dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden836 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

2 apr 2024
28 mrt 2024
22 mrt 2024
5 apr 2024
Heb fietsendrager met lift besteld en betaald. Ze gaven aan niet op.voorraad, wel.leverbaar. kreeg ik paar dagen later te horen dat hij pas in juni geleverd wordt. Hadden ze van te voren moeten zeggen. Slechte communicatie. Ben ontevreden
28 jul 2023
25 okt 2023
9 jan 2024

Service bestaat.

We hebben van Thule momentsleutels aangevraagd tussen kerst en oud en nieuw. Gezien we even geen berichtje hadden over hoe en wat , was ik nieuwsgierig of ze wel werketen tussen de feestdagen door en dat deden. Na een belletje, waarbij ik netjes werd geïnformeerd, over de status van de voorraad en aanleveringstijden, werd de opdracht netjes voldaan. Gewoon alles netjes samen verstuurd waardoor er maar 1 aanlevering is, geen gedoe met backorders etc. Perfecte afhandeling zoals het gegaan is in een drukke periode met allerhande feestdagen.
21 aug 2023

Uitstekend, vakkundig en professioneel!

S’ochtends om 10 uur naar de showroom gereden. Verteld wat onze wensen waren en wat ik zelf al had uitgezocht via de website. Alles was in voorraad en werd direct vakkundig gemonteerd! Heerlijk kop koffie gehad terwijl we konden wachten in de showroom. Binnen 45 minuten was alles geregeld. Ik adviseer dit bedrijf dan nu ook aan iedereen die een dakkoffer en drager zoekt.
29 aug 2023

Érg comptetente medewerkers

Op de site stond iets van : "Als je het niet zeker weet, neem dan contact op" En inderdaad. Ik wist het niet zeker. Na 1 telefoontje was het hartstikke duidelijk (had bijna het verkeerde besteld) wat ik nodig had. Het was dan ook direct geregeld. Wanneer ik weer iets nodig heb, is dit 1 van de eerste sites waar ik ga kijken.
14 aug 2023
Fantastische service Product is snel en correct geleverd. Had echter zelf een fout gemaakt bij model wagen. Ben snel en correct geholpen door dakdrager.nl, de verkeerde kit teruggestuurd en 2 dagen later had ik de correcte kit ontvangen zonder meerkost. Top service
3 aug 2023

Top bedrijf

Zelf langs geweest in Groningen. Geweldig geholpen! De dakkoffer en dragers zijn zelfs door de eigenaars gemonteerd op onze auto. Top service en fijn contact. Indien nodig kom ik zeker terug. Pieter en Jarno hebben ons op zeer korte termijn geholpen.
11 nov 2023

Vriendelijk geholpen

Bestelproces heel gemakkelijk. Bij het ophalen van de dakkoffer heel fijn geholpen bij het monteren. Zeer vriendelijk en deskundig. We konden met 10-15 minuten wegrijden met de koffer op het dak. Zo kan het dus ook!!
31 jul 2023

Kennis van zaken en een duidelijke uitleg

Ik had gebeld omdat de tijd voor op vakantie krap was om ze op te laten sturen. Alles op voorraad en dat was ook zo. In mijn beleving kennis van zaken een duidelijke uitleg en met een goed gevoel naar huis.
24 jul 2023

Snelle levering en goede service

Vooraf gebeld over levertijd. De dakkoffer werd eerder geleverd dan verwacht. Alles zat netjes ingepakt en de dakkoffer en dakdragers zien er super uit!