Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering. Bij Gabor Schoenen streven we naar de best mogelijke klantervaring en daar hoort ook een snelle levering van onze producten bij. We zijn blij om te horen dat het in uw geval succesvol was!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor. We zijn blij om te horen dat de levering snel was en waarderen uw feedback. Bij Gabor streven we ernaar om klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden, en we waarderen uw mening.
HV
30 mrt 2024
prima ervaring
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad met Gabor schoenen. Wij streven ernaar om al onze klanten een kwaliteitsproduct en een uitzonderlijke klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden over Gabor schoenen.
Prima service!
20 mrt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met Gabor heeft gehad. Wij zetten ons in om onze klanten service en producten van hoge kwaliteit te bieden en zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
Prima schoenen
20 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u veel plezier beleeft aan uw Gabor schoenen. Hier bij Gabor streven we ernaar om onze klanten schoenen van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden. We hopen dat u ook in de toekomst een geweldige ervaring met ons zult hebben!
Fijne schoenen
20 mrt 2024
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Gabor schoenen! We zijn blij dat u tevreden was met het product. Bij Gabor streven we ernaar om klanten kwaliteitsschoenen en klantenservice van het hoogste niveau te bieden. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
fijne pasvorm
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de pasvorm van onze Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u ze comfortabel vond en dat ze goed pasten. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten met een perfecte pasvorm leveren en zijn blij dat dit bij uw aankoop is gelukt. Bedankt dat u voor Gabor hebt gekozen!
17 mrt 2024
Goede pasvorm
20 mrt 2024
Bedankt voor de positieve feedback over de pasvorm van Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat ze het comfort en gemak boden waarnaar u op zoek was, en we zijn vastbesloten om kwaliteitsproducten te blijven leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Nogmaals bedankt voor uw recensie!

Prima

Veel keus
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw feedback over onze selectie Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u veel keuze had toen u bij ons winkelde. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten een breed scala aan kwaliteitsschoenen te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u snel weer in de winkel te zien!
JV
Jenn V.
Nederhemert
Prima
20 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback en uw keuze voor Gabor. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Bij Gabor doen we er alles aan om onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat ze een prettige winkelervaring hebben. Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw Gabor schoenen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven wanneer ze bij ons winkelen, dus we waarderen uw positieve feedback. Bedankt dat u een trouwe klant bent - we kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer kwaliteitsproducten te kunnen bieden.
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Gabor Schoenen te delen. We zijn erg blij dat u onze producten over het algemeen een 4/5 beoordeling vond. Hier bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die de verwachtingen van onze klanten zullen overtreffen en het lijkt erop dat we hierin geslaagd zijn. Wij waarderen uw feedback en zullen deze blijven gebruiken als richtlijn in ons streven naar uitmuntendheid.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw feedback over onze Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. Hier bij Gabor streven we ernaar om de beste kwaliteit en service te bieden aan al onze klanten, dus uw tevredenheid is een echte bron van trots voor ons. Wij waarderen uw eerlijke mening en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en dat u ons over de hele linie met 5/5 heeft beoordeeld. We zijn blij dat u tevreden bent met uw Gabor-product, de levering en de service. Ons bedrijf is toegewijd aan het leveren van kwaliteitsservice en -producten aan onze klanten. Wij streven ernaar dat iedereen een uitstekende ervaring heeft met onze producten en diensten. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u in de toekomst een uitstekende service kunnen blijven bieden.
7 apr 2024
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor de positieve review over onze Gabor schoenen! We vinden het geweldig om te horen dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan en ze zelfs hebben overtroffen. Wij zijn erg trots op het leveren van kwaliteitsproducten en een voorbeeldige klantenservice, dus uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals bedankt dat u een trouwe klant bent en de tijd neemt om uw ervaring te delen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om onze Gabor producten te beoordelen. Wij waarderen uw positieve feedback en 5/5 beoordeling! Wij werken hard om een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit te leveren die aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. Het is ons doel om al onze klanten een prettige winkelervaring te bieden, en we zijn blij dat we dit voor u hebben kunnen bereiken. Nogmaals bedankt voor uw zaken en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
CB
C. B.
LEIDEN
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Gabor schoenen te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze producten en diensten, en waarderen uw feedback. Bij Gabor streven we ernaar om hoogwaardige schoeiseloplossingen te bieden die modieus en toch comfortabel zijn. Wij streven naar een prettige winkelervaring en een uitstekende klantenservice. We hopen u snel als terugkerende klant te mogen verwelkomen!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw waardering van 5 sterren! Bij Gabor streven we ernaar om producten en klantenservice van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw positieve beoordeling en hopen dat u ook in de toekomst van onze diensten zult genieten.
AV
A V.
Alblasserdam
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. We zijn zo blij dat u tevreden was met onze service en uw algehele ervaring. We begrijpen dat u niet helemaal tevreden was met de levering en de productkwaliteit van uw bestelling, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantervaring te bieden, dus we waarderen alle feedback die ons kan helpen om onze diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw geweldige beoordeling van Gabor! We vinden het geweldig om te weten dat u onder de indruk was van onze levering, producten en service. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bij Gabor streven we ernaar om kwaliteitsproducten en de beste klantenservice te bieden, dus het is geweldig om te horen dat onze inspanningen zijn opgemerkt. Nogmaals bedankt voor uw tijd!