Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

22 okt 2023

Laatste bezorgtijd niet doorgekregen van DHL

Laatste bezorgtijd niet doo
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor je beoordeling! Volgens de tracking is je pakket succesvol afgeleverd op 19.10.2023. Je bent van harte welkom om contact met ons op te nemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support zodat we je vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
22 mei 2023
Bijzonder snelle levering.
22 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden was met de snelheid van levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar uit te blinken in alle aspecten van de dienstverlening en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
11 jun 2023
Goed geregeld snel binnen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven over onze levering en schoenen. We zijn dankbaar voor je vriendelijke woorden en waarderen je steun voor ons bedrijf. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
MK
Mieke k.
huissen
24 mei 2023
Mooi verpakt goed product
25 mei 2023
Beste klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn blij dat u de kwaliteit van onze producten en de zorg waarmee we ze verpakken waardeert. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en wij danken u dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. In ons bedrijf streven we ernaar om alleen de beste kwaliteitsproducten te leveren aan onze klanten, evenals een vlotte en aangename winkelervaring. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
3 okt 2023
Snelle correcte levering
4 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij dat u tevreden was met de snelle en correcte levering van uw Gabor schoenen. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten een gemakkelijke en probleemloze winkelervaring te bieden. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
25 jun 2023
Hebben een fijn voetbed
26 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die het leven van mensen verbeteren en we zijn blij om te horen dat je een schoen hebt gevonden die precies dat doet. We zijn er trots op dat we schoenen maken met de bedoeling dat onze klanten comfortabel en goed ondersteund kunnen lopen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
7 nov 2023
Volgen van bestelling
8 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitstekende beoordeling achter te laten. We zijn erg blij dat u tevreden bent met uw bestelling in onze winkel. Met vriendelijke groet Uw Gabor online team
21 jul 2023
super snelle levering
24 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat de levering snel en efficiënt was. Bij Gabor streven we naar de beste klantervaring en we zijn blij om te weten dat u tevreden was met onze service. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
20 jan 2024
Snelle levering, top
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor uw erkenning voor de snelle levering van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het product en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Bij Gabor streven we ernaar om klanten te voorzien van kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice; het is geweldig om te horen dat we dit doel hebben bereikt. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Supersnelle levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over onze Gabor schoenen! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was over de snelheid van de levering. Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en we streven ernaar om bij alle bestellingen een uitstekende service te leveren. We hopen dat u veel plezier zult blijven beleven aan uw Gabor-schoenen! Met vriendelijke groeten Uw Gabor online team
24 dec 2023
Korte levertijd.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Bij Gabor streven we ernaar om klantenservice van het hoogste niveau te bieden, wat ook inhoudt dat we producten snel en efficiënt leveren. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.
9 nov 2023
9 nov 2023
Beste Klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om Gabor te beoordelen. We zijn blij om te horen dat uw levering snel en op tijd was. Bij Gabor willen we dat al onze klanten een prettige reis met ons hebben, van begin tot eind. We waarderen uw feedback. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
25 jul 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw positieve feedback over onze leveringssnelheid! Ons doel is om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk ontvangen. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
21 nov 2023
snelle service
22 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback over onze Gabor-service. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was over hoe snel we u geholpen hebben. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang en we doen er alles aan om u de beste service te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
21 aug 2023
22 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd. Bij Shoes Gabor streven we naar een uitstekende klantenservice en snelle levertijden, en we zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe favoriete schoenen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
17 aug 2023
alles chapeau
18 aug 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en diensten. We zijn er trots op dat we producten en diensten van de hoogste kwaliteit leveren, en we waarderen uw feedback. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Goede pasvorm
25 jul 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat onze Gabor-schoenen u goed passen. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
7 jul 2023
Snel geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de levering van uw bestelling. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. In ons bedrijf streven we naar een snelle en betrouwbare levering voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
13 jun 2023
Alles perfect
14 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn erg blij dat u een positieve ervaring met ons had. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
Heel goed
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw positieve feedback over Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring heeft gehad. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten schoenen van uitstekende kwaliteit te bieden en we waarderen uw steun. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team