Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 9.000 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 12.600 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Eerste ervaring met bestecanvas is naar wens verlopen.

mooi
4.00

De kleuren zijn matig. Mag iets feller.
3.67

bestecanvas.nl antwoordt: 26-07-2017
Beste klant, we hebben uw bericht ontvangen en we verwerken het. Onze specialisten van de bijbehorende afdeling zorgen er voor. Wij geven u de gevraagde informatie zodra we een feedback van onze collega's hebben ontvangen. Wij danken u van tevoren voor uw steun en geduld

De foto was niet goed ingelijst. Het glas zat niet goed op zijn plaats en er zat stof tussen de foto en het glas. Verder tevreden
3.00
Redelijk

bestecanvas.nl antwoordt: 26-07-2017

Twee ophang systemen besteld. Maar 1 ontvangen. Wel reactie gehad dat de tweede nog nagestuurd wordt.

Prima op alle fronten

Zeer tevreden

Gewoon goed
5.00

Mooie print, mooie afgewerkt, levering volgens belofte

Super
5.00

Goede acties, op tijd geleverd, mooi eindresultaat

Gewoon super
5.00

Levering binnen 24 was te optimistisch, pas na 6 dagen had ik de bestelling in huis.

bestecanvas.nl antwoordt: 26-07-2017

Bestelling werd laat bezorgd, kwaliteit was niet heel hoog maar goed prijs was dan ook erg laag.

Gemaild met een vraag, prettige en snelle reactie. Dit was prettig
3.33
Redelijk

Jammer dat de foto er niet helemaal opkwam
Matig

Tijdens het verzenden was er een hoekje beschadigd. Wij ontvingen meteen een nieuwe afdruk. Super Service

Goed geregeld

goede en snelle service

geen toelichting

alles Perfect
5.00

Prima & snel te bestellen en geleverd. Wel als feedback dat soortgelijke (concurrerende) bedrijven, bij het samenstellen van een poster, een handige tool hebben die aangeeft of resolutie van foto voldoende is voor het gewenste formaat poster.
5.00

Prima. Niks mis mee. In 1 week de bestelling binnen. Product is goed en de foto is scherp.
5.00

Prachtige afdruk; perfecte klueren en afwerking
5.00

Snelle levering en ziet er keurig uit

goed en snel

mooi
5.00

Jammer dat het niet geleverd word incl. bevestegings materiaal een koortje of een oogje om het op te hangen kleine moeite groot plezier

Top

GEEN
3.67

Heel mooi
4.00

Goede kwaliteit en een snelle levering

perfecte afdruk ,snelle levering ,gunstige prijs
5.00

Prima prints, snelle levering. Tijdvak levering niet helder aangegeven
4.67

snelle service en mooie kwaliteit

Zeer tevreden
5.00

Ik vind het jammer dat jullie promoten met canvas doek en dan bizoniel doek leveren. Daar vind ik de kwaliteit minder van. Je ziet dan allemaal vakjes in de gezichten, bij dichtbij kijken . Van ver af valt het minder op. levering was top.

Gewoon alles correct.
5.00

Canvas zag er goed uit, de kleuren en de kwaliteit was uitstekend
5.00

super snel en mooi ben er blij mee
5.00

het product voldoet niet aan de verwachting qua materiaal

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen