Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

24 jun 2023
26 jun 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen uw positieve feedback over onze levering, producten en diensten zeer op prijs. We streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en zijn blij dat we in dit opzicht aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We waarderen uw mening en hopen dat u ons zult blijven vergezellen op onze reis. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
24 jun 2023
26 jun 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw positieve opmerkingen over onze levering, producten en service. We streven ernaar producten en diensten van hoge kwaliteit te leveren en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. We waarderen de mening van elke klant en zijn blij dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
18 jun 2023
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw vriendelijke feedback over de levering van uw bestelling. We zijn erg blij om te horen dat de levering uitstekend, snel en netjes was. In ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
25 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en het nemen van de tijd om uw ervaring met ons te delen. Wij zijn blij te horen dat u van onze producten en diensten heeft genoten. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten de beste kwaliteitsproducten en -diensten leveren, en het is bemoedigend te weten dat wij dit voor u hebben bereikt. Met vriendelijke groeten Ihr Gabor Online-Team Nogmaals bedankt voor uw feedback, wij stellen het op prijs!
23 mei 2023
24 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn zo blij te horen dat u tevreden bent over onze producten, levering en service. Wij streven er elke dag naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
23 mei 2023
24 mei 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn echt dankbaar dat u tevreden was met de producten, service en levering. Wij streven ernaar om onze klanten in alle opzichten de beste service te bieden en zijn blij dat uw ervaring zo positief was. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven - het is zeer waardevol voor ons en helpt ons voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
21 mei 2023
22 mei 2023
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een algehele positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren, dus we zullen uw feedback in overweging nemen bij het verbeteren van onze leveringsprocessen. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Tea
11 mei 2023
12 mei 2023
Beste klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad! We streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben en we zijn erg blij dat u tevreden was met uw levering, producten en klantenservice. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
11 mei 2023
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten en diensten en uw tevredenheid over de levering. Wij zetten ons in voor een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit en zijn erg blij dat u tevreden bent met ons aanbod. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
10 mei 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groeten, Uw Gabor Online Team
3 dec 2023
Ze waren niet op voorraad dus bestelling geannuleerd nu nog op mijn geld wachten zou binnen een paar dagen worden gestort. Maar raar dat er niet bij stond dat ze niet meer leverbaar waren.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling niet geleverd kon worden. Onze online shop werkt volgens het marktplaats-principe. Dit betekent dat u bij Gabor Schoenen AG bestelt - maar de levering vindt voornamelijk plaats via lokale Gabor schoenenwinkels die actief betrokken zijn. Artikelannuleringen achteraf kunnen helaas in uitzonderlijke gevallen voorkomen. De reden hiervoor kan bijvoorbeeld een systeemgerelateerde voorraadafwijking zijn of een materiaaldefect dat achteraf wordt ontdekt. Onze excuses dat dit bij uw bestelling het geval was. U ontvangt uiteraard uw geld terug. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
13 jun 2023
Schoenen zijn al een paar dagen onderweg maar nog niet geleverd. Track en trace nummer wordt niet herkend. En bij bellen wordt de verbinding verbroken (3x)
13 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. Volgens het volgsysteem is uw bestelling vandaag met succes geleverd. U bent van harte welkom om contact met ons op te nemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support zodat we uw vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
10 okt 2023

Verkeerde producten ontvangen, klantenservice onbereikbaar

Kreeg een verschillende linker - en rechterlaars toegestuurd. Slechte klantenservice, telefonisch onbereikbaar. Geen reactie op mijn mails.
11 okt 2023
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat u problemen had om onze klantenservice te bereiken. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten een uitzonderlijke ervaring te bieden en we verontschuldigen ons dat we daar in dit geval niet in geslaagd zijn. We sturen je graag een aparte e-mail met de gevraagde informatie. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Bestelling bleek niet beschikbaar,. Vooraf werd niet gemeld dat dit tot de mogelijkheden hoorde.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat uw bestelling niet geleverd kon worden. Onze online shop werkt volgens het marktplaats-principe. Dit betekent dat u bij Gabor Schoenen AG bestelt - maar de levering vindt voornamelijk plaats via lokale Gabor schoenenwinkels die actief betrokken zijn. Het kan helaas in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een artikel wordt geannuleerd. De reden hiervoor kan bijvoorbeeld een systeemgerelateerd voorraadverschil of een naderhand ontdekt materiaalfout zijn. Gelieve ons te verontschuldigen voor het feit dat dit bij uw bestelling het geval was. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
17 okt 2023
Producten nog altijd niet ontvangen, klantenservice reageert niet.
18 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad in onze online shop. Volgens het verzendnummer is uw bestelling succesvol geleverd op 17.10.2023. Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_be/support zodat we uw vragen en problemen zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
27 jul 2023
Nog niets ontvangen, levering duurt lang, communicatie slecht
28 jul 2023
Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Zoals in het aparte bericht staat, is de bestelling onderweg. Volgens de tracking wordt de zending klaargemaakt voor levering in het afleverdepot. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
3 jun 2023
Geen mail gehad van aankomst. Dan ben je ook niet thuis!!!!!
5 jun 2023
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw evaluatie. In ons bedrijf hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en streven we altijd naar een uitstekende service. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen het belang van communicatie en verwelkomen uw feedback zodat we onze service voortdurend kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
22 nov 2023
Ik heb de schoenen nog niet ontvangen ! Dit duurt wel lang!
22 nov 2023
Beste klant, bedankt voor je eerlijke beoordeling. Volgens de tracking van PostNL kon uw pakket niet worden afgeleverd en zal het worden teruggestuurd. Zodra de retourzending is verwerkt, ontvangt u uiteraard uw geld terug. We zouden het echter fijn vinden als u een nieuwe bestelling plaatst. Wij betreuren de omstandigheden. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
Ik heb mijn schoenen nog steeds niet binnen!!!!
7 nov 2023
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw ervaring met ons te delen. Volgens de tracking van de zending is het pakket succesvol afgeleverd. Als dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
20 sep 2023
Nog steeds geen zending ontvangen
21 sep 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Volgens het volgsysteem kon uw bestelling niet worden geleverd en staat deze klaar om te worden opgehaald bij een filiaal. We sturen u graag meer informatie in een aparte e-mail. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team