VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

5 dagen geleden aangevraagd, maar nog niets ontvangen. Om nu al meteen om een beoordeling te vragen, vind ik niet kunnen. Valt me tegen !!!!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Door enorme kerstdrukte duurt het iets langer. Ik hoop dat je kaarten inmiddels al bezorgd zijn. Zo niet, dan horen wij het graag en kunnen wij kijken naar oplossingen! Hiervoor mag je een mail sturen naar klantenservice@vvvnederland.nl Fijne feestdagen!!
21 aug 2023

Niets ontvangen, betaald voor track&trace, niets gehoord

We hebben de cadeaukaart nog steeds niet ontvangen! Geen verzendingsbericht met track&trace, niets! Terwijl ik daar wel voor betaald heb!
22 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Stuur ons graag een bericht naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl met je ordernummer. Dan zullen wij voor je kijken wat de status van je bestelling is.

Wat beter kan

- Leveren op de afgesproken dag - Zorgen dat er geen storing is op de website - Vragen via klantenservice sneller beantwoorden
22 mei 2023

Bestellen is een hoop gedoe

Het lukt niet om cadeaukaart te bestellen aangezien de postcode niet wordt ge-accepteerd. Lijkt op een systeemfout......
22 mei 2023
Beste Bob, dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om te bestellen met je postcode. Heb je al geprobeerd te bestellen op een andere webbrowser, Incognito, zonder account of heb je de cookies wel/niet geaccepteerd. Mocht je na deze dingen geprobeerd te hebben er nog steeds niet in uitkomen, stuur dan een e-mail met een schermafbeelding naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Alvast bedankt! Groetjes, Julia team VVV cadeaukaarten.
31 dec 2023

Laat of niet geleverd...

Als ik op op 27 december de kaarten bestel dan is het niet ok wanneer die op 31 december er nog steeds niet zijn.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We doen altijd ons best om bestelling zo snel mogelijk te versturen. We sturen deze mee via PostNL. Rondom de feestdagen is het daarom mogelijk dat bestellingen wat vertraging oplopen. Heb je ons hiervoor al een mail gestuurd op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij voor je kijken wat er met je bestelling is gebeurd. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
De gebruiksvriendelijkheid van de maatwerk kaart is niet zo handig ... als je veel kaarten moet maken
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Fijn dat je jouw ervaring hebt gedeeld. We zullen ons best doen om de gebruiksvriendelijkheid met betrekking tot maatwerk kaarten te verbeteren in de toekomst. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
17 nov 2023
Onduidelijke website. Te laat geleverd. Ik zit nog te wachten op het geld voor een geannuleerde order.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Wat vervelend dat je nog niet je geld terug hebt gekregen voor een geannuleerde order. Over het algemeen houden we hierbij rekening met een verwerkingstijd van 14 dagen. Als dit langer heeft geduurd, stuur ons dan gerust een bericht op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl . Dan zullen wij voor je kijken wanneer je deze kunt verwachten.
Er was storing op de website bij het bestelproces. Dit heeft meer dan een dag geduurt.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er storing was op de website. Dit is intussen opgelost en je kunt gerust weer bestellen. Nog een fijne dag gewenst!
5 sep 2023
VVV laat niet weten wanneer de kaart wordt bezorgd. Tot op heden geen kaart ontvangen.
5 sep 2023
Bedankt voor je review. We werken voor onze bezorging met PostNL. Het is daarom moeilijk voor ons om precieze bezorgtijden te leveren, aangezien wij verder geen invloed hebben op de bezorging. Graag horen we het als kaarten na lange tijd niet zijn ontvangen. Je kunt ons hiervoor gerust een bericht sturen naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl

Kaarten worden niet geleverd

14 december 4 VVV cadeaukaarten besteld, 5 dagen later nog steeds geen kaart bezorgd
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Mijn cadeau kaart is nooit aangekomen. Het liefst zou ik mijn geld terug willen.
31 okt 2023
Hoi, wat vervelend dat je cadeaukaart niet is aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zou jij een mail willen sturen met je bestelnummer of emailadres die gekoppeld is aan de bestelling naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl ? Vanaf daar kunnen wij kijken naar een oplossing! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten
23 dec 2023
op de website staat dat het wordt volgende dag afgeleveerd. Dat gebeurd niet.
Betalen lukte niet, dus geen cadeaukaart..... alsnog naar de winkel
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Beste Janneke, Wat vervelend dat het betalen niet is gelukt. Als dit vaker voorkomt, stuur ons gerust een berichtje op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl met een schermafbeelding van de storing. Dan kunnen wij voor je kijken wat het probleem is en of we dit kunnen oplossen.
12 aug 2023
Ik heb na 5 dagen mijn 6 cadeaukaarten niet ontvangen
16 aug 2023
Beste klant, wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen. We zien dat de bestelling op 08-08 is verzonden. Indien je deze onverhoopt nog steeds niet hebt ontvangen vragen wij je om ons te mailen naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl, dan helpen wij je graag verder! Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten
28 mei 2023
Woensdag al besteld en nog steeds niet binnen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Beste, dankjewel voor je bericht. Vervelend dat je je order nog niet hebt ontvangen. We willen je graag verzoeken om te wachten tot vrijdag. Mocht je dan nog niks hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op. Dan kunnen wij je order opnieuw bestellen. Groetjes, team VVV.
Kan nergens inleveren overal met een omweg
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Goedemiddag, bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je het niet gemakkelijk vindt om te bestellen. Je kunt de kaart op veel locaties gebruiken. Via onze website kom je dan terecht bij de juiste pagina om deze te besteden. Neem gerust een kijkje: https://www.vvvcadeaukaarten.nl/besteden/vvv-cadeaukaart/alles
1 jan 2024
Super slechte we site kan veel beter
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Graag horen we het wat je vervelend vond aan onze website. We doen ons best om onze website zo overzichtelijk mogelijk te maken. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
26 nov 2023
Tot op heden nog niks binnengekregen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Beste klant. Stuur ons gerust een bericht naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl met je ordernummer erbij vermeld. Dan zullen wij voor je kijken wat er met je order is gebeurd. Nog een fijne dag gewenst, Team VVV Cadeaukaarten.
Cadeaukaarten zijn niet geleverd.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Dag Jurgen, Wat vervelend! Kan jij een mail sturen met je ordernummer naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan kunnen wij vanaf daar samen naar een oplossing kijken. Groetjes, Team VVV Cadeaukaarten

Ik heb de kaart niet ontvangen…..

Ik heb de kaart niet ontvangen…..
4 jul 2023
Beste Debby, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je jouw kaart nooit hebt ontvangen. Stuur ons graag een bericht met je ordernummer naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Dan kunnen wij zien of we dit voor je kunnen oplossen.