twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
twinkels.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij twinkels.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor twinkels.nl

190 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022
Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022
Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

20 aug. 2022
Top winkels! Goede service en mooie kleren.
26 okt. 2022
Beste Elise, Super om te horen dat je tevreden bent over ons. Bedankt voor de mooie review en hopelijk tot snel. Liefs Candice
24 aug. 2022
Snelle levering en prima producten
26 okt. 2022
Hi, Super om te horen dat je tevreden bent met onze service en ons assortiment. Hopelijk tot snel! X Candice
24 aug. 2022
Goede website en snelle levering
26 okt. 2022
Hi Irma, Super leuk om te horen dat je tevreden bent met onze website en levering. Hopelijk tot snel! X Candice
23 aug. 2022
Goede service
26 okt. 2022
Hi, Wat super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, dat doet ons goed. Dankjewel voor deze review en hopelijk tot snel! Liefs Candice
12 aug. 2022
Ik had mijn bestelling super snel in huis. Super leuke items voor een nog leukere prijs.
26 okt. 2022
Hi Daniek, wat super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent! Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! Liefs Candice
12 aug. 2022
Ik ben tevreden over twinkels. Ook mijn retour werd gelukkig snel verwerkt.
26 okt. 2022
Hi Daniek, Wauw, wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en we hopen je snel weer te zien! X van Candice
16 aug. 2022
Snelle levering. Juiste product
26 okt. 2022
Beste Antje, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! Liefs Candice
2 aug. 2022
Snel, goed en ga zo door!!👍🏼🥳
Beste Berdie, Bedankt voor je mooie woorden! Liefs Candice
Leuke kleding niet duur
Hi Els, bedankt voor je mooie woorden, hopelijk tot snel! Liefs Candice
17 aug. 2022
Snelle service
26 okt. 2022
Beste, Wauw wat een mooie review en wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Hopelijk tot de volgende keer! :) Groetjes Candice
5 aug. 2022
Prijs/kwaliteit
26 okt. 2022
Hi, Wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! X Candice
15 aug. 2022
uitstekend
26 okt. 2022
Hi J, Wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! X van Candice
17 aug. 2022
26 okt. 2022
Beste Viola, Ik wil je bedanken voor deze mooie 5-sterren review. Hopelijk zien we je snel weer! X Candice
11 aug. 2022
Hi Kyria, Dankjewel voor de 5 sterren! Liefs, Candice
10 aug. 2022
Beste, Dankjewel voor de 5 sterren! Groetjes, Candice
3 aug. 2022
26 okt. 2022
Hi Aniek, bedankt voor deze mooie 5-sterren review. Hopelijk zien we je snel weer. Liefs Candice
29 jul. 2022
26 okt. 2022
Hi Heidie, Bedankt voor deze mooie 5-sterren review! Hopelijk tot snel weer. Liefs Candice
6 aug. 2022
Als je iets besteld, Dan is het er nog op de site en paar dagen later krijg je bericht sorry her is er niet,bestel je in de sale en het past niet mag je het niet omruilen voor een ander product dat is echt niet van deze tijd,voor een website
10 aug. 2022
Betalen om retour te zenden..klantenservice laten z3 je aan de lijn hangen terwijl ze pas om 9.30 bereikbaar zijn..echt belachelijk
26 okt. 2022
Hi Yvette, onze openingstijden staan vermeld op onze website. We doen elke dag onze uiterste best om onze klanten te helpen en te woord te staan. Daarnaast hopen we in de toekomst zo te groeien dat we onze klanten bij de retourkosten tegemoet kunnen komen! Helaas kan dit nu nog niet. We willen je bedanken voor je review en zien je graag weer bij ons terug! Liefs Candice
2 aug. 2022
Ik bestelde een maat, stuurde het retour en krijg de zelfde maat weer
26 okt. 2022
Hi Fiona, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt bij ons. Mocht er iets mis zijn met een artikel, neem dan gerust contact met ons op. We doen altijd ons uiterste best om het zo goed mogelijk op te lossen! :) Liefs van Candice