Onlineaquariumspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Onlineaquariumspullen.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.585 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
Onlineaquariumspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Snel correct geleverd, aquariums allen prachtig verpakt en heel aangekomen Top service daar blijf ik graag klant

Versturen met dhl of post nl. dpd heeft vaak vertraging en rijdt vaak door en levert de producten af bij afhaalpunt met een niet thuis bericht, terwijl er niemand aan de deur is geweest. Zolang de verzending niet verandert, bestel ik helaas niet meer bij online aquariumspullen.

Beoordelingen voor Onlineaquariumspullen.nl

17 mrt 2024
GM
Gerben M.
Groningen

mooie wedwinkel

Ik bestel er vaker en het is altijd goed qua kwaliteit en verpakking. Alles is op de website overzichtelijk alleen wel een klein min puntje. De aquarium planten zijn niet altijd op voorraad en duurt meestal even voor het weer op voorraad is. Maar de kwaliteit is wel altijd goed.

Tevreden

De (breekbare) decoratie stukken die ik besteld heb, waren zeer goed en beschermd ingepakt. Het pakket is ook snel verzonden en geleverd.
24 feb 2024

Doen wat ze beloven!

Super zaak! Doen wat ze beloven. Snelle levering uit eigen voorraad, goedkope prijzen en goede hulp bij vragen. Bestel hier zeker weer!
Goede service en snelle reactie, Jammer dat de bestelling van de externe partij niet goed was maar dat hebben ze wel goed opgepakt.
Zeer tevreden over deze winkel. Als iemand met een garnalen hobby kan ik hier voor bijna 100% van mijn benodigdheden terecht.

Goede aquarium speciaalzaak

Mooie webshop met een breed assortiment en schappelijke prijzen. Bij vragen of problemen altijd professioneel geholpen.
Bestelling goed geleverd, ik had nog wat vragen die ook direct beantwoord werden! Ze hebben een uitgebreide keuze 😀

Goede service en deskundig advies

Goed bereikbaar, prima service en deskundig advies. Problemen worden direct opgelost
Betaalbare webshop, deskundig personeel, snelle levering, helemaal top! Aanrader!

Goede webshop voor garnaal benodigdheden

Altijd correcte levering, en veel keuze aan producten, ik bestel hier graag
Tropica specialised nutrition besteld. Goede prijs en met 2 dagen in huis.
Goede service, groot assortiment en snelle levering
Geweldig bedrijf! Persoonlijk en goed geholpen.
Super op de hoogte gehouden en snel geleverd.
Goed verpakt, Spullen zoals op website