dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden836 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

24 apr 2024
Prima service. Netjes op tijd geleverd.
18 mei 2024
21 apr 2024
24 apr 2024
Foto gestuurd. Toch foute sleutel. Teruggestuurd. Nog steeds geen geld terug
5 apr 2024

2de keus materiaal voor nieuwprijs???

Snelle en correcte levering. Dakdragers passen op de wagen en doen hun werk. Materiaal vertoond wel gebruikssporen en was dus niet nieuw, dit was echter niet vermeld op website of bij de bestelling. Nieuwprijs vragen voor 2de keusproduct = niet correct volgens mij. Volgende keer toch maar elders bestellen.
10 apr 2024
Recentelijk fietsendrager gekocht. Keurig mailcontact gehad met 1 van de medewerkers. Bestelling stond keurig klaar. Kortom prima geregeld.
21 mrt 2024
Snelle levering en op de hoogte houden van het verzend proces Prima voor elkaar WW
15 apr 2024

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit

Snelle levering, prima product conform de beschrijving.
16 apr 2024
Alles goed geregeld.