Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.455 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.601 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

11 dec 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

Netjes verpakt, enigste nadeel dat je stoel zelf nog in elkaar moest zetten
Antwoord van Xenos.nl
Beste Roelien, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes is geleverd. Op onze kleurrijke website staat bij elk artikel aangegeven of het artikel compleet wordt geleverd of nog in elkaar gezet moet worden. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Het buddha beeld wat ik besteld had zat keurig verpakt in een stevige doos
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat het boeddha beeld in goede orde is geleverd. Wij wensen je veel plezier van je aankopen. Groet Angela
6 jul 2024
Effe benoemen dat sommige spullen zelf in elkaar gezet moeten worden......
6 jul 2024
Bedankt voor je bericht en de tip. Wij zullen dit intern doorgeven aan de des betreffende afdeling. Groet Angela
27 jun 2024

De hulp bij Xenos met mijn pakket. Het was ook erg snel bezorgd daar.Prima
28 jun 2024
Beste Joy, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je goed bent geholpen en het pakket snel is bezorgd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline

Leuke producten en goede communicatie

Updates en volgens afspraak op tijd bezorgd. Leuke producten niet duur
Antwoord van Xenos.nl
Beste Margit, Wat fijn om te lezen dat je zo goed op de hoogte bent gehouden over de levering van je bestelling en ons kleurrijke assortiment bij je in de smaak valt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
30 jun 2024

Top!

Snelle levering en product voldoet helemaal aan verwachting. Blij mee.
1 jul 2024
Beste Marieke, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en je er blij mee bent. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
30 jun 2024

Mooie diepe en platte borden

Bij 1% van borden wijkt kleur af. Moet paars zijn maar die is blauw.
1 jul 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
WG
wilma g.
LEEUWARDEN

Zeer tevreden

Snel verzonden goed verpakt en heel blij met de bestelde artikelen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Wilma, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd, alles goed verpakt was en je blij bent met de producten. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
4 jul 2024
Mooi snel verstuurd en geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
5 jul 2024
Beste Wilma, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Mooie kwaliteit

Alles naar wens verlopen Hele mooie kastjes , stevige kwaliteit
28 jun 2024
Beste Marga, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is verlopen en je tevreden bent over de artikelen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
BW
Berry W.
Andelst
26 jun 2024
Wederom snelle en goede levering van mooie spullen!! Ik ben blij!!
27 jun 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent en dat alles goed en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Prima verzorgd.

Alles keurig verpakt zodat het goed beschermd was tijdens vervoer.
25 jun 2024
Beste Astrid, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
JR
via internet besteld en snel op te halen in de winkel in Meppel
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jannie, Wat fijn om te lezen dat je de bestelling hebt kunnen ophalen in onze winkel en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
20 jun 2024
De snelle levering na online bestelling en zeer netjes verpakt
20 jun 2024
Beste Caroline, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Snelle bezorging, en afhalen ging prima. Vriendelijke service
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles prima en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
22 jun 2024

Bezorging is goed

Bezorging is snel, vriendelijk en het product is goed ingepakt
22 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
3 jul 2024
Mooie tuinset voor een leuk prijsje. Werd ook snel geleverd.
3 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de tuin set in goede orde is geleverd. Wij wensen je veel plezier ervan. Groet Angela
24 jun 2024
Online bestelling en afhalen in de winkel, makkelijk gegaan 👍
24 jun 2024
Beste Marina, Heel fijn om te lezen dat het afhalen van je bestelling gemakkelijk was en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
AM

bestelling.

juiste producten ontvangen, keurig verzorgd, tijdig bezorgd.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
23 jun 2024

Betrouwbaar en betaalbaar

Mooi ontworpen producten van goede kwaliteit en leuke prijs.
24 jun 2024
Beste Flexie, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah