bestecanvas.nlBeoordelingen

bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen
bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl -

Bij bestecanvas.nl kunt u hoogwaardige wanddecoratie, fotogeschenken en home & lifestyle-artikelen kopen, allemaal in testwinnende kwaliteit. Bestecanvas.nl-producten worden gemaakt uit duurzame materialen, en vervaardigd met moderne druktechnieken.
United Arts GmbH
Philipp Mühlbauer

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

4.33/5.00

4.482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bestecanvas.nl

Helaas dezelfde dag nog een prijswijziging van 54,90 naar 22,00 dus 30 euro verschil.
Het was mijn eerste bestelling bij U. Ik ben erg tevreden .
Uitstekend product, goede kwaliteit-prijs verhoudig
Prima service en producten zeer goed
Mooie kwaliteit en snel geleverd voor een mooie prijs :)
Canvas zag er erg goed uit, zelf een foute keuze gemaakt wat betreft de dikte van het frame maar zou de volgende keer weer bij bestecanvas.nl bestellen. Top!
Ik ben niet tevreden over de levering en uitvoering van mijn bestelling de foto past niet op de canvas en ik vind het jammer dat ik daar niet op geatendeerd ben. Ik begrijp dat er niets aan gedaan kan worden maar ben niet tevreden over jullie service.
Prima kwaliteit en snel geleverd!
Eerste bestelling perfect! Tweede bestelling, na 2 weken nog niets ontvangen en geen track en trace om zending te volgen. Echter, na 2x telefonisch contact werd een nieuwe levering toegezegd dus hopelijk komt het allemaal goed.
Ik woon op de 10etage mijn beneden bel ging en het was de levering van best canvas, de bezorger vroeg of ik naar beneden wilde komen omdat Hij een pakket had voor mij. Beneden aangekomen stond het pakket allleen tegen de muur, de bezorger zat al in zijn bus en reed weg. Jammer Maar de foto is geweldig mooi, de kleuren zijn prachtig, ik ben er blij mee
Kregen snel en netjes ingepakt onze bestelling binnen.
Foto is erg donker en in slechte kwaliteit afgedrukt
Super snelle levering. Super mooie print op Canvas. Meerdere keren besteld,uiters tevreden.
De bestelling was er 1 juli terwijl de verwachting was tussen 2 en 6 juli. Erg blij met het resultaat. We hadden de 120 bij 90 besteld en zijn erg blij met de kleuren van de foto. Afwerking is ook erg mooi. Snel en handig op te hangen met het setje dat er bij zat.
snel, goed betrouwbaar
GaZoDoor
zwart-wit optie zou ook mooi zijn
mooie canvas met snelle levering
Slechte service, lang wachten tot product binnen s terwijl in de mail staat binnen 5 werkdag heeft het 2 weken geduurd, geen goeie kwaliteit en beschadigd, Geen aanrader!
Levering was erg vertraagd. 10 werkdagen na de bestelling heb ik het product ontvangen