hardyskeuze.nl- Logo - Beoordelingen

hardyskeuze.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.517 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
hardyskeuze.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Niet al mijn producten waren op voorraad. Hier werd ik keurig over gebeld. Ik mocht toen zelfs aangeven wanneer ik wilde dat het pakket verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn om het te ontvangen. Er zat uiteindelijk ook nog een presentje in het pakket. Wat een goede service!

3 dec 2023
1 product van 50 euro ontbreekt, andere producten zijn beschadigd en alles zit onder shampoo. Pakketje gaat terug en nooit meer winkelen bij Hardy’s keuze. Zoals op de foto te zien, zijn de producten verzonden zonder enige bescherming. En dat voor een winkel die claim officiële Keune distributeur te zijn. Zeer teleurstellend.

Beoordelingen voor hardyskeuze.nl

13 jun 2023
snelle verzending,goede kwaliteit producten,ruim assortiment
13 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en diensten! Liefs, team Hardy's keuze
13 okt 2023
Snelle bezorging Leuke attentie en een persoonlijk bericht
17 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten! Liefs, team Hardy's keuze
19 jul 2023

Klant gericht.

Snelle service, leuk ingepakt met een persoonlijke touch.
24 jul 2023
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze
CG
Caroline G.
Flevoland
19 nov 2023

Goede service

Altijd prima snelle levering leuke acties goede producten
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
31 mei 2023
dat het op tijd wordt afgeleverd en ook op de juiste tijd
13 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u uw bestelling op tijd heeft ontvangen. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
JL
Jan L.
BAFLO
12 jul 2023
Doen wat ze zeggen. Plus vlotte levering. Prima bedrijf!
18 jul 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Liefs, team Hardy's keuze
5 mei 2023
Tijdstip van bezorging klopte niet. Kwam een dag later.
5 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer wij de bestellingen aan PostNL overhandigen, zijn wij daarna helaas afhankelijk van hun. Het kan dan ook wel eens voorkomen dat zij het bezorg moment niet halen. Dat is erg vervelend maar helaas gaat dat buiten ons om. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, team Hardy's keuze
Werd meteen gebeld dat de bestelling klaar was, super!
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Als u uw bestelling liever bij ons komt afhalen, wordt je altijd op de hoogte gebracht dat deze ook klaar staat. Fijn om te horen dat u onze service daarin waardeert! Liefs, team Hardy's keuze
Prima zo, alleen de prijs zou iets lager mogen zijn…
7 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Onze prijzen proberen wij voor u als klant zo laag mogelijk te houden, alleen worden onder andere de grondstoffen duurder. Daarom zijn wij genoodzaakt om met deze inflatie mee te gaan. Als u zich aanmeld voor de nieuwsbrief ontvangt u kortingscodes in uw mailbox en kunt u uw favoriete producten bestellen met korting. Hou uw mailbox daarom goed in de gaten :) Liefs, team Hardy's keuze
SA
said a.
Nijverdal
Snelle levering en met een leukr verrassing altijd
Antwoord van hardyskeuze.nl
Wat leuk om te horen dat het extraatje bij u in de smaak valt! Liefs, team Hardy's keuze
Snelle service en altijd een goed verzorgd pakket
Bedankt voor uw beoordeling. Liefs, team Hardy's keuze
Besteld en gelijk verstuurd dus lekker snel.
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling Ons team streeft ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur worden besteld, diezelfde dag aan PostNL aan te bieden. Zo is uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis en kunt u gaan genieten van uw favoriete Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze
Duidelijke website, bestelling vlot bezorgd.
7 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays gewenst! Liefs, team Hardy's keuze
22 nov 2023
Leuk presentje bij je bestelling en briefje
Antwoord van hardyskeuze.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
NV
Norma v.
Vinkeveen
21 mei 2023
De bestelling en levering verliep soepel
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Happy hairdays! Liefs, team Hardy's keuze
26 sep 2023
De persoonlijke touch doet de mens goed
3 okt 2023
Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij als team doen er alles aan om uw bestelling zo leuk en persoonlijk mogelijk te verpakken. Liefs, team Hardy's keuze
3 aug 2023
Snelle service en een mooie tas cadeau
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw Keune producten en van de strandtas. Liefs, team Hardy's keuze
10 mei 2023

Top!

Snel, vriendelijk, netjes verpakt, top!
12 mei 2023
YS
Yvon S.
Tilburg
Vlotte reactie over mijn bestelling.
22 aug 2023
Volgende dag in huis! Prima verzorgd!
29 aug 2023
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Veel plezier van uw Keune producten. Liefs, team Hardy's keuze