dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nlReviews

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

191 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 mei 2022
Ik had een drager besteld die niet op voorraad was. Omdat ik telefonisch contact had gehad wist men, dat ik er haast mee had. Ik werd zo'n beetje per ommegaande teruggebeld dat de drager die ik wilde niet op tijd kon zijn. In goed overleg is besloten om de order te annuleren en er op een later moment weer op terug te komen. Binnen de kortste keren was mijn geld retour geboekt. Super goed en attent meegedacht! Ik ga de door mij gewenste drager zeker bij dakdragerexpert bestellen!

18 aug. 2022
Na een grondige zoektocht naar dakdragers, mede vanwege het feit dat ze bij Dakdragerexpert.nl op voorraad waren, deze hier besteld. De vermelde levertijd was 1 werkdag, dus toen ik na 3 werkdagen nog geen mail met een verzendbevestiging ontvangen had contact per mail gezocht omdat ik telefonisch te horen kreeg dat men niet bereikbaar was. Per mail werd aangegeven dat 1 stang van de dakdragers niet op voorraad was en wat dus op de site vermeld staat niet klopt. Dit heeft men bevestigd, maar na herhaaldelijk aangeven is dit niet aangepast. Er is wel aangegeven dat men eind van de week deze ontbrekende stang weer zou binnen krijgen en mijn complete bestelling dus verstuurd zou kunnen worden. Vrijdag telefonisch contact gezocht en toen heeft de medewerker aangegeven dat de ontbrekende stang binnen was en mijn complete bestelling later die dag verstuurd zou worden. Dat is gelukkig ook gebeurd en dus nog op tijd voor onze vakantie, maar de communicatie hieromtrent vanuit Dakdragerexpert hierover had duidelijker moeten zijn en daadwerkelijk plaats moeten vinden. Verder vind ik het vreemd dat als je er van op de hoogte bent dat iets niet op voorraad is, je dit niet wijzigt op je site zodat nieuwe potentiële kopers hiervan op de hoogte zijn.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

1 aug. 2022
19 aug. 2022
Klopt, set bestaat uit 3 onderdelen en 1 stang stond bij Thule in nalevering, de voorraad is gebaseerd op de voetenset, helaas kan de werkelijke voorraad niet op 3 onderdelen gekoppeld worden. Gelukkig is het nog net op tijd gekomen voor de vakantie. Ook hadden we anders het alternatief kunnen versturen ( de silveren stangen) mocht de zwarte variant niet op tijd komen. MVG Pieter
1 aug. 2022
Zet niet op jullie site "volgende dag geleverd" als je pas een week later levert. En zeg niet tegen de klant om zelf contact op te nemen met koerierbedrijf want de klant heeft een koop- en leverovereenkomst met jullie en niet met de koerier of welk ander tussenliggende bedrijf.
8 aug. 2022
Wij hebben het product de zelfde dag verstuurd en de volgende werkdag (donderdag) was er bij u een feestdag in Belgie, wij hebben gezegd dat u het beste contact op kan nemen met de vervoerder om het misschien ergens af te halen bij een GLS depot omdat u er enorme haast me had i.v.m uw vakantie. Sorry maar als u weet dat er een feestdag is in Belgie en u verwacht op die dag toch een pakket uit NL dan ligt de fout toch echt bij u zelf. MVG Pieter
29 jul. 2022
Prima product maar ik vind dat ik teveel aan verzendkosten heb betaald voor een product dat door de brievenbus kon.
18 aug. 2022
heb de bestelling nog niet eens gekregen duurt lang status is wacht op verzending
19 aug. 2022
Beste dhr Nijsink, Gisteren binnen gekomen vanuit Thule en gelijk verstuurd. Staat ook bij het product niet op voorraad wel bestelbaar. MVG Pieter
16 mei 2022
5 jul. 2022
Gewenste dakkoffer op voorraad en voor een goede prijs. Ter plaatse werd de dakkoffer uit doos gehaald en ontdaan van beschermingsmateriaal. Duidelijke uitleg en hulp bij montage op de dakdragers door twee enthousiaste medewerkers.
27 feb. 2022
Het was een fantastische service we kregen de verkeerde sneeuwkettingen toegestuurd en toen het personeel erachter kwam dat ze de juiste maat niet hadden die ik besteld had kregen we kosteloos vervangens product.
1 jul. 2022
Super Leuk en snel geholpen, alles op voorraad . Gelukkig ben ik naar locatie gegaan op bestelling op te halen, ze hebben ook een complete outdoor lijn. Daktenten , Rugzalkken , ReisTassen . enzzzzz.
10 feb. 2022
Vlotte levering en goede service. Afgehaald in Groningen. Eigenaar leverde ook een extra kentekenplaat houder. Dit zit standaard niet bij de TowBox, maar uit service gratis meegeleverd. Zeer tevreden.
26 jul. 2022
Mooie tassen set inpakken is nu zonder passen en meten. Meerdere opties voor een redelijk zeldzame auto Tassen passen goed en zien er robuust uit Goede service aan telefoon is bij het ophalen
13 jan. 2022
De concurrent in Den Bosch is voor mij dichterbij. De mensen van dakdragerexpert hebben daar nog naar toe gebeld om te kijken of ik daar terecht kon. Prima staaltje van klantvriendelijkheid.
14 mrt. 2022
Na telefoontje snel antwoord per mail. Levering was sneller dan de track en trace!!! Dakdragers zijn mooi en goed te plaatsen. Nog geen ervaring met vervoer van spullen op dak. Pieter
9 mrt. 2022
Snel geleverd, persoonlijk te woord gestaan, de juiste passende kit geleverd. Alleen bijzonder dat de foto's op de bestelsites niet altijd correspondeert met het benodigde type.
7 dec. 2021
Was niet duidelijk of wat ik kocht wel in voorraad was. Bellen of mailen geen reactie. Had er wel vertrouwen in en een dag of vier later had ik het goed verpakt in huis.
12 jun. 2022
Besteld product snel verzonden. Netjes ingepakt. Telefonisch al gevraagd welke montage set ik nodig had en netjes te wordt gestaan. Dak koffer zit nu goed vast.
31 mei 2022
Looks good quality as all Thule products seem to be. But, I haven't fitted them yet as I've not needed to. I will use them to take my canoe to the water soon.
13 feb. 2022
Goede communicatie snel geleverd en het juiste product ben zeer tevreden en ook nog goedkoper dan bij andere leveranciers ga zo door 👍👍
6 jul. 2022
Makkelijk te bestellen. De dakdragers die ik bestelde voldoen aan mijn verwachting. Snelle levering met track & trace.
7 jul. 2022
De juiste sleutels in 1x geleverd, alleen vind ik de sleutels vrij prijzig, maar dat is bij andere winkels ook.