Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.461 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.591 beoordelingen in totaal

5 feb 2024
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

11 dec 2023
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!

Beoordelingen voor Xenos.nl

3 jul 2024

Alles in orde

Alles goed verpakt, grappige doos, artikelen voldoen aan verwachting. En ook supersnelle verzending.
3 jul 2024
Bedankt voor je bericht en de foto. Wat leuk om te zien dat er nog iemand blij mee is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
JV
J.F. v.
NIJEVEEN
Omdat ik veel kaarsen brand voor bepaalde momenten is het ideaal dat ik ze online kan bestellen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jantje, Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze kaarsen. Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag snel terug bij een volgende online bestelling. Groet, Gabrielle

Alles prima 👌

Bestelling ging makkelijk. Levering volgens afspraak en producten zoals te verwachten mocht zijn
Antwoord van Xenos.nl
Beste Gerrit, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
5 jul 2024
Superlief geholpen in de winkel met bestellen van items. En binnen een dag had ik het al binnen!
5 jul 2024
Beste Nikki, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel en je bestelling snel bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
AA
Anja A.
Zwijndrecht
26 jun 2024

Tevreden maar trage bezorging

De artikelen waren allemaal naar volle tevredenheid maar de bezorging duurde wel weg lang helaas.
27 jun 2024
Beste Adriaans, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles met volle tevredenheid is geleverd. Vanwege de drukte is onze levertijd op dit moment 1-3 werkdagen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
30 jun 2024
Heel blij met mijn product! Snelle levering en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden.
1 jul 2024
Beste Emilie, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en je blij bent met het product. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
20 jun 2024
DAT HET ART ZO SNEL BEZORGD WERDT ALLEEN HET WINKEL PERSONEEL IS NIET ZO HEEL VRIENELIJK,JAMMER
21 jun 2024
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Vervelend dat je niet tevreden bent over onze service in de winkel, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
21 jun 2024
Snelle levering. In de winkel ook snel geholpen en alles zat erin. Spullen waren ook in orde.
21 jun 2024
Beste Armina, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en je goed bent geholpen door onze collega's. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
28 jun 2024
Snelle verzending Helaas is een deel kapot,contact opgenomen.maar nog steeds niks gehoord.
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Onze excuses voor de verlate reactie. Wij hebben de mail in zojuist in behandeling genomen en het opgelost. Groet Angela
zelf bezorgdag te kunnen kiezen. Tijdstip van bezorging word aangegeven. Keurig verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nelly, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering van je pakket. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

verzending en retour prima

Snelle goede verzending en retour in winkel Arnhem kronenburg ging ook prettig en snel.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Thelma, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles prettig en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
29 jun 2024
Prima zending, uitstekende verpakking, de artikelen werden in goede staat aangetroffen.
1 jul 2024
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en alles netjes was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snel geleverd, zag er uit zoals op de site en keurig verpakt om schade te voorkomen.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel en in goede orde is geleverd. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
In de winkel Rijssen fijn geholpen, medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je door onze medewerkers goed bent geholpen. Wij hopen je snel weer terug te zien in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
30 jun 2024
Perfect! Heel blij met degelijke meubels van Xenos online. Snel en keurig bezorgd.
1 jul 2024
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd en je blij bent met de producten. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
30 jun 2024
Beschadigd stuk berkregen. Dit werd zonder verder gemor vervangen. Top en bedankt.
1 jul 2024
Beste Karel, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat er inmiddels een vervangend artikel is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
18 jun 2024
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel (Woonboulevard Heerlen). Complimenten!
18 jun 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen! Groetjes, Eline
Om een grote hoeveelheid bakjes te kunnen bestellen. En het werd snel bezorgd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Anja, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snel levering. Duidelijke communicatie en goede service bij een defect artikel
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door onze medewerkers van het defecte artikel. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
22 jun 2024
Netjes en goed verpakt. Snel afgeleverd bij de winkel en zo opgepikt, ideaal!
22 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela