happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.517 beoordelingen in totaal

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

9 jul 2024

Te veel kranten in de doos, staat niet geschreven of geplakt op smudge welke smudge wat is

Te veel kranten in de doos. En de PostNL was vertraagd dat was niet jullie schuld. Ik zou t al vrijdag of zaterdag moeten ontvangen op n PostNL dat ik had gezegd. Op de doos is dan geplakt gewoon mn huisadres. Ik was niet thuis. Zaterdag dan doorgeschoven naar maandag en bij de buren terecht met handtekening. Erg irritant. Want dat heb ik liever niet. Er staat niet goed geschreven op de producten wat n product is. Er waren 2 smudge in n zak. Handiger om stickers te plakken voor de personen die pas beginnen met smudgen.
7 jul 2024
De website is niet handig om iets te zoeken , te gebruiken.. De bergkristal als hangertje is niet zo kristal, hoekje afgebroken en n barst erin. De snelle service was wel fijn.
29 jun 2024
Ik heb armbanden ontvangen. Ik heb er een vraag over. Ik heb gemaild, maar tot heden, geen antwoord. Jammer
2 jul 2024

1 ring al kapot

Ik had 2 rongen gekocht. 1 ring was dezelfde avond al kapot. Zo jammer
4 jul 2024
28 mei 2024
Mooie producten, snelle levering. Het kadootje zeer gewaardeerd! Misschien kaartjes met de naam en beschrijving van de steen erbij doen. Nu heb ik een paar die ik moet raden welke wat is. Voor de rest super tevreden voor de eerste keer, hoop volgende keer weer net zo.
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden en dat je voor ons hebt gekozen! We zijn zo blij dat je het cadeau leuk vond en we waarderen je suggestie! Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien. Veel plezier met je bestelling!
3 jun 2024
Ik dacht eerst dat mijn zwarte toermalijn kralen nietecht waren, omdat ze bijna alleen maar zwart zwart zijn. Maar ik heb ze uit laten pendelen en ze zijn helemaal echt en sterk werkend, heel erg fijn!
5 jun 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je de tijd hebt genomen om je zwarte toermalijnkralen te pendelen - dat is een geweldige manier om er zeker van te zijn dat ze echt en sterk zijn. Onze stukken zijn bedoeld om je te helpen je gesterkt te voelen op je eigen spirituele reis!
28 mei 2024
Regenboog maansteen oorbellen 925 zilver en Regenboog maansteen 6cm zeer mooi en gratis rozenkwarts ketting mooie producten de ontvanger is er zeer blij mee
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je onze Regenboog Maansteen Oorbellen en Rozenkwarts ketting mooi vond. We streven ernaar om mooie producten samen te stellen die mensen een goed gevoel geven, en het is geweldig om te horen dat we dit samen met jou hebben bereikt. Bedankt voor je steun!
AH
24 jun 2024
Heerlijke palo santo! Een kadootje dat zo perfect aansluit bij waar ik momenteel mee bezig ben, een mooie aventurijn steen🙏🏾
15 jun 2024
Netjes en op tijd geleverd. Had meerdere hangers besteld. Was fijn geweest als er per hanger de naam van de steen op stond.
19 jun 2024
Hallo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. We waarderen de feedback over het labelen van de stenen en we zullen er zeker rekening mee houden bij toekomstige bestellingen. Nogmaals bedankt voor het steunen van onze edelstenen en spirituele producten! Blijf rocken ✨
BS
Betty S.
Alphen
11 jun 2024
goede service, snelle levering. kwaliteit/ prijs is netjes. voor iedereen wat. evt minder plastic verpakkingen/
13 jun 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je blij was met onze service.. Wij geloven in het leveren van kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen, dus we zijn blij dat je dit waardeert. We streven er ook naar om onze plastic verpakkingen tot een minimum te beperken en zijn altijd op zoek naar manieren om onze voetafdruk te verkleinen. Nogmaals bedankt voor je recensie!
12 jun 2024
Snelle afhandeling. De kleuren van de stenen zijn vaak niet gezelfde als op de foto. Valt soms tegen. 😔
13 jun 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen de snelle afhandeling die je hebt ervaren enorm. We doen ons best om de kleuren van onze edelstenen en spirituele producten zo nauwkeurig mogelijk te matchen, maar we begrijpen dat dit soms niet lukt zoals gepland. Ons doel is altijd om een uniek en natuurlijk product te creëren - we geloven dat elk individueel stuk bijzonder is. Nogmaals bedankt voor je feedback!
24 jun 2024
goede omschrijving, snelle en correcte levering met goede communicatie. Wat wil je nog meer.

groot aanbod

duidelijke website, groot aanbod, snelle levering, precies gekregen wat ik heb besteld
5 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je zo'n geweldige ervaring met ons hebt gehad. We streven naar een geweldige winkelervaring met onze overzichtelijke website, grote keuze en snelle verzending. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Happy-Spirit.nl familie!
22 jun 2024
Mooie en duidelijke website, uitstekende service en alles keurig en snel verstuurd.
18 jun 2024

Alles wat je wil in een webshop

Snelle levering, mooi ingepakt, goede kwaliteit producten voor lage prijzen!
19 jun 2024
Hallo daar! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze levering en producten. We stoppen veel liefde en zorg in het verpakken van je edelstenen, dus het betekent veel voor ons dat je het waardeert. Ons doel is om producten van hoge kwaliteit te leveren tegen betaalbare prijzen, dus we zijn blij dat je hebt gemerkt dat je waar voor je geld krijgt. Bedankt voor het kiezen van happy-spirit.nl! ✨🌟
7 jun 2024

Goed en snel geleverd

Snel geleverd, keurig verpakt. Lekker geurtje erbij. Helemaal tevreden
13 jun 2024
Bedankt voor je lieve woorden! Bij Happy-Spirit.nl streven we ernaar dat elke klantervaring top is. We zijn zo blij dat je tevreden was met de levering, verpakking en geur. Bedankt voor de steun!
CV
4 jun 2024
alles is ok mooie kralen ketting en op tijd verzonden ben er blij mee
5 jun 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden over onze kralenketting en voor je tijdige levering! We streven ernaar dat al onze klanten een geweldige winkelervaring bij ons hebben en we zijn blij dat je het leuk vond. Bedankt dat je een tevreden spirituele klant bent!
27 mei 2024
bij een vraag , krijg je ook werkelijk antwoordt. prima service
5 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat we je de antwoorden kunnen geven die je nodig hebt. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om vreugde en geluk te brengen met onze spirituele producten en edelstenen. We waarderen je feedback!
1 jun 2024
Goede kwaliteit producten, snelle levering en duidelijke site.
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten en service te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van de kwaliteit van onze producten, de snelle levering en het gebruiksgemak van onze site. Het is onze hoogste prioriteit om al onze klanten een prettige winkelervaring te bezorgen! Proost op nog meer mooie tijden in het verschiet!