happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

RV
Ria v.
Heinkenszand
Goede artikelen
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn zo blij dat je onze producten waardeert. We streven ernaar om klanten de beste kwaliteit edelstenen en spirituele producten te bieden, zodat ze zich goed en krachtig voelen. Nogmaals bedankt voor je recensie!

Alles prima

Echte aanrader
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We waarderen het dat je de tijd neemt om je mening over onze producten te delen. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om alleen de beste edelstenen en spirituele producten aan te bieden. We zijn zo blij dat je vindt dat we dat doel hebben bereikt!
Mooie stenen
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We horen graag dat je onze stenen mooi vindt. We zijn er trots op dat we edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit aanbieden, dus we zijn blij dat je ze waardeert!
TF
goed