Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.942 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.527 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Heel tevreden, snelle levering.
Leuke aanbiedingen
5.00

Dag, de druk op mooie kwalitatieve bekers was niet goed en bevatte witte lijnen. Wel is alles uiteindelijk zonder problemen opgelost. Verpakking was weer prima verzorgd.
4.00

Mijn adres was verkeerd ingevuld maar kreeg geen melding hiervan. Zou handig zijn als daar een controle op was.
3.67

Snelle levering, goed verpakt
5.00

Ik ben heel tevreden over bestecanvas. Het enigste puntje van kritiek is dat ik de houten balkjes van de canvas door het doek heen zie op de grote canvas met lichte kleur. Verder keurige service en goede prijs kwaliteit verhouding
4.67

Prachtig mooie foto op canvas ontvangen voor mijn Valentijn Goede kwaliteit, sneek geleverd en door de actie eindelijk zo'n mooie foto betaalbaar Anders had ik het niet gedaan.
5.00

Snelle levering en een prima product
4.33

mooie prijs voor goed product; snelle bezorging; ik vroeg me wel af waarom er zo'n stress zat op de aanbieding - tot middernacht - terwijl ik de volgende ochtend zag dat ik nog goedkoper uit zou zijn, had ik niet voor middernacht verzonden. Dat voelt een beetje als bedonderen en gaat mijn volgende aankoop wel beïnvloeden natuurlijk. Want ik heb nu het aanbiedingstrucje door.
5.00

Super mooi canvas ontvangen.
5.00

goede prijzen, snelle levering. Wel wat veel mail ;-)

Echt super en zo snel

naar volle tevredenheid

Was inorde
4.00

Goede service, levering perfect, prachtige schilderijen.
Erg tevreden.
Cijfer 9.9

In een woord... PRACHTIG

Vlotte verzending, degelijke kwaliteit
5.00

Prima product voor een prima prijs en snel geleverd ook nog

alles perfect

supersnel en goed geleverd....klasse
5.00

Super mooi geworden, erg blij mee
5.00

Top. Goede prijs / kwaliteit. Ik ben heel blij mee met de bekers en schilderijtjes.
5.00

De levering duurde een week, als dat nog iets sneller kan dan zeker de vijf sterren
4.67

Heel goede kwaliteit en heel mooi
5.00

Mijn canvas ontvangen, had zo gehoopt op mooi resultaat van 3 dierbare overledenen(ouders). Nou het was 1 zwart schilderij,schandalig. Zal canvas niet meer aanraden mijn vorige bestellingen waren altijd goed maar dit was schande, diep teleurgesteld, 39 euro weggegooid.Normaal iemand zou dit zien en bellen van mevrouw dit komt niet goed maar nee gewoon gelever.Zou netjes zijn om het op te lossen

alles gewoonweg super

Prima prijs
prima service.

een dikke 5
5.00

De Track en Trace is de 1e 24 uur niet zichtbaar. wel computertechnisch aangemeld maar niet fysiek.
Navraag bij Bestecanvas geeft geen reactie.Uiteindelijk wel leverdatum maar geen tijdsaanduiding. Na levering pas reactie van BesteCanvas.
hoewel product goed is, doe ik geen zaken meer met Bestecanvas.
2.33
Matig

Zit al 11 dagen te wachten , twee keer een mail gestuurd maar geen reactie gehad.
1.00
Slecht

Mooi product snelle levering

levering duurde lang
onduidelijk waar je kan zien wanneer levering bezorgd wordt
kwaliteit valt erg tegen

kwaliteit valt tegen
Matig

Onze foto's stonden links op de mok, terwijl we dachten, dat als je de mok met je rechterhand vasthoudt, je dan de foto ziet, als je uit de mok drinkt.
Dit staat heel onduidelijk op jullie website, onzes inziens moet de tekstomschrijving hier echt aangepast / omgedraaid worden.
2.67
Redelijk

Levering via dpd niet ideaal. Weinig pakketshoppen en op voorhand niet aan te geven daar te leveren. Eerst levering voor niets en dan pas aan te feven naar shop.
4.00

Prima foto's op canvas voor een lage prijs
5.00

Ben zeer tevreden over het product. Ga zeker meer bij jullie bestellen. Dank U wel.
5.00

Binnen een hele korte tijd onze prachtige foto's op canvas

Zonder probkemen verlopen
4.33

Snelle levering. Scherpe prijzen.
Blij met de mooie foto's op canvas.
4.00

Prima gelopen mijn eerste bestelling hier
4.33

Zoals altijd, echt niets op aan te merken
Keep it up
:-D

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen