happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.517 beoordelingen in totaal

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

14 jun 2024

Geweldig

Snel verzonden en heel goed verpakt. Blij met de zonnevanger!
19 jun 2024
Hallo daar! Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat deze met zorg is verpakt. We zijn ook blij om te weten dat je geniet van je zonneschijnvanger! Jullie steun betekent de wereld voor ons. Blijf die positieve vibes verspreiden! Vrolijke groet, Het Happy Spirit team
6 jun 2024
Alles was netjes en mooi verpakt. Stenen zagen er goed uit.
13 jun 2024
Bedankt voor je vriendelijke feedback! We zijn blij dat je blij was met de verpakking en de stenen. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten van hoge kwaliteit te bieden, en we zijn blij om te horen dat je blij was met je aankoop!
18 jun 2024
Ben heel blij met mijn armbanden, en super snelle levering👍
19 jun 2024
Hallo daar! Heel erg bedankt voor de positieve recensie, we zijn blij dat je blij bent met je armbanden en dat onze levering snel was. Blijf die goede vibes verspreiden! ✨
15 jun 2024
Snelle bezorging, mooie mail erbij, klein cadeautje
19 jun 2024
Hallo daar, Bedankt voor de liefde! Het gaat ons allemaal om het verspreiden van goede vibes en we zijn blij dat je blij bent met onze snelle levering en lieve e-mails. En wie houdt er niet van een verrassingscadeautje? Blijf stralen ✨ Proost, De Happy Spirit ploeg
21 jun 2024
Snelle verzending, top ingepakt plus leuk kadootje
22 jun 2024
Goede kwaliteit, betaalbaar, snelle levering!
13 jun 2024
Mooie armbanden ontvangen, zeker een aanrader
13 jun 2024
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je de armbanden mooi vindt en waarderen het dat je het verder vertelt. Laat je spirit stralen!
18 jun 2024
Snelle verzending en leuk cadeautje erbij.
19 jun 2024
Hoi, bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen en hebt genoten van het kleine cadeautje. Bij happy-spirit.nl geloven we in het verspreiden van goede vibes en positieve energie via onze edelstenen en spirituele producten. We waarderen je steun en hopen met onze producten meer geluk in je leven te brengen. Cheers!
5 jun 2024
De goede afhandeling van mijn bestelling
13 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Happy Spirit streven we ernaar om de beste klantervaring te bieden, van bestelling tot levering - het maakt allemaal deel uit van onze missie om goede vibes en vrolijke geesten te verspreiden!
CD
14 jun 2024
Correct afgeleverd in het post nl punt
19 jun 2024
Hallo daar! Bedankt voor de shoutout! We zijn blij om te horen dat je bestelling correct is afgeleverd bij je post nl punt. Blijf die goede vibes verspreiden en we hopen je snel weer te zien op Happy-Spirit.nl! Cheers! 💎✨
11 jun 2024
Heerlijke geuren en snelle levering
13 jun 2024
Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We zijn trots op onze snelle levering en heerlijke geuren, dus we zijn blij om te horen dat je ze lekker vindt. Fijne dag!
1 jun 2024
Zeer goede begeleiding en levering
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je ervaring met ons. Bij Happy Spirit streven we naar een uitstekende klantenservice en een optimale winkelervaring. Bedankt voor je steun!
Snelle bezorging, mooie producten
5 jun 2024
Bedankt voor de positieve recensie! We zijn zo blij dat je een snelle levering en mooie producten hebt ervaren. Bij Happy-Spirit hebben we een uitstekende klantenservice hoog in het vaandel staan en streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten te leveren waardoor onze klanten zich gesterkt voelen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
28 mei 2024
Snel geleverd en mooie kwaliteit
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat je de kwaliteit van onze edelstenen en spirituele producten geweldig vindt en dat we ze snel konden leveren. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om iedereen vreugde en positiviteit te brengen door middel van onze producten, en het is geweldig om te zien dat dit bij jou is gelukt!

Pendel

Snelle levering, mooie pendel.
19 jun 2024
Hallo daar, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en je nieuwe pendel geweldig vindt. Blijf die goede vibraties kanaliseren. ✨ Proost, Het team van Happy-Spirit.nl
23 jun 2024
Altijd correct en op tijd .
Snelle vriendelijke service.
19 jun 2024
Hallo daar! Heel erg bedankt voor je recensie. We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze snelle en vriendelijke service. Bij Happy Spirit geloven we in het verspreiden van vreugde en positieve vibraties via onze edelstenen en spirituele producten, dus we zijn blij om te weten dat het bij jou aansloeg. Blijf stralen!
Mooie sieraden en betaalbaar
19 jun 2024
Hallo daar! Heel erg bedankt voor je beoordeling en positieve feedback. We vinden het geweldig om te horen dat je van onze mooie en betaalbare sieraden houdt. Bij Happy Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit aan te bieden tegen redelijke prijzen om vreugde en positiviteit te verspreiden. We waarderen je steun en hopen je snel weer te zien! 😊✨
CV
Carla v.
Rijswijk
Makkelijk en snel geregeld
19 jun 2024
Hallo daar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat je onze website gemakkelijk te gebruiken vond en dat je een soepele winkelervaring had. We zijn er trots op dat we edelstenen en spirituele producten voor iedereen toegankelijk en gemakkelijk maken. We waarderen je steun en hopen je snel terug te zien op "happy-spirit.nl"! Proost, Het "happy-spirit.nl" team
25 jun 2024
Vlotte bezorging