dochorse.nl

1.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.886 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Geen communicatie over een na-order. Terwijl je er van uit gaat dat je bestelde product binnen 24 uur afgeleverd wordt.
20 mrt 2024
Ik heb 5 keer proberen te chatten maar nooit een antwoord op gekregen…
Antwoord van dochorse.nl
Hi, wat spijtig om te horen. We zijn op werkdagen tussen 8.30-16.30 bereikbaar per chat.
Bezorgen op tijd die beloofd word
De prijzen ???
24 feb 2024

Goed meegedacht!

Order werd niet verwerkt omdat 1 onderdeel van de bestelling niet voorradig was. Hier was ik graag pro-actief over geïnformeerd. Na contact met de klantenservice werd echter heel goed meegedacht en hebben we een vervangend product dat wel voorradig was kunnen kiezen. Daarmee werd de order ook meteen verwerkt en dezelfde dat nog uitgestuurd. Prima opgelost dus!
MH
m h.
kropswolde
het zou bezorgd worden door post.nl maar die maken er vaak een potje van en hebben het dus niet bezorgd, terwijl wij gewoon thuis waren en ze het ook altijd in een box kunnen doen, beschrijving staat bij onze deur met telefoon nummers enz. voor de rest goed maar bezorging slecht

Er staat de volgende dag in huis is avond

Er staat de volgende dag in huis maar er wordt niet vermeld dat het in de avond bezorgd zal worden, had gehoopt dat ik de deken die ik besteld had dezelfde dag op zou kunnen doen. In de avond is ook handig maar zou fijn zijn als dat bij de bestelling staat.

Top!!

Fijn assortiment, zeer snelle verzending en super klantenservice. Ik heb al vaker besteld bij Dochorse, en één keer is een verkeerd artikel geleverd. Met de klantenservice gebeld en werd netjes en snel opgepakt. Dag erna had ik het juiste artikel in huis!
MR
manon r.
bergschenhoek

Lieve telefoniste, super service.

Ik had mijn pakket niet ontvangen van trunks, het was kwijt, maar ik had de spullen dringend nodig. Toen ik belde was de telefoniste echt super meelevend en stuurde ze het direct nogmaals op, zodat ik het alsnog de dag er na binnen had. Super service!
IL
zoals elke bestelling een super snelle levering. Ze hebben heel wat goede producten,ook vaak dure,maar dan komen de acties en kan je voor een fijn prijsje iets duur uitproberen.
Hele fijne service. Kom mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen wanneer ik het ordernummer even door had gebeld. Aardige meiden aan de telefoon. Super fijn!
Altijd leuke aanbiedingen en beste merken. Website is makkelijk te gebruiken. Reacties zijn altijd snel. Ik kan echt deze winkel adviesieren😊👍
De service om mijn pakket nog een keer op te sturen nadat de eerste pakket vervoerder de bestelling weer terug gestuurd had

Vriendelijk en snel

Vriendelijk, duidelijk en vlotte communicatie Erg tevreden over Doc Horse. Ze leveren goede service en verzenden vlot

super service…

paard had bal binnen 5 minuten gesloopt, heb zonder gedoe zomaar een nieuwe gekregen, petje af, gebeurd niet vaak
AV
Anne v.
amersfoort
Fijn bedrijf waar je snel reactie krijgt en mooie spullen kan kopen. Erg klantvriendelijk!
11 feb 2024

TOP

Altijd supersnel en goed voor elkaar en vriendelijke klantenservice die goed helpt.
MG
Marianne G.
Beek en Donk
Snelle levering en fijne site. Regelmatig mooie aanbiedingen en goede producten.
24 feb 2024
Goede producten en snelle service. En een hele mooi selectie van merken.
Duidelijke beschrijving en ontzettend snelle bezorging zoals beloofd.