NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mrt 2024
Snelle levering van 2 sets kuipspiegels, die ik nergens anders meer kon kopen. Reeds bij 2 andere firma's geïnformeerd, maar niet meer leverbaar. Ik had vroeger deze set spiegels gekocht omdat ze verstelbaar zijn, waardoor het makkelijker werd om dagelijks tussen het drukke verkeer te rijden, zonder andere voertuigen te raken. Ik had één van de spiegels verloren op de autosnelweg ( was losgekomen ? ), vermoedelijk kwaad opzet. Maar nu is alles weer prima en kan ik terug veilig de weg op, hartelijk dank.

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

De spullen waren perfect voor mijn…Honda cbr 600f

De spullen waren perfect voor mijn motor en het was snel bezorgd fijne samenwerking vriendelijke groet

Altijd dik voor elkaar bij NR1

Je weet gewoon dat het goed zit en goed gaat. Moet wel heel raar lopen wil ik bij een ander bestellen.
16 apr 2024
Makkelijk bestellen, snelle bezorging Fijn wanneer je onderdelen nodig hebt om weer te kunnen rijden👍
24 apr 2024
Netjes op de juiste gehouden van mijn bestelling . snelle levering .prijs kwaliteits verhouding goed
Heel praktisch en vriendelijk uitgelegd aan de telefoon en vlug en correct geleverd je bestelling.
AT
Aimée T.
Alphen aan den Rijn
Super snel echt super snel geleverd. Keurig verpakt en wat ik nodig had was op voorraad. Top dus!
19 apr 2024
Goede maatvoeringen, netjes verpakt. Jammer dat er niet op de eerdere opmerking gereageerd is.
Altijd correct en heel snel! Ook naverkoop indien nodig verloopt zonder problemen. Top shop.
Goeie service, accu tijdens transport beschadigd geraakt. Heb vrij snel een nieuwe ontvangen.
18 apr 2024

Snelle Accu. :-)

Een accu besteld voor de BMW netjes en correct geleverd zelfs nog een dag eerder dan verwacht
23 apr 2024

Waaw

Zeer snelle en correcte levering. Motorrijden is een avontuur. Bestellen bij nr1 motor niet.
Snel geleverd. Alleen flessen koelvloeistof lagen los verpakt in de doos, niet heel handig.
Prima site met duidelijke zoekfunctie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Nieuwe batterij voor de motor

Half 10 savonds besteld volgende Morgend om 10 uur geleverd Snelle en goede verzending

Voldoet aan verwachtingen

Een motorhoes besteld, is meteen verzonden met track and trace, volgende dag binnen. Top!
Onderdeel makkelijk te vinden op website en de volgende dag geleverd als overeengekomen.
Alles liep als een goed geoliede motor. Vlot bested, vlot verzonden en snel aangekomen.
26 apr 2024
Prima zaak, goede communicatie en leveren erg snel en correct. Niets op aan te merken.

Goed bedrijf.

Wordt goed op de hoogte gehouden via mail, tracking is prima en de levering is snel.
17 apr 2024
Goede website, ruime keuze en goede zoekfuncties. Verzending en verpakking ook top.