervolgens dus de fiets maar online besteld, wat prima ging, maar met een veel langere levertijd dan aangeven. Nml 5 weken ipv 1 a 2 weken. Twee keer een mail gestuurd met nog een vraag, geen reactie op gekregen. Jullie hebben de boel momenteel in elk geval niet op orde en dat schaadt jullie.
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vind de fiets als ie fietst heel fijn. En de verkoop verliep ook soepel. Ik was wel een beetje teleurgesteld dat toen ik emailde over het probleem met de 6e versnelling, ik naar een filmpje werd verwezen, terwijl er inmiddels ook al problemen met de rem waren. Beide personen verwezen naar een email die ik zou ontvangen voor een afspraak met de monteur, maar deze kreeg ik na het weekend. Was verder niet erg, maar had hem meteen verwacht.
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed! De bakfiets is super alleen het enige wat wel wat verbeterd mag worden is de duidelijkheid van levering of als er vertraging is ze een mailtje uit sturen ik had B.V. producten nabesteld waarbij stond 1-3 werkdagen maar vervolgens is het 15 dagen later geleverd. Prima verder maar stuur dan wel even de klanten iets na of zet er geen verwachting bij Het gemak van de website etc was super dat was het enig puntje wat beter zou mogen.
29 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede en snelle levering echter niet zoals aangegeven op de site. Echter de bezorger had totaal geen kennis van de fiets. Hij wist niet eens hoe hij aan moest en ik zelf als nieuwe klant natuurlijk ook niet. Maar bleef wel pushen op de tijd. De beste meneer heeft ook niet geholpen met uitpakken maar had zelf wel hulp nodig om de fiets uit zijn wagen te krijgen. Het afleveren moet een feestje zijn geen gestrest moment.
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
We wachten nog op het kussen dus niet alles is nog binnen Helaas vlogen de doppen op de baboe Dog klep er al na de eerste keer openen er meteen spontaan af dus weer erop gezet. Na de tweede rit vloog een dop er weer af. Hoewel ik hem wel voorzichtig open maak Nu zijn beide doppen eraf. Ook een sluiting schoot spontaan los maar volgens mij horen daar eigenlijk aan beide kanten een pinnetje in? Geen idee.
11 jul 2023
Ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de gehele voorgang. Ook het zonnedak wat ik heb besteld voeldoet helemaal aan mijn verwachting. Leuke upgrade voor mijn BabboeBigE
Antwoord van Babboe Nederland
13 jul 2023
Hartelijk dank voor je mooie review. Veel plezier gewenst met je zonnedak. Vriendelijke groeten, Alice - Team Babboe
AH
Annick H.
Waalwijk
12 sep 2023
We werden goed geholpen, uitleg over de elektrische fietskar. Koffie en een vriendelijke verkoopster.
16 jul 2023

Kan zeker beter: goede fiets; ok service.

Kan beter. 1) fiets komt op tijd; goed geleverd 2) ik vroeg of ik een factuur kan krijgen; heb niets gehoord sinds een week 3) een van de documenten "bakfiets in het verkeer" is niet geleverd; ze weten het maar toch heb ik van Babboe niets gehoord. 4) ik betaal voor verzekering voor een bedrag €5.000 maar ze stuurde me polis voor €3.500 of zo. 5) batterij van de fiets is moeilijk uit te halen.
21 jul 2023
Wij hebben de bakfiets gekocht vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Maar toch een beetje spijt dat we niet net voor een betere gegaan zijn. De display van onze fiets slaat vaak op hol, de service is dan prima en we krijgen regelmatig een nieuwe, maar je hoopt dat je zulke zorgen niet hebt voor je fiets. Ook vinden we hem een beetje luidruchtig bij het rijden (de standaard beweegt erg)
Antwoord van Babboe Nederland
24 jul 2023
Dag Jeanine Dank voor je review. Vervelend dat je problemen ondervindt met het display. Fijn dat het wordt opgelost, maar ik begrijp dat dit niet prettig is. Ik heb geen techniche kennis, en weet ook niet hoe dit mogelijk is. Wat betreft de standaard, misschien goed om eens na te kijken of je iets kunt aandraaien qua schroeven, bouten en moeren. Dat doe ik regelmatig even van mijn fiets en bak. Een bakfiets vangt meer 'klappen' op dan een gewone stadsfiets en heeft dit soort zelfonderhoud vaker nodig. Bij problemen, of vragen bel gerust even met onze klantenservice / technische serice. Hartelijke groet, Alice - Team Babboe
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima op zich alleen de chauffeur die de bakfiets kwam afleveren kon geen informatie geven over de bakfiets en wist niet goed hoe hij de niet genoteerde service beurt moest noteren omdat deze niet vermeld stond op de afleverbon. Wel opgenomen was in de bestelbon. Ik hoop hier nog wel iets van te vernemen. Chauffeur was wegens drukte nu ingezet in jullie planning voor afleveringen.
15 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Babboe made the purchase very smooth, all relevant information was provided on time including delivery time and live tracking of the delivery. Additionally, we expected the bike in 3-4 weeks; however, it was delivered in 2.5 weeks (yaaay). The delivery/driver was very friendly and gave instructions on how to use the bike, turning, locking and other relevant information.
24 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Gemakkelijk te bestellen via de webshop. Jammer dat contante betaling niet mogelijk is. De vriendelijke chauffeur die de bakfiets bracht sprak Engels en daardoor was communicatie lastig. Schakelde tijdens uitleg met versnellingen aan het stuur. Las later in het boekje dat je altijd trappend moet schakelen tijdens het verzetten van je versnelling.
22 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Very nice bacfit!. I m sad , because I'm sad that the package was not delivered and now I have to go to the company and solve it (there was no floor mat and a protective rubber band). Also, the battery broke yesterday. I enjoyed the ride, but dealing with the problems does not leave a good impression, I want everything to work the first time
Geïmporteerde beoordeling
21 mei een E-mail gestuurd omdat ik Vragen had over een reparatie en een garantie . Vandaag gebeld met de klantenservice en hier een nare smaak aan overgehouden . Op mijn vraag of er mss al gereageerd was kreeg ik alleen te horen dat ze tussen twee systemen zaten . Ik kreeg niet het gevoel dat men bereid was mij verder te helpen
24 aug 2023

Super vriendelijke klantenservice

Mijn onderdeel voor de elektrische bakfiets was kapot , alleen de levertijd was erg lang , ben doorverbonden met de technische dienst en een plaatsvervangend onderdeel gekregen gratis omdat er achteraf nog garantie op zat en de volgende dag was het al thuis bezorgd , wat een super service, ben helemaal blij ik kan weer fietsen
23 aug 2023

Netjes op tijd geleverd. Product van lage kwaliteit.

Netjes op tijd geleverd. Kwaliteit van het product (spatbord) is laag. De originele heeft het slechts 3 jaar uitgehouden (stalling binnen), ophangpunten zijn doorgeroest. De nieuwe is van dezelfde kwaliteit. Snap dat Babboe geen high-end bakfiets is, met navenante prijs, maar dit is wel een irritant onderdeel om te vervangen.