dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

325 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden769 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

voorraad niet conform bestelling na betaling komen ze aan met niet voorradig en dat het weken gaat duren. zeer slcht zeker als je eerst moet betalen
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Vervelend dat u een vervelende ervaring heeft. Klopt, we waren door de kitsets hebben, heb van dit model maar 2 sets liggen en als het dan bij Thule op is en 2 weken weer duurt dat het op voorraad is komt het wel eens voor dat we meer bestelling hebben dan directe eigen voorraad. 100% dekkende voorraad is helaas niet mogelijk omdat we meerde shops hebben met een voorraad vertraging in het weekend. MVG Pieter

Service bestaat.

We hebben van Thule momentsleutels aangevraagd tussen kerst en oud en nieuw. Gezien we even geen berichtje hadden over hoe en wat , was ik nieuwsgierig of ze wel werketen tussen de feestdagen door en dat deden. Na een belletje, waarbij ik netjes werd geïnformeerd, over de status van de voorraad en aanleveringstijden, werd de opdracht netjes voldaan. Gewoon alles netjes samen verstuurd waardoor er maar 1 aanlevering is, geen gedoe met backorders etc. Perfecte afhandeling zoals het gegaan is in een drukke periode met allerhande feestdagen.
Er werd snel gereageerd op mijn vraag via de mail. De dakdragers van Thule passen perfect en zitten goed stevig vast. Erg makkelijke montage. Klein minpuntje voor de levering. Met een aftelklok op de site en een belofte dat er de zelfde dag verstuurd zou worden, is dat niet helemaal gelukt.

Hier ben je echt een klant

Goed telefonisch bereikbaar. Doen moeite voor je. Denken met je mee. Bieden oplossing aan om buiten openingstijden toch nog bestelling op te kunnen halen. Hier ben je echt een klant en niet iemand waar ze even geld aan gaan verdienen.
ID
Ingeborg d.
Enkhuizen
supersnelle levering! Vlak voor de vakantie met onze nieuwe auto kwamen we erachter dat onze dakdragers niet geschikt waren. De nieuwe dakdragers waren er de volgende dag al en konden we met ski's op skivakantie.

Snel antwoord, meedenken met oplossing

Ik kreeg op mijn vragen snel een antwoord maar ook meteen met mogelijke oplossingen/alternatieven. De daaropvolgende bestelling was snel verzonden/ontvangen.
31 dec 2023
Prima ervaring met dakdrager expert. Snelle levering van het bestelde artikel dat ook prima in orde was bij levering.
18 jan 2024
Goede service, snelle levering. En bij vragen een snelle reactie van de klantenservice.
14 jan 2024

Dakdrager Expert: goed en redelijk geprijsd!

Duidelijke website, bestelling en betaling eenvoudig, snel geleverd, redelijke prijs.
Nette service en correcte afhandeling van de bestelling.
Snel verzonden en goed verpakt. Alles was in orde.
snelle levering en juiste product geleverd
Snelle levering, eenvoudig te bestellen
Gewoon goed geleverd en prima webshop
Gemakkelijke website en snel geleverd
Snelle en volledige levering
Snel geleverd, goed verpakt.
Mooi product snel binnen
21 jan 2024