Certificaat voor bestecanvas.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 9.318 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 14.562 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Service en levering is goed. Vindt alleen jammer dat je de verzending niet kun traceren, zodat je weet wanneer het geleverd wordt. Voor mij een rede om ergens anders te gaan kijken.

Super
5.00

Prima produkt voot een prima prijs
5.00

Goed, snel, afleverproces moeilijk te volgen, status van zending heel onduidelijk.
3.33
Redelijk

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017
Dear customer, thank you for your feedback. An e-mail is already on the way to you. Surely we can solve this problem together. We're looking forward for your reply, your Bestecanvas-Team

Er was een beschadiging midden op het doek (voorhoofd van mijn zoontje op de foto) en dat is jammer anders was dit een 5 sterren
4.33

paar dagen geleden besteld en nu reeds geleverd in een veilige verpakking
Prachtige canvassen
5.00

Snelle levering, alleen niet tevreden over het product. Jammer dat er niet in het Nederlands gecommuniceerd kan worden. Heb een email in het Nederlands geschreven kreeg alleen in het Engels antwoord. Helaas is mijn Engels niet al te best. Telefonische slecht bereikbaar, tot 3 keer toe werd de verbinding verbroken.
2.00
Matig

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017
Dear customer, thank you for your feedback. An e-mail is already on the way to you. Surely we can solve this problem together. We're looking forward for your reply, your Shop-Team

Zag er mooi uiy

helemaal tevreden 9
5.00

mooie foto en netjes geleverd via track service GLS
5.00

Artikel werd na 1 week geleverd. Dit was ons niet meteen duidelijk dat het een week duurde. De grote print hadden midden iets een deukje. Jammer. De kleinere canvas sprints zien er goed uit. Jammer dat er geen bevesting voor forex bij zit.
Aanvulling:
Na aanleiding van bovenstaande reactie nam bestecanvas contact op. Zij hebben het product vervangen ook is de bevestiging van forex geleverd

snel en goed

levering snel produkt goed
service nog niet nodig gehad
5.00

Levering van het product was op zn minst problematisch te noemen. Leverancier werkte niet meer voor bestecanvas dus moeten wachten zonder info op/of mijn bestelling zou komen, toen het geleverd werd was het gehavend door het heen en weer verslepen tussen leveranciers. Product zelf was wel goed. Enkel de uitgetrokken randen anders dan verwacht. Al met al redelijk tot matig.
2.67
Redelijk

bestecanvas.nl antwoordt: 21-09-2017

Verpakking was beschadigd. Mogelijk door bezorger. Maar gelukkig viel de schade mee omdat het zo goed verpakt was.
4.33

De foto is een prachtig schilderij geworden. Mooi verpakt en veilig naar mijn huis getransporteerd. Nee niets dan lof

alles uitstekend
5.00

Prima levering en een prachtige uitwerking van onze foto op het canvas.
5.00

Heel mooi en snel geleverd
4.33

Zeer tevreden, goede kwaliteit foto's en uitstekende service.
5.00

Supersnel, supernetjes ingepakt en een supermooie afdruk van mijn foto op het canvas doek. Met een mooie lijst er om heen; Ik ben er zeer blij mee.

Geweldig

Prima prijs kwaliteit verhouding
Tuurlijk verwacht je het uiterste dan moet je ergens anders bestellen maar betaal je er ook dik voor
Dus voor wat ik krijg voor die prijs ben ik tevreden

Ik ben tefreden
5.00

Zeer tevreden, mooie kwaliteit, super snelle levering
5.00

Ik ben heel tevreden met het product wat ik gekocht heb en goede levering netjes ingepakt en snelle service
5.00

Goede kwaliteit en op tijd geleverd.
5.00

Makkelijk toegankelijke site. Bestellen ging gemakkelijk. Snelle levering.
Aantrekkelijk geprijsd. Mooi resultaat Van mij krijgen jullie een 10.

5.00

super snel geleverd en ziet er goed en goed verzorgt uit. Ben zeer tevreden en ga binnenkort een volgende bestelling doen.

nvt
5.00

Erg tevreden met onze bestelling Mooie schilderijen.
5.00

goede snelle levering. mooie print

Alles goed

Goede services
5.00

Goede kwaliteit muismat ontvangen, foto straalde er vanaf Levering ook snel, dus... Top

Goede duidelijke website
5.00

snel, vertrouwd en goede prijs kwaliteitsverhouding
5.00

Mooie aanbieding.. het hoesje was net zo duur als de verzendkosten.
Goede kwaliteit en levering

Zeer tevreden

bestecanvas.nl klantbeoordeling

bestecanvas.nl

bestecanvas.nl werd op 22-03-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

Am Gleisdreieck 5

Amtsgericht Köln HRB 76098
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Philipp Mühlbauer
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met bestecanvas.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen