dochorse.nl

1.236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.204 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

27 jun 2024
PS
P S.
Exloo
Geen communicatie over de veel te lange levertijd. Op de website staat dat het op voorraad is maar als je besteld hebt dan lees je dat het binnen 2 tot 10 dagen verzonden wordt. Na 14 dagen nog niks ontvangen. Heb zelf wat appjes, mailtjes en telefoontjes gepleegd. Worden beloftes gedaan maar je hoort nooit iets terug. Uiteindelijk mijn bestelling maar geannuleerd en ergens anders besteld die volgens afspraak wel binnen een dag geleverd hebben.

Ik had aangegeven de bezorging via een PostNL punt te laten verlopen

Ik had aangegeven de bezorging een PostNL punt te laten bezorgen. Nu is het pakketje via een andere bezorger bezorgd. Deze heeft het pakketje voor de deur gedropt terwijl we niet thuis waren. Als jullie via een andere bezorgservice het pakketje laten bezorgen, moet je niet de keuze hebben van een PostNL punt. Dan kan je er rekening mee houden.
3 jul 2024

Pakketje op een ander adres bezorgd

Helaas, was mijn pakketje twee plaatsen verderop bezorgd op een ander adres
28 mei 2024

Fijne webwinkel met ruim assortiment

Ruim assortiment, veel betalingsmogelijkheden, vriendelijke klantenservice en vaak fijne kortingsacties. Helaas beloven ze wel dat wanneer je voor 23.59u besteld (en product voorradig is) je bestelling de volgende werkdag in huis is, dit is bij mij nog nooit gebeurd terwijl product wel altijd voorradig was.
9 jun 2024

Al jaren vertrouwd

Ik bestel volgens mij al bij DocHorse sinds ze begonnen zijn. Ik ben altijd tevreden met de service en wat ik geleverd krijg. Zelfs als een product bij hun ietsjes duurder is bestel ik alsnog liever bij DocHorse omdat ik weet wat ik kan verwachten en wanneer. Gewoon fijn!
28 mei 2024

Super snel in huis

Via de tel op de site bestellen was moeizaam. Dus maar op de gok besteld. En twee agen later was alles in huis en alles prima in orde. Verzenden, mails, snelheid, kwaliteit alles top.
LV
linda v.
Heerhugowaard
21 jun 2024
Snelle levering en vriendelijk geholpen via de app met de vraag wat voor stof de deken had. Alleen jammer dat je moet betalen als de deken retour gestuurd moet worden.
27 mei 2024
Er was iets mis gegaan bij de bestelling, hierdoor was de korting er niet afgegaan. Dat heb ik teruggestort gekregen. Echt heel fijn deze service.
12 jun 2024

Ruim aanbod

zeer ruim aanbod, goede prijs/kwaliteit en vragen worden snel opgepakt. zeer tevreden! regelmatig goede aanbiedingen!
2 jun 2024
De ongelooflijke vlugge levering, nog nooit zo vlug onze artikels in ontvangst mogen nemen. Dank u wel hiervoor.