Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

24 jul 2023
Ga zo door
24 jul 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Met vriendelijke groeten, Uw Gabor Online Team
AS
a.p. s.
schiedam
4 jul 2023
goed !!
5 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
31 aug 2023
niets
1 sep 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij stellen alle feedback zeer op prijs en waarderen uw mening. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten schoenen van de beste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw input! Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
26 aug 2023
Niets
29 aug 2023
30 jul 2023
Gemak
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Gabor schoenen te beoordelen. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
20 sep 2023
nvt
21 sep 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw Gabor-schoenen en de klantenservice die u hebt ontvangen. Wij waarderen uw feedback en nemen deze zeer serieus. Bij Gabor zijn we gepassioneerd over het maken van stijlvolle, comfortabele schoenen die lang meegaan, en we streven ernaar om bij elke stap een uitstekende klantenservice te bieden. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
21 sep 2023
A
22 sep 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor producten te beoordelen. Wij waarderen de positieve feedback over onze selectie en kwaliteit van schoenen. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en streven ernaar om het best mogelijke product en de best mogelijke ervaring te bieden. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
20 apr 2024
22 apr 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor Schoenen! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de levering, producten en service. Wij streven ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit en klantenservice te bieden. Het is fijn om te weten dat uw ervaring positief was en we zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u deel uitmaakt van de Gabor Schoenen-familie!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Best klant, Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten en diensten te beoordelen! We zijn blij dat u tevreden was met alles, van bestelling tot levering. Bij Gabor streven we ernaar om klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit, uitstekende service en een soepele online winkelervaring. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u ons bij anderen aanbeveelt! Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
24 dec 2023
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de producten en de bezorgservice. Bij Gabor streven we ernaar om een kwaliteitsproduct en een uitstekende klantenservice te leveren. Hoewel het ons spijt dat onze service deze keer niet aan uw verwachtingen voldeed, blijven wij ons inzetten om u de best mogelijke algemene ervaring te bieden. Als we nog iets anders voor u kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Gabor Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u tevreden was met de producten en diensten die we hebben geleverd. Bij Gabor Schoenen streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Daarom hechten wij veel waarde aan klanttevredenheid door kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Gabor Schoenen te schrijven. Wij waarderen uw feedback en zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en klantenservice te verbeteren. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. Het is onze prioriteit om kwaliteitsschoenen te leveren die voldoen aan de hoogste normen op het gebied van comfort en stijl. Als we iets kunnen doen om uw ervaring te verbeteren, neem dan contact met ons op!
10 nov 2023
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn blij dat u tevreden bent over onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om elke klant een uitzonderlijke kwaliteit en klantenservice te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
CV
Christiana V.
Sint-Oedenrode
9 nov 2023
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw review van de Gabor schoenen! We zijn erg blij dat je tevreden was met de levering, de producten en de service. We streven naar een positieve klantervaring bij elke schoenaankoop. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten en diensten bij Gabor te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je ons zo goed beoordeeld hebt en dat je tevreden was over onze levering, producten en service. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
26 okt 2023
27 okt 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling over Gabor. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad met onze producten, levering en service. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en uitstekende service te bieden, met klanttevredenheid als ons belangrijkste doel. We zijn blij om te horen dat dit tot uiting kwam in uw ervaring en waarderen uw feedback. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
14 okt 2023
16 okt 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling over Gabor Schoenen te geven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij om te weten dat u tevreden was met de levering, producten en service die wij hebben geleverd. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
13 okt 2023
16 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We zijn blij dat u onze Gabor-schoenen mooi vond en waarderen uw 5-sterrenbeoordeling. Wij streven ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit te bieden, en we zijn blij dat we dat voor u bereikt hebben. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team