Gourmetten.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ
Johan J.
Helmond

Beoordelingen voor Gourmetten.nl

Mooi op tijd, kwaliteit eten in orde.
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij waarderen de vriendelijke woorden over de tijdigheid van onze service en de kwaliteit van ons eten. Wij streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We zijn blij om te horen dat we dit samen met u hebben kunnen bereiken. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Groetjes Marie
Goede klantenservice. Goed eten.
Alles was prima verzorgd
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn erg blij dat u een goede ervaring met ons heeft gehad en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes Marie
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt voor de vijf sterren! :) Groetjes Jur.
Aantal min puntjes. We kregen voor 10 personen 1 flesje pannenkoeken mix, konden net 5 pannenkoekjes van gebakken worden. Daarnaast was de komkommer salade niet goed, heel dun en smaakte echt niet goed. De keuze in vlees en salades was super!
Antwoord van Gourmetten.nl
Beste Linda, Dank voor uw feedback, dit is inderdaad niet de bedoeling, de komkommersalade is wel wat dunner, maar het zou niet vreemd moeten smaken. Wat betreft de pannenkoekenmix zouden het er ook 2 moeten zijn. Bent u toevallig in de gelegenheid om een mail te sturen naar verkoop@a-z.nl met deze feedback, hopelijk kunnen wij het dan nog oplossen. Stuur zeker ook uw bestel nummer mee! Groetjes Jur
Heerlijk gegeten! Een dag van tevoren krijg je netjes een berichtje over de tijd dat ze alles komen brengen of ophalen. Heel duidelijk en je weet waar je als klant aan toe bent. Alles van A-Z was lekker. Lekker eten en geen afwas, dus voor iedereen een relaxte avond. Heel erg bedankt!
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je eerlijk hebt genoten van de menu's. Het is altijd ons doel om een duidelijke en klantvriendelijke service te bieden, en we waarderen het dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Fijn dat je de meldingen over de bezorg- en ophaaltijden hebt gewaardeerd. Het is ons streven om onze klanten een zorgeloze en ontspannen samenzijn te bezorgen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Alles wat netjes aangeleverd. Alleen had nog gemaild dat er 1 persoon glutenvrij bij was maar dit kon niet zeiden ze maar eerder ook gehad toen was voor deze persoon alles apart verpakt ,
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je feedback. We streven ernaar om aan alle dieetwensen en -vereisten tegemoet te komen. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan de glutenvrije behoeften konden voldoen, ondanks de eerdere communicatie. Helaas hebben wij geen glutenvrij menu in ons assortiment. We kunnen inderdaad het vlees apart verpakken daarbij moeten wij wel vermelden dat het vlees glutenarm is, omdat het in de zelfde productiehal wordt geproduceerd en op schalen wordt gelegd. Het kan dus altijd sporen van bevatten. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
11 feb 2024
Met vijf man heerlijk gegeten. Ruime hoeveelheid sauzen en salades en genoeg vlees. Ook meer dan genoeg stokbrood. Kwaliteit eten echt uitstekend.
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw bezoek en van de hoeveelheid sauzen, salades, vlees en brood die beschikbaar was. Wij streven ernaar om al onze klanten alleen eten en service van de beste kwaliteit te bieden, dus we zijn vooral blij dat uw ervaring dit weerspiegelde. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen! Met smakelijke groeten, Marie.

Goede bezorging en kwaliteit

Goede bezorging door een vriendelijke bezorger. De kwaliteit van de verschillende gourmetarrangementen was erg goed!
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent over de bezorging en de kwaliteit van onze gourmetarrangementen. Ons team doet haar best om een vriendelijke en efficiënte service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Precies op afgesproken tijd geleverd en vlg afspraak 15min vtv gebeld, alles ruim voldoende ,al om al goede keus!!
Antwoord van Gourmetten.nl
We zijn blij dat ons product en onze service aan uw verwachtingen voldeden. Ons team doet er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en wij waarderen uw feedback. Wij waarderen al onze klanten en hun vertrouwen in ons, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst te helpen slagen. Met smakelijke groeten, Marie.
geen bijzonderheden was lekker en genoeg voor iedereen we hebben weer genoten
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Netjes op tijd geleverd. Heel complete menu. Van goede kwaliteit
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je bestelling netjes op tijd is geleverd en dat je tevreden bent met het complete menu van goede kwaliteit. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Wat makkelijk is dit toch én lekker! Super geregeld!
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je lovende woorden! We zijn verheugd dat je genoten hebt van onze gourmet service en het heerlijke eten. Het is fantastisch om te zien dat jullie een gezellige tijd hebben gehad met het hele gezelschap. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Erg netjes geregeld en goed vlees. Nogmaals dank
Antwoord van Gourmetten.nl
Heerlijk eten en perfecte service!!
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je genoten hebt van onze gourmet. We kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
14 jan 2024
Het was erg goed.
Antwoord van Gourmetten.nl
Ontzettend bedankt voor je lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat je onze service en kwaliteit als geweldig hebt ervaren. Het doet ons goed om te weten dat je een gezellige tijd hebt gehad tijdens het gourmetten. We waarderen het ook dat je de moeite hebt genomen om twee gezellige foto's te delen. Het is altijd leuk om onze klanten te zien genieten van de gourmet en het gezelschap. Mocht je in de toekomst weer van onze diensten gebruik willen maken, staan we klaar om je opnieuw een heerlijke ervaring te bezorgen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Antwoord van Gourmetten.nl
Ontzettend bedankt voor je lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat je onze service en kwaliteit als geweldig hebt ervaren. Het doet ons goed om te weten dat je een gezellige tijd hebt gehad tijdens het gourmetten. We waarderen het ook dat je de moeite hebt genomen jullie gezellige foto's te delen. Het is altijd leuk om onze klanten te zien genieten van de gourmet en het gezelschap. Mocht je in de toekomst weer van onze diensten gebruik willen maken, staan we klaar om je opnieuw een heerlijke ervaring te bezorgen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
14 jan 2024
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank je wel voor je positieve review! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Wij bestellen regelmatig BBQ en gourmet bij jullie en het is altijd uitstekend geregeld. Maar dit keer hadden we van de 6 pannetjes er maar 1 die het deed, de andere 5 deden weinig tot niks. Alsof ze niet warm genoeg werden. Ook leek alsof meerdere soorten vlees uit de vriezer kwamen gezien de nattigheid tijdens het bakken. Dat zijn we eigenlijk niet gewend bij jullie, vandaar dat ik het toch wilde melden.
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor je trouwe klandizie en voor het delen van je recente ervaring. We vinden het erg spijtig te horen dat deze keer niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak met de pannetjes. Het is absoluut niet de standaard die we nastreven, en we begrijpen hoe dit de ervaring kan beïnvloeden. het kan te maken hebben met meerde factoren zoals de hoeveelheid brandpasta, de omgeving/wind. Wat betreft het vlees, het spijt ons dat het niet aan de gebruikelijke normen voldeed. Het is allemaal vers en komt niet uit de diepvries dus dat zullen we onderzoeken en het proces nakijken. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld, en we willen je verzekeren dat we er alles aan zullen doen om je volgende ervaring weer op het niveau te brengen dat je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service