Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 4.493 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 6.966 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De foto was op de canvas erg roze en dit hadden wij niet zo besteld. Erg jammer
3.33
Redelijk

Mooi resultaat, goede levering en snelle service.....een aanrader
4.33

Alles succesvol afgeleverd en afgehandel. Had echter wel wat vragen maar helaas geen tel contact mogelijk, jammer

Dank daarvoor alles

Tot de volgende keer
4.67

Levering gebracht begin van de middag.
Heb het opgehaald bij het afhaal adres.
3.33
Redelijk

De canvas is in perfecte staat en zeer snel geleverd.
5.00

Foto te klein en te donker op de canvas geprint
Jammer had er meer van verwacht
Matig

Vlotte levering en mooi gedaan
5.00

Zeer snel en accuraat met perfecte levering en prachtige kleuren. We zijn erg tevreden.
5.00

Super blij met de canvas robuust en Mooie kleuren.
Het ophangsysteem wat ik erbij heb besteld paste alleen niet bij deze canvas, touw was veel te kort.
Overigens was dit ook geen stabiele manier van ophangen, bij een grote maat van 160z

Alles was ok.
4.00

Goede kwaliteit printwerk. Tevreden over de randen van canvasdoek. Ook nog goedkoop. Volgende keer ga ik weer hier bestellen.

Top
Levering eerder dan verwacht, goed verpakt en alles volledig naar wens.
5.00

Was net een dag te laat voor waar ik het voor nodig had. Heeft me extra kosten opgeleverd voor apart bezorgen. Product zelf was prima. Risico van te laat heb ik zelf genomen dus geen slechte beoordeling. .ga waarschijnlijk over een tijdje nog een bestelling doen

goed en snel

Prima afdruk, snel geleverd
5.00

Tevreden met product en levering
4.00

De kleuren v/d foto's die ik geüpload heb zijn op canvas VEEL te 'fel' en das best wel jammer
3.67

1 januari besteld, nog steeds in productie op 13 januari. Na bijna 2 weken nog niets ontvangen. Foto op canvas binnen 24 uur klaar voor verzending totaal niet waargemaakt. Na 12 dagen nog steeds niet klaar voor verzending en nog steeds in productie. Zo slecht nog niet meegemaakt. zwaar teleurgesteld
1.00
Slecht

Onze doeken zijn heel mooi geworden en snel geleverd
5.00

Goed gegaan alleen had het fijner gevonden als ik track and trace had
4.33

snel, goedkoop en goed geleverd
4.00

Bestelling en aflevering keurig verlopen
4.00

ziet er niet mooi uit, ben echt niet tevreden
1.67

Helemaal top

UITSTEKEND

snel en goed
5.00

Prima geleverd, goed product, geen service nodig gehad
5.00

Als je er op zit te wachten duurt het wat lang voordat de canvas foto's er zijn. Maar ze zijn wel supermooi
4.33

Het ophangsysteem is niet meegeleverd
4.33

Bestelling snel geleverd. Foto op canvas was iets te rood afgedrukt. Verder heel tevreden.
4.67

zoals al vaker, ik ben alweer helemaal tevreden
5.00

Kartonnen pakket met 6 canvassen stond gewoon buiten tegen de muur in de gietende regen en was zogezegd bij de koerier door mezelf afgetekend,toen ik die mail kreeg was ik nog onderwegnaar huis...gelukkig heeft pakket niet lang in regen gestaan...
3.67

Het product werd erg laat geleverd en de kwaliteit is niet wat verwacht mocht worden.
Matig

Super kwaliteit en een snelle lever

Gewoonweg TOPPIE
5.00

Makkelijk bestellen, snel ontvangen. Netjes verpakt.

Super eerste ervaring
5.00

3 canvassen besteld had wel graag gezien dat ze per stuk verpakt worden , omdat het voor 3 verschillende mensen was , dit kan je nergens aangeven tijdens bestellen .is maar kleinigheidje

late bezorging
Matig

Had het ontvangen net voor de kerst net als wat ze hadden gezegt. Ben er heel erg tevreden mee

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen