Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.601 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

11 dec 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

Helemaal te gek echt blij mee en al aangeraden bij vrienden
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht en leuke foto. Wat gaaf om te zien. Wij zien je snel weer terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
30 jun 2024
Prima product en bezorging Levertijd is langer dan beloofd
1 jul 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de levering van je bestelling vertraging heeft opgelopen en hierdoor later is geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn om te lezen dat het product naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
29 jun 2024
Loungeset algarve gekocht mooie set van stevig materiaal.
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de lounge set Algarve. Wij wensen je veel plezier met het setje. Groet Angela
Artikelen doen aan beschrijving. Verzending verliep vlot.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ajbu, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en vlot is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Op tijd ontvangen

Ik heb de bestelling vlug ontvangen en goede verpakking
1 jul 2024
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en deze goed was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
29 jun 2024
Mijn bestelling op tijd ontvangen, en helemaal in orde.
1 jul 2024
Beste Frans, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
23 jun 2024
Snelle levering, de producten zijn naar de verwachting
24 jun 2024
Beste E, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Supervriendelijk geholpen en netjes alles afgehandeld.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Leuke spulletjes voor mooie prijsjes en vlot bezorgd!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jessica, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en alles naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Bestellen eenvoudig, levering snel volgens afspraak.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles eenvoudig en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 jul 2024
De vriendelijk winkelmedewerker van de Xenos in Ede.
3 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze collega's in de winkel. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
KM
karin M.
Leeuwarden
26 jun 2024
Snelle levering, zeer goed verpakt, mooie producten
26 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Zeer mooi setje. Heel degelijk en ziet er leuk uit!
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met het setje. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
goed verpakt. snelle bezorging. mooie producten!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
Snelle levering en aardig personeel in de winkel
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marjan, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en je zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Opbergbakken

Het was erg zorgvuldig in gepakt. Niks was stuk.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je bestelling netjes was verpakt en alles in goede orde is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Altijd leuke producten. Geen verbetering nodig.
Antwoord van Xenos.nl
Beste GJ, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en dat er geen verbetering nodig is ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
MF
Mike F.
Waardenburg
29 jun 2024
De karsen voldoen perfect aan mij verwachtingen.
29 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kaarsen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
30 jun 2024

Redelijke prijs, goed product, op tijd bezorgd.
1 jul 2024
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en het product naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
JV
28 jun 2024
Goede website. Snelle levering en goed verpakt.
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel en in goede orde is geleverd. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela