Gourmetten.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ

Altijd goed en lekker
16 mrt 2024
Genoeg en gevarieerd
Antwoord van Gourmetten.nl
Goed om te horen dat onze porties genoeg waren voor het gezelschap en vooral ook gevarieerd! :) Groetjes Jur :)
gewoon alles.
HV
Hans V.
GEFFEN

Verhouding vlees_sauzen_salades en kwaliteit vlees

Verhouding vlees_sauzen_salades klopt niet. Weinig vlees, maar 2 soorten saus en in verhouding veel bakjes salade. Op de schalen lagen de broodjes tegen het rauwe vlees aan en de kip was niet goed gescheiden van het ander vlees (ivm salmonella). Biefstuk was taai. Jammer ook dat er nadat ik hiervan melding maakte bij afleveren van de lege bakken en de gourmetstellen, weinig aandacht aan mijn opmerkingen gegeven werd. Gemiste kans zou ik zo zeggen.

Het viel deze keer wat tegen.

Eerdere keren was het uitstekend bevallen, maar deze keer viel het wat tegen. Het vlees en de vis was van prima kwaliteit, hoewel we zelf nog wat hebben bijgehaald, maar de salades werden vermeden. We gaan er maar even vanuit dat het een soort pech moment is geweest of zo. De avond zelf was in ieder geval erg geslaagd.

Het was weer top!

Het was lekker, royale hoeveelheid, prima kwaliteit, goede online communicatie, vriendelijke receptionist bij zowel ophalen als retourneren van de bestelling. Zelf ophalen en retourneren werd “beloond” met een aantrekkelijke korting, maar je kan voor full size comfort kiezen, wat, zo is onze ervaring, ook prima verloopt. Kortom: tot de volgende bestelling!
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de royale portiegrootte, producten van hoge kwaliteit, handige online communicatie en vriendelijke receptionisten bij het ophalen en terugbrengen van uw bestelling. We streven er altijd naar om onze klanten een uitzonderlijke ervaring te bieden, dus we zijn blij dat wij u tevreden hebben gesteld. We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen voor uw volgende bestelling! Met smakelijk groeten, Marie.
17 feb 2024
Gemakkelijke site..vriendelijk personeel. Wij hebben alleen het gourmetvlees opgehaald..hadden zelf gourmet en borden en bestek.
Antwoord van Gourmetten.nl
Beste Christel, We zijn blij dat u onze website gebruiksvriendelijk en ons personeel vriendelijk vond. We zijn erg blij dat u uw vlees voor fijnproevers kon afhalen, en zo te horen had u alles wat u nodig had voor uw speciale diner. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen. Wij streven ernaar om het best mogelijke product en uitzonderlijke service te leveren. Met smakelijke groeten, Marie.
complimenten voor de uitstekende verzorging van het gourmet arrangement.. we hebben er van genoten 👌
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn erg blij dat u van ons arrangement heeft genoten. Wij streven er altijd naar om de hoogste kwaliteit en zorg te bieden, dus uw feedback wordt op prijs gesteld. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Groetjes Marie

A-Z een goede keuze.

Uitgebreid en gevarieerd gourmetschotel. Voldoende voor 8 personen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Alles was goed geregeld, het bezorgen, het eten en het ophalen van de spullen.
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt voor de positieve review, hopelijk tot een volgende keer! :) Groetjes Jur. :)

Geweldig

Het was geweldig en zeer compleet met alle bijgerechten en sausjes
Antwoord van Gourmetten.nl
Goed om te horen dat uw ervaring geweldig was! Hopelijk zien we u de volgende keer weer. Groetjes Jur :)
Alles keurig keurig en overzichtelijk verpakt
9 mrt 2024
Goed om te horen dat onze verpakkingswijze bevalt! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Jur.
De 3 platen. En kwaliteit vlees. Gewoon TOP
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring met onze producten hebt gehad. In ons bedrijf streven we ernaar om het eten en service van de hoogste kwaliteit te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we dat doel hebben bereikt. Hartelijk dank voor uw feedback. :D Groetjes Marie
Op tijd en verzorgd geleverd. Prima in orde
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat onze levering op tijd was en professioneel werd afgehandeld. Wij streven ernaar om onze klanten een uitstekende service te bieden en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hopelijk tot de volgende keer! Met smakelijke groeten, Marie.
Mooi op tijd, kwaliteit eten in orde.
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij waarderen de vriendelijke woorden over de tijdigheid van onze service en de kwaliteit van ons eten. Wij streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We zijn blij om te horen dat we dit samen met u hebben kunnen bereiken. Nogmaals bedankt voor uw feedback! Groetjes Marie