Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.601 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

11 dec 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

6 nov 2023
Het ladekastje wat ik besteld had had kapotte lade
6 nov 2023
Beste Aljona, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
4 sep 2023
Spiegel 2x besteld beide kapot heb het weggegooid.
4 sep 2023
Beste Gaetano, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Indien je foto's hebt gemaakt van de spiegels voordat je deze hebt weggegooid raden wij je aan deze naar ons toe te sturen per mail zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
3 mrt 2024
De lampjes die ik heb besteld doen het niet goed.
4 mrt 2024
Beste Evelien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de lampjes het niet goed doen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
1 dec 2023
mijn spiegel was letterlijk kapot! kan echt niet
2 dec 2023
Beste Jinte, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega inmiddels een vervangende spiegel naar je heeft toegestuurd. Groet, Gabrielle
26 okt 2023
Personeel was niet zo aarden met retour brengen
26 okt 2023
Beste Thalia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Graag zouden wij je willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit verder kunnen oppakken en voor het vervolg niet meer gebeurd. Groet, Tiffany
21 dec 2023
Slecht ingepakt waardoor de spullen kapot waren
21 dec 2023
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen kapot zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
11 dec 2023
Zorgen dat er eerder word geantwoord op de mail
12 dec 2023
Hi Lisette, Bedankt voor je beoordeling, toevallig heb ik je partner net gesproken zodat we dit samen kunnen gaan oplossen. Graag ontvangen wij vanuit jullie reactie op onze email. Groet, Eline
30 okt 2023
Borden besteld maar was nog minder dan B keus.
30 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze borden. Ons excuus hiervoor. Voor eventuele vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
9 okt 2023
Het bestelde artikel nog steeds niet Ontvangen
9 okt 2023
Beste Miranda, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat je gekozen hebt voor levering in onze winkel en deze afgelopen week geleverd zou moeten zijn. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
16 dec 2023
Product kapot aangeleverd. Slechte kwaliteit.
16 dec 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en het probleem voor je is opgelost. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Gabrielle
28 okt 2023
Machine broke down after first time using it
30 okt 2023
Best Willemijn, Thank you for your review. How annoying to read that the machine broke the first time.Our apologies for this. We would like to receive an email (klantenservice@xenos.nl)with photos and order number of the machine As soon as we have received this, we will process the email further and look for a suitable solution. Greetings, Deborah
HW
H W.
Arum
17 feb 2024

Misleiding

Beschrijf wat het is, niet waar het op lijkt
17 feb 2024
Beste Harriet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet is geleverd zoals je zou mogen verwachten. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
14 feb 2024
Product kapot. Maar wel snel geleverd.
14 feb 2024
Beste Juultje, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
3 dec 2023
Stoelen kwamen ver uit elkaar binnen
4 dec 2023
Beste Iwan, Vanwege de extreme drukte kan het zijn dat sommige pakketten er wat langer over doen dan anderen. Wij hopen dat je inmiddels je bestelling compleet geleverd hebt gekregen en alles naar wens is. Wanneer dit niet het geval is vernemen wij dit graag van je zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
11 okt 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen
11 okt 2023
Beste Amira, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben dit voor je nagekeken en zien dat beide pakketten zijn bezorgd op 5 en 7 november. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen hierover. Groet, Eline
2 dagen later geleverd dan aangegeven
4 sep 2023
Beste Rob, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling vertraging heeft opgelopen en hierdoor te laat is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je bestelling desondanks naar wens is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
28 jul 2023

Product waardeloos

Bestelling prima, product waardeloos
29 jul 2023
Beste Roel, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het product. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice of indien gewenst het artikel via PostNL of in een van onze winkels te retourneren. Groet, Gabrielle
26 feb 2024
beige ipv bruine soepkommen geleverd
27 feb 2024
Beste R, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
10 feb 2024
Een stoel ontvangen zonder poten :(
12 feb 2024
Beste Jedi, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling er even bij gepakt. De poten van deze stoelen zitten achter een rits in de zitting/rugleuning verpakt. Mochten de poten hier niet achter zitten dan raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle
7 dec 2023
3 borden stuk bij levering online.
7 dec 2023
Beste Renee, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat niet alles goed is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen en tot een passende oplossing kunnen komen. Groet, Tiffany