happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.435 beoordelingen in totaal

17 jul 2023
Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Stacey P.
Zaandijk
21 mei 2024
25 mei 2024
De kwaliteit van de Candy fluoriet ziet er op de foto’s beter uit dan in het echt!! Ik als verzamelaar van kwaliteit edelstenen ben daar niet blij mee !! In plaats van bij mijn collectie toe te voegen geef ik het weg en hoop ik op betere kwaliteit aan te komen!!
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten! We streven ernaar onze klanten edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren en het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met de Candy fluoriet. We nemen klantenservice heel serieus, dus we zullen je ervaring zeker meenemen in onze zoektocht naar manieren om onze selectie verder te verbeteren.
Je kunt stenen nou eenmaal niet online bestellen, dat is krankzinnig. Een steen kies je live: in een winkel!! Op een foto komt de steen niet over. Service is verder wel goed geloof ik.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We begrijpen heel goed dat online edelstenen kopen lastig kan zijn, en het is waar dat je ze beter in het echt kunt zien. Daarom streven we naar een uitstekende service, zodat je erop kunt vertrouwen dat je bij ons kristallen en spirituele producten van de hoogste kwaliteit krijgt. Nogmaals bedankt!
CV
Carla v.
Rijswijk
31 mei 2024
Het duurde 3 dagen voordat jullie er achteraan gingen dat er iets mis was gegaan bij de post. Hop zo eindelijk mijn bestelling binnen te krijgen. 5 dagen nadat ik het besteld heb.
5 jun 2024
Hallo, bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat het drie dagen duurde voordat we erachter kwamen dat er iets mis was gegaan met de verzending. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. We zijn blij dat we je na vijf dagen eindelijk konden geven wat je bestelde. Bedankt dat je bij ons blijft!
Ik vind de hanger erg tegenvallen tov de foto op Instagram. Ik weet dat jullie mooie stenen hebben dus dit had ik niet verwacht.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback, we waarderen alle beoordelingen omdat ze ons helpen onze producten en diensten te verbeteren. We begrijpen je teleurstelling dat de hanger niet aan je verwachtingen voldoet, maar we verzekeren je dat al onze stenen van hoge kwaliteit zijn en zorgvuldig zijn geselecteerd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om indruk op je te maken met onze prachtige edelstenen en spirituele producten!
27 mei 2024
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen . Blijkbaar een verkeerde sortering bij post Nl .
5 jun 2024
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht! We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en we willen ervoor zorgen dat je het zo snel mogelijk ontvangt. We doen ons best om alles soepel te laten verlopen! Aarzel niet om onze klantenservice te contacteren, dan wordt u zeker verder geholpen.
Bestelling was op tijd, de kleur van het boompje kwam niet overeen met de foto op de site helaas
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je bestelling op tijd is aangekomen. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat ze nauwkeurig worden weergegeven op onze website. Onze excuses als er een misverstand was over de kleur van je boom. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!