Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

22 okt 2023
De levering was uitzonderlijk snel👍
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw positieve feedback en vriendelijke woorden over de snelheid van levering. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze service. Bij Gabor zijn we trots op de snelle en betrouwbare levering van onze producten. Wij danken u voor uw steun! Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
23 aug 2023
Snelle levering, prachtige laarsjes
24 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je blij was met onze levering en dat je de laarzen mooi vindt. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de hoogste kwaliteit producten en een uitstekende klantenservice en waarderen uw vriendelijke woorden. We wensen je veel plezier met je nieuwe Gabor schoenen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
LS
Lucia S.
's-Hertogenbosch
22 aug 2023
De pasvorm is voor mij altijd goed.
23 aug 2023
Beste klant,, Hartelijk dank voor je feedback! We zijn blij om te horen dat de pasvorm van onze Gabor-schoenen altijd aan je verwachtingen voldoet. We zijn er trots op dat we schoenen maken met een uitstekende pasvorm, comfort en stijl. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zullen blijven streven naar het produceren van kwaliteitsschoenen. Blijf genieten van onze Gabor producten. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Bestellen enz. loop als een speer.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat uw bestelervaring bij ons efficiënt en soepel is verlopen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze te geven.
JM
Janina M.
Etten-Leur
De reisroute werd goed aangegeven,
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw vriendelijke woorden over de routebegeleiding voor onze Gabor Schoenen. Wij streven ernaar om onze klanten de beste en meest comfortabele ervaring te bieden tijdens het winkelen bij ons. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze feedback achter te laten en hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
CC
Caitlyn C.
Rotterdam
25 nov 2023
Kwaliteitschoenen goed afgeleverd.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij dat u uw Gabor-schoenen in goede kwaliteit heeft ontvangen en dat ze op tijd zijn geleverd. Wij streven ernaar om klanten het hoogste niveau van service en kwaliteit te bieden, en we waarderen het dat u ons werk hebt erkend. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
BC
Benita C.
Numansdorp
10 nov 2023
Mooie laarsjes, ze zitten heerlijk
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat ze comfortabel zitten. We streven ernaar om onze klanten kwaliteitsschoenen te leveren en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het kiezen van Gabor! Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
6 okt 2023
mooi, comfortable, goede kwaliteit
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn erg blij om te horen dat u onze Gabor-schoenen mooi vond. Kwaliteit en comfort zijn twee van onze belangrijkste aandachtspunten en het is geweldig om te weten dat u het vakmanschap en het ontwerp van onze schoenen waardeert. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
23 mei 2023
Bijzonder snel en netjes geleverd,
24 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met ons. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over de snelheid en kwaliteit van onze service. Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid en zijn blij te horen dat u tevreden was over onze levering. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Fijne pasvorm en lopen heerlijk.

snelle levering ,Mooie Schoenen

schoenen Mooie ,levering Snelle
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Gabor schoenen. We waarderen uw vriendelijke woorden, en we zijn blij dat u de schoenen mooi vond en de levering snel. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de beste kwaliteit te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
HV
Hanna v.
Den Haag
16 dec 2023
Prima communicatie en levering.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw positieve feedback over onze communicatie en het leveringsproces. We zijn blij om te horen dat de ervaring positief was. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om een efficiënte en prettige klantervaring te bieden, en we zullen ernaar blijven streven om de verwachtingen in dit opzicht te overtreffen. Bedankt voor uw steun aan Gabor Schoenen! Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Fijne schoenen, snelle levering
13 jun 2023
Beste klant, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om deze met ons te delen. We zijn blij te horen dat je tevreden was met de schoenen en dat de levering snel was. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantervaring door middel van producten van hoge kwaliteit en betrouwbare service. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Goede pasvorm, goede kwaliteit
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u de pasvorm en kwaliteit van ons product uitstekend vond. Het is onze missie bij Gabor om klanten te voorzien van comfortabel schoeisel van hoge kwaliteit. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
21 okt 2023

Mooie schoenen, prima levering

Mooie schoenen, prima levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling van Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat de schoenen u bevallen en dat de levering naar wens was. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring met onze producten te geven, en we zijn u dankbaar dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
13 aug 2023
goed verpakt en snel geleverd
14 aug 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Gabor. We zijn zo blij om te horen dat het product goed verpakt was en snel geleverd werd. Wij zijn er trots op dat al onze klanten een positieve winkelervaring hebben. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Fijn dat er halve maten zijn.
8 aug 2023
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Wij streven ernaar om een ruime keuze aan maten te bieden, dus we zijn erg blij om te horen dat u een schoen heeft kunnen vinden die past. Bij Gabor Schoenen doen we er alles aan om comfortabele, stijlvolle schoenen te leveren waarmee onze klanten er goed uitzien en zich geweldig voelen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
23 sep 2023
Het was uitstekend verzorgd
25 sep 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een uitstekende ervaring heeft gehad met Gabor. Bij Gabor streven we ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
19 jul 2023
Schoenen nog niet aangekomem
19 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. Volgens het volgsysteem is uw bestelling vandaag met succes geleverd. Om u in de toekomst zo snel mogelijk te kunnen helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Snel en correcte aflevering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u een goede ervaring met ons had en dat uw bestelling snel en correct werd geleverd. Bij Gabor streven we ernaar om producten van uitstekende kwaliteit, klantenservice van topklasse en tijdige levering te leveren. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team