Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 6.088 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 8.751 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Super tevreden
5.00

Wij zijn uitermate tevreden over de service, de levering en het eindresultaat. Bedankt bestecanvas.nl
5.00

snel verzend klaar gemaakt en snel in huis de kwaliteit voor die prijs is geweldig
5.00

Beetje jammer dat je een slechte track en tracé hebt. Tussen half 9 en 6 is wel een ruim begrip. Doen Post NL en DHL het beter.

Prijs/kwaliteit uitstekend.

Prijs/kwaliteit uitstekend

Weer prima verzorgd
5.00

Snelle overkomst.Mooie producten vaak een leuke aanbieding.
5.00

Hoogwaardige kwaliteit, mooi product. Levering vond ik lang duren.
4.00

Ik vind de kwaliteit kwa scherpte enorm tegen vallen
2.67
Redelijk

Gemakkelijk te bestellen, snel gemaakt en bezorgd
5.00

Alles duidelijk en goed verlopen. mooi afdruk.
4.00

Redelijke snelle levering , ik had een deken met opdruk besteld , het resultaat was geweldig
Ik heb meteen de zelfde foto op canvas besteld . Top

Prima webshop
4.67

Gouw geleverd en goede service aanbevelen zeker
5.00

Koop nooit meer wat bij jullie
1.00
Slecht

Goed gemaakf
4.00

produkt is goed levering was snel, service is matig omdat met mijn vorige klacht niets is gedaan.
3.67

Kleuren zijn iets te rood.Verder heel mooi.
4.00

Een goede kwaliteit product, was even mis gegaan met levering ophanging, maar dit werd na een mail met veel excuses hersteld
4.33

Snel en tevreden over kwaliteit
5.00

Snelle levering, goede kwaliteit.
5.00

Zeer snelle levering, mooi produkt ...
Foto op hout besteld ...
5.00

Ik had aangegeven mijn bestelling bij een ophaalpunt op te halen. Vervolgens is toch het pakketje bij ons aangeboden. We waren niet thuis dus de buren hebben het aangenomen. Maar onder tussen kreeg ik ook bericht dat mijn pakketje bij het afhaalpunt was aangekomen. Snapte er niks meer van. En nu krijg ik ook twee mails om mijn beoordeling te geven. Beide met zelfde nummer? Is er nog een pakketje?
3.33
Redelijk

Totstandkoming van de de canvas afdruk, de keuzemogelijkheden en de prijzen zijn uitstekend. De levering duurde 4 werkdagen nadat de bestelling gereed was en aangemeld was bij de transporteur.
4.33

Uitstekende ervaring Goeie kwaliteit fotoprint in mooi lijstje. Levering duurt niet te lang en in goed materiaal. Tot tweemaal toe in twee weken tijd erg tevreden geweest met de beide orders die ik plaatste.
4.67

Ik heb op tijd en snel ontvangen,
Maar op de cavans is op ene hoofd gevouwd en op de andere is een naast gevouwd. Ik heb al de foto's gemail.

Wil graag een oplossing.

Vriendelijke groet
3.00

heel mooi resultaat

Gewoon Goed
4.33

Levering duurde lang... service antwoord in zn engels... en foto niet afgedrukt zoals aangegeven... jammer... en ook geen doos om de puzzel
1.67

Goed geleverd
Hele mooie afdrukken.
Zeer tevreden
5.00

naar dat ik verkeerden post code in had gevuld was mijn lizzy de ruiter poster mooi op tijd binnen

ik had de kwaliteit van de opdrukken op de (18) mokken beter verwacht
3.33
Redelijk

prima producten, goed verpakt en snelle bezorging
5.00

Supersnel geleverd, kleur van de foto was wat valer als het origineel.
4.67

De producten waren nog mooier dan ik had verwacht en zeer snel geleverd Weer zeer tevreden en een mooi kado kunnen regelen dankzij bestecanvas.nl

Prima canvas, snelle levering. Top
5.00

Super kwaliteit en snelle levering. Enige min punt ik kon op de website geen Nederlands telefoonnummer vinden

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen