dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden849 beoordelingen in totaal

15 mei 2024
Ik heb eerst gebeld om te vragen of het op voorraad was. En meteen gevraagd of ze zsm wilden versturen. De medewerker heeft goed meegedacht en daardoor waren de fixpoints van Thule net op tijd voor onze vakantie. Top service!

15 nov 2023
Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

"Ik ben zeer tevreden met de dakdragers die ik per post heb ontvangen! De levering verliep super vlot en de dakdragers waren goed verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. De kwaliteit van de dakdragers zelf is uitstekend; ze zijn stevig, eenvoudig te monteren en passen perfect op mijn auto. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou deze dakdragers zeker aanbevelen aan anderen!"
Er werd snel gereageerd op mijn vraag via de mail. De dakdragers van Thule passen perfect en zitten goed stevig vast. Erg makkelijke montage. Klein minpuntje voor de levering. Met een aftelklok op de site en een belofte dat er de zelfde dag verstuurd zou worden, is dat niet helemaal gelukt.
7 mei 2024

Zeer klantvriendelijk en goede spullen

Zeer klantvriendelijk team, vlot geholpen aan dakdragers. Die heb ik voor een week gehuurd. Dat ging heel vlot via de website en op de locatie. Heel goede service ontvangen bij het ophalen en het brengen. Kan ik zeker aanraden en ga ik volgende keer ook weer naar toe

Hier ben je echt een klant

Goed telefonisch bereikbaar. Doen moeite voor je. Denken met je mee. Bieden oplossing aan om buiten openingstijden toch nog bestelling op te kunnen halen. Hier ben je echt een klant en niet iemand waar ze even geld aan gaan verdienen.
ID
Ingeborg d.
Enkhuizen
supersnelle levering! Vlak voor de vakantie met onze nieuwe auto kwamen we erachter dat onze dakdragers niet geschikt waren. De nieuwe dakdragers waren er de volgende dag al en konden we met ski's op skivakantie.
8 jun 2024
Product is top (Thule), prijs is prima. Snel thuis! Bezorging door DPD is minder, maar daar kunnen zij niets aan doen. Ander bezorgdienst verdient voorkeur. Zou hier weer bestellen
4 jun 2024

Degelijke dak drager turtle en goedkoper dan andere merken

Goede dak drager echter mijn panorama dak gaat niet open bij die van het merk turtle wellicht bij een ander merk wel. Maar voor mij geen probleem doe het panorama dak nooit open!
RP
Richard P.
SCHIEDAM
15 mei 2024

Tevreden, kan niet veel anders zeggen

Snelle verzending. gelukkig 1 van de weinigen die nog iets voor een Thule Rapid system heeft liggen. Prijzig. maar goed dat is alles van Thule helaas. Bestellen enz verliep prima.
23 apr 2024
Makkelijk te navigeren website met zeer duidelijke omschrijvingen en keuze menu’s . Eenmaal besteld en betaald was de bezorging prompt en correct. Prima product.

Snel antwoord, meedenken met oplossing

Ik kreeg op mijn vragen snel een antwoord maar ook meteen met mogelijke oplossingen/alternatieven. De daaropvolgende bestelling was snel verzonden/ontvangen.
10 mrt 2024

Prima

Makkelijke bestelling via Internet, mooi product en zeer snelle levering. Aankondiging van bezorgtijdstip ontbrak, was fijn geweest als deze was ontvangen.
23 apr 2024

Snelle levering!

Snelle levering. Er ontbrak een klein onderdeel omdat de doos tijdens transport open was gegaan. Het ontbrekende onderdeel had ik de dag erna in huis.
Recentelijk fietsendrager gekocht. Keurig mailcontact gehad met 1 van de medewerkers. Bestelling stond keurig klaar. Kortom prima geregeld.

Goede en snelle service

Goede en snelle levering. Heb het persoonlijk afgehaald. Keurige showroom. Veel keuze en voorraad en goede prijs- kwaliteit verhouding.
Op zich prima levering, maar had wel even gemeld mogen worden dat er voor het vervangen van de cilinders een blanke sleutel nodig is.
31 dec 2023
Prima ervaring met dakdrager expert. Snelle levering van het bestelde artikel dat ook prima in orde was bij levering.
Snelheid bij levering. Product is zeer goed bevonden. Precies wat ik wilde, beter dan origineel en goedkoper

Ik had gebeld.

Ik had gebeld over de levertijd en werd gerustgesteld en de dakdragers kwamen op tijd binnen. Heel fijn.

prima

makkelijke site goede prijs snelle levering alleen jammer had een specifieke sleutel nr gevraagd maar oké
7 jun 2024

Thule Arcos set

Scherpe prijs, snelle levering. Had nog een vraag via de mail. Werd snel en goed beantwoord. Aanrader.