Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Snel in huis, geweldige schoenen ook voor “ moeilijke” voeten en zoveel keus Hier moet je wel slagen!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u uw bestelling snel hebt ontvangen en dat de schoenen perfect waren voor nog moeilijkere voeten. We zijn er trots op dat we een ruime keuze aan schoenen bieden, zodat iedereen iets kan vinden dat perfect bij hem of haar past. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
23 mrt 2024
Ziet er netjes uit Netjes verpakt voor verzending Duidelijke uitleg wanneer opgestuurd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw beoordeling over Gabor schoenen. We zijn blij dat u tevreden was over het uiterlijk en de verpakking van onze schoenen, en ook over de duidelijke instructies toen ze werden opgestuurd. Bij Gabor streven we ernaar dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankoop, en we stellen uw feedback op prijs. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van deze waardevolle informatie te voorzien.
Prachtige schoenen die geweldig lopen. Bij deze winkel snelle bezorging.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u ze comfortabel vond en dat het leveringsproces snel verliep. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en we zijn blij om te zien dat uw ervaring aan onze normen voldeed. Bedankt voor het winkelen bij ons!
17 mrt 2024
Fijne schoenen, goede leest en kwaliteit en mooie modellen
20 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u van de Gabor schoenen genoten heeft, en waarderen uw vriendelijke woorden over de pasvorm, kwaliteit en aantrekkelijke modellen. Bij Gabor streven we ernaar om het best mogelijke schoeisel te maken om onze klanten een comfortabele ervaring te garanderen. Bedankt dat u de tijd neemt om uw mening met ons te delen.
Netjes opgestuurd en al de andere dag in huis. Super
Antwoord van Gabor Shoes AG
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen en dat u tevreden bent over onze service. Bij Gabor Schoenen streven we naar de hoogste klanttevredenheid en zijn we trots op het leveren van producten en diensten van de beste kwaliteit. Wij danken u voor uw steun en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn.
Zitten niet zo lekker als mijn andere gabor schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw ervaring met onze Gabor schoenen. Wij begrijpen dat het belangrijk voor u is om een comfortabele pasvorm te hebben en stellen uw feedback zeer op prijs. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit te bieden, en we hopen dat u in de toekomst de perfecte pasvorm zult vinden in ons ruime aanbod.
IS
Ineke S.
Eindhoven
Goed zoekprogramma om de juiste schoenen te vinden
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve feedback over ons zoekprogramma! Wij streven ernaar om onze klanten de meest nauwkeurige en actuele informatie over onze producten te geven, zodat zij precies kunnen vinden wat zij zoeken. Wij waarderen uw vriendelijke commentaar en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
AD
A.E. d.
Noordwijk aan Zee
Prima kwaliteit alleen de verzending was hopeloos.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Gabor schoenen te schrijven. We zijn blij om te horen dat u de kwaliteit van ons product goed vond. Wij verontschuldigen ons voor de problemen die u hebt ondervonden met ons verzendproces en begrijpen uw frustratie. Ons doel is altijd om klanten een hoog niveau van service en tevredenheid te bieden, en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid op dit gebied. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
goede levering en prima afhandeling retourzending
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw beoordeling en uw aankoop van Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat de levering en retourverwerking naar tevredenheid zijn verlopen. Bij Gabor Schoenen doen we er alles aan om onze klanten het best mogelijke product, de best mogelijke service en de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen uw loyaliteit en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Draag al jaren Gabor, ben er erg tevreden over
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor schoenen! We vinden het geweldig om te horen dat u onze schoenen al vele jaren draagt en zo tevreden bent over de kwaliteit. Bij Gabor streven we ernaar om klanten comfort en stijl van de hoogste kwaliteit te bieden, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Hartelijk dank voor uw steun!
19 mrt 2024

ALTIJD VOLGENS AFSPRAAK

Nauwkeurig status zending op de hoogte gehouden
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Gabor Schoenen achter te laten. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over ons efficiënte leveringsvolgsysteem. Wij streven ernaar om u een uitstekende winkelervaring te bieden en zijn verheugd dat u tevreden bent. Bedankt voor uw voortdurende steun en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn.
23 mrt 2024
Goede communicatie. Artikel zoals verwacht.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze communicatie en het product dat u van Gabor Schoenen hebt ontvangen. Het verheugt ons te horen dat het artikel dat u hebt besteld, is aangekomen zoals verwacht. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die aan alle verwachtingen voldoen. Wij waarderen uw beoordeling en hopen u in de toekomst een geweldige service te kunnen bieden.
Perfecte schoenen het zijn net pantoffels 👍🏻
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor de positieve beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te zien dat u ze comfortabel en gezellig vindt, net als het dragen van een paar pantoffels. Bij Gabor streven we ernaar om stijlvolle en comfortabele schoenen van uitstekende kwaliteit te leveren voor alle gelegenheden. Wij waarderen uw feedback over ons product!
De levering was correct zoals beloofd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw beoordeling en voor het feit dat u ons heeft laten weten dat de levering was zoals beloofd! Bij Gabor streven we naar een uitstekende klantenservice, dus we zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons naar tevredenheid was. Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Keurige levering, fijne schoenen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de levering en onze schoenen. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten alleen het hoogste niveau van kwaliteit en service te bieden. We zijn blij dat we dat doel voor u hebben bereikt. Bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Snelle levering en fijne schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Dank u voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met de snelle levering van uw Gabor schoenen. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten en we zijn blij dat u dit hebt kunnen ervaren. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u een trouwe klant bent.
Snelle correcte levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve feedback over onze snelle en correcte levering. We waarderen dat u dit hebt opgemerkt en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het is onze prioriteit om onze klanten een prettige winkelervaring te bezorgen, inclusief een tijdige levering van de producten die zij bestellen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Snel en netjes geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw feedback over Gabor! We zijn blij om te horen dat uw levering snel en in goede staat is ontvangen. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten tijdig producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw mening en hopen dat u van onze producten zult blijven genieten.
Supersnelle levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelheid van levering. Bij Gabor streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke service krijgen. Hartelijk dank voor uw steun!
Keurige afhandeling
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Bij Gabor streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice en winkelervaring te bieden. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat ons team in staat was om tijdig aan uw behoeften te voldoen. Wij hopen u een uitstekende ervaring te bieden wanneer u de volgende keer bij Gabor winkelt.