Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.812 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

27 sep 2024
Kwaliteit en prijsverhouding zijn heel goed. Snel en correcte service. Zeer tevreden
27 sep 2024
Beste Nenie, Wat fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd en je overal tevreden over bent. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
29 sep 2024
snel geleverd met zorg verpakt het was glas mijn complimenten zeer stevig ingepakt
30 sep 2024
Beste Corry, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
WR
Will R.
Spaubeek
Xenos heeft altijd leuke spullen. Dag na bestelling al keurig ingepakt ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Will, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alle leuke spulletjes zo snel zijn geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 sep 2024
Makkelijk bestellen en snelle levering Het product was zoals beschreven! Prima
26 sep 2024
Beste Henny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
23 sep 2024
Hoe snel het geregeld was . De ene dag besteld de andere dag in huis. Supersnel
23 sep 2024
Beste Irene, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Goede controle van pakket en persoonsgegevens alvorens het pakket mee te geven
Antwoord van Xenos.nl
Beste Andrea, Fijn om te lezen dat je tevreden bent en alles verder naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
3 okt 2024
Defect product, zonder problemen meteen een nieuwe opgestuurd. Goede service!
3 okt 2024
Beste Laurey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het zo snel is opgelost door de klantenservice. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
SH
Sanne H.
Nijmegen

fantastisch

Makkelijk te bestellen, snelle levering en SUPER mooie kopjes en schaaltjes!
Antwoord van Xenos.nl
Beste S, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Makkelijk om dingen te bestellen, snelle levering en keurig netjes verpakt
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles makkelijk, keurig en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Bestelling was op tijd, bij het ophalen werd het netjes in m,n auto gezet
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling op tijd is geleverd en dat onze kanjers je hebben geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
8 okt 2024
Het service was in het echt nog mooier als op het plaatje via de webshop
8 okt 2024
Beste Corien, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het servies nog mooier was dan op het plaatje ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 okt 2024
in de winkel besteld en daar laten afleveren, bijzettafel, snel geleverd.
1 okt 2024
Beste Corry, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je bestelling goed en snel is aangekomen. Wij wensen je veel plezier met het artikel en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline

Goed op tijd!

Goed, onbeschadigd en op tijd binnengekomen. Precies wat ik besteld heb.
8 okt 2024
Beste Charles, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en op tijd is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
2 okt 2024
Makkelijk te bestellen en gratis op te halen in winkel. Ben er blij mee!
2 okt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela
28 sep 2024
Het is wel moor maar die was beschadigd dus maar het is wel Oky valt mee
28 sep 2024
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen. Indien een artikel zodanig is beschadigd willen wij je adviseren om even met ons contact op te nemen zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela

Correcte levering

Snelle verzending, bij retourneren, snelle en correcte terugbetaling.
3 okt 2024
Beste Ank, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel en correct is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Keurig op tijd en snel geleverd in een goed beschermende verpakking.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Anneke, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
7 okt 2024
Snel opgestuurd en goed geholpen bij het afhalen in de winkel. Prima
7 okt 2024
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
5 okt 2024

Helemaal perfect

Snel bezorgd, zorgvuldig verpakt, fijne producten, helemaal perfect
7 okt 2024
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles perfect en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
HK
Hans K.
Den Helder
4 okt 2024
Snelle levering , geen kosten als je het laat bezorgen in de winkel
4 okt 2024
Beste Hans, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Hartelijke groet, Gabrielle