jeanscentre.nl- Logo - Beoordelingen

jeanscentre.nl

2.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.095 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2022
jeanscentre.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
De bestelling zelf was dik in orde. Mooie broeken en leuk afgeprijsd. De hulp via de klantenservice (webcare) was om te janken. De website liep steeds vast en ipv behulpzaam te zijn werd mij verweten dat ik de stappen niet correct doorliep. Terwijl ik steeds deed wat er van mij gevraagd werd. Toen ik dit aangaf hield men voet bij stuk dat de fout absoluut bij mij moest liggen en niet bij Jennifer de website. Uiteindelijk het contact met de klantenservice maar opgezegd en met een ander e-mail adres alsnog gewoon kunnen bestellen.

26 aug 2023
Winkelalarmen aan de kleding! Kreeg 2 spijkerbroeken van Garcia met winkelalarmen er nog op thuisgestuurd!! Moest dus naar de winkel toe om deze eraf te laten halen voordat ik ze kan dragen! Dit kost me tijd ( woon niet dichtbij de winkel) en geld ( benzine, en parkeergarage Amersfoort). Terugsturen was geen optie omdat ik de broek al eerder wilde dragen dan dat ik een nieuwe zou kunnen krijgen via online opnieuw bestellen.

Beoordelingen voor jeanscentre.nl

10 nov 2023
Opletten bij bestelling maken. Bestelde in een winkel een trui. Kijk ik thuis mijn mail bevestiging heeft ze een rokje besteld.
11 nov 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review en feedback. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
15 jun 2023
Een tijdje geleden een klacht ingediend bij de klantenservice omdat in een geleverd shirt een gat zit. Geen reactie ontvangen
16 jun 2023
Goedemorgen, wat jammer om te vernemen dat je geen reactie hebt ontvangen. Wij hebben het meteen voor je nagekeken en zien geen mail betreffende deze klacht op jouw ordernummer. Wij zullen je meteen een mail sturen. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
Broek 2 dagen geleden besteld en zojuist zie ik dat de broek zonder enige mededeling teruggestuurd wordt naar de verzender??
18 jul 2023
Goedemorgen, We zullen je via mail over de status van je pakket verder informeren. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
EL
Erwin L.
Heerlen
Ik heb een track And tracé gekregen die niet bekend is en dhl Geen pakket heeft terwijl Jeans venter zegt is verstuurd.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. We willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
Bestelling na een week nog niet af te halen op DHL punt. Pakket vooralsnog zoek. Lekker dan, wel al betaald uiteraard.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Ik zie dat we al per e-mail contact hierover hebben gehad. Mocht je vragen hebben dan kun je op de e-mail reageren. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness Jeans Centre
22 jun 2023
Vind het jammer als je iets besteld en betaald dit toch geannuleerd wordt omdat het product toch niet op voorraad is?
23 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij snappen dat dit jammer is en geven daarom jou feedback door aan onze interne afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
De verzending gaat heel traag. 5 dagen na de bestelling kan er nog steeds geen bezorgdatum en tijd worden afgegeven.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
4 sep 2023
Ik heb vorige week een bestelling gedaan en ook betaald maar nog steeds niets ontvangen of gehoord over verzending?
5 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest betreft de levering. Wij wensen je een fijne dag. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
31 mei 2023
Jammer dat de helft van mijn bestelling er nog steeds niet is en ik ook geen informatie krijg van waar het blijft
31 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. We zullen je via email informeren naar de status van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
22 mei 2023
Ondanks dat er werdt geadviseerd om het in te leveren bij de winkel, moest ik het retour sturen van de winkel!
22 mei 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre

Knoop meteen eraf

Eerste keer dat ik de jeans aantrok sprong de knoop er meteen vanaf. Ik ben teleurgesteld in de kwaliteit.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Om je verder te kunnen helpen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
28 aug 2023
Ik heb nog niets binnen. Eerst bestelling leveren en dan pas mail over hoe je je bestelling hebt ervaren.
29 aug 2023
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness
5 nov 2023

verkleuring van de broek

De geleverde broek had over beide benen een verkleuringsstreep die ik niet weg kan wassen. Erg jammer.
9 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jouw review. Mocht je feedback voor ons hebben omtrent jou bestelling dan willen wij je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Team Customer Happiness

Voorbarig

Hoe kan een klant een fatsoenlijke feedback geven zonder dat ze de bestelde spullen hebben ontvangen.
14 nov 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Mocht je hier vragen over hebben dan willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen via: klantenservice@jeanscentre.nl Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre

Retourformulier voor blouse ontbreekt

Mooie broek en blouse besteld. De blouse is te wijd en wil ruilen. Echter retourformulier ontbreekt!
8 nov 2023
Goedemiddag, heel erg bedankt voor het achterlaten van je review. We hebben je zojuist een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
8 okt 2023
Leveren maar de helft van de bestelling en ook nog de verkeerde maat.
Antwoord van jeanscentre.nl
Goedemorgen, heel erg bedankt voor het achterlaten van je review. Wij zullen je een update sturen omtrent jouw bestelling. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
30 sep 2023
Bestelling niet ontvangen
2 okt 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
16 okt 2023
Nooit iets ontvangen
Nog niets ontvangen!
24 okt 2023
Goedemorgen, hartelijk dank voor je e-mail. We hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Jeans Centre
14 okt 2023
Duurt erg lang eer bestelling wordt verstuurd. Heb drie dagen geleden besteld en nog niets gehoord.
17 okt 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. Wij hebben je direct een e-mail gestuurd. Met vriendelijk groet, Customer Happiness Jeans Centre.