Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden808 beoordelingen in totaal

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

21 mei 2024
Surprose overtrof al mijn verwachtingen! De rozen waren prachtig en vers, met een verbazingwekkend lange levensduur. De verpakking was ook zeer zorgvuldig en elegant. Het was duidelijk dat ze met liefde waren uitgekozen en verzonden. Ik ben zeer tevreden en zal zeker weer bij Surprose bestellen voor speciale gelegenheden!
23 mei 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
16 mei 2024
Had een bos rozen besteld voor mijn partner omdat we 2 jaar hadden. Had niet verwacht dat ze zo mooi af werden geleverd als je bloemen online besteld. Nu, 1 week verder en ze zien er nog steeds exact hetzelfde uit en zijn nog mooi. Zou hier zeker weer eens bestellen!
23 mei 2024
Heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn met het boeket " Liefdevolle passie". Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
17 mei 2024
Perfecte service. Werd gelijk goed geholpen door een medewerker. De rozen waren echt mooi en de levering op tijd. Je kon ook zien dat ze veel moeite steken in de het pakket, aangezien je verzorgingstips en rozenvoeding erbij krijgt.
23 mei 2024
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent over de klantenservice. - Team Surprose 🌹
23 mei 2024
Wederom weer super mooie rozen welke ik ieder jaar bestel voor mijn lieve vrouw omdat we weer een jaar getrouwd zijn. Volgende jaar 2025 is een jubileum van 20 rode en 1 witte roos. Top levering en super mooie rozen.
24 mei 2024
Wat fijn om te horen dat er zo genoten wordt van de rozen (en gefeliciteerd)! Geniet ervan en zeker tot volgend jaar! - Team Surprose 🌹
Mijn beleving met Surprose is meer dan alleen de service. Formidabel en zeer goed en een buitengewoon fantastische team. Voor mij niks meer aan te doen,meer dan voldoende,toppie. Proficiat!
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent! Bedankt voor deze supermooie review! - Team Surprose 🌹

Prachtig boeket rozen besteld en ontvangen

Prachtig boeket rozen besteld. In het echt nog veel mooier dan op de foto. Jammer van DHL dat zij het boeket pas om 22:30 bezorgde de volgende dag, maar dan kan surprose niets aan doen.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de regenboogrozen. - Team Surprose 🌹
15 mei 2024

De mooiste rode pioenrozen die ik ooit gezien heb.

Ik heb nog nooit zulke mooie rode pioenrozen gezien. We kijken iedere dag er met verbazing weer naar hoe mooi de bloemen zijn. Echt heel bijzonder en een absolute aanrader.
23 mei 2024
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat onze pioenrozen zo in de smaak vallen. - Team Surprose 🌹
Prima op tijd had een dag in de avond opgegeven om te bezorgen en ook geleverd gekregen. Rozen zagen/zien er heel mooi uit met 1 roos in het midden. Zeker een aanrader.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met onze rozenservice en dat uw pakket op tijd is afgeleverd door onze verzendpartner. -Team Surprose-🌹
Heel erg tevreden, top service snelle levering en echt een uitstekende kwaliteit! Zeer zeker een aanrader al een aantal keer besteld vooral blijven doen!
Antwoord van Surprose.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Erg fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. We kijken uit naar uw volgende bestelling. -Team Surprose 🌹
20 mei 2024
Twee keer rozen besteld. Deze waren na 1 dag niet mooi meer. Klantenservice was zeer vriendelijk en gaf een compensatie. Super bedankt.
23 mei 2024
Wat ontzettend fijn om te horen dat we u een passende oplossing aan konden bieden en u zo tevreden bent over de klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
FW
Alles perfect verlopen!! Al meerdere keren hier besteld en iedere keer zeer correct geleverd. Prijs - kwaliteit echt een topper!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! - Team Surprose 🌹
Mooie bos rozen op gevraagde dag afgeleverd. Alleen jammer dat de bezorger de bloemen op zijn kop heeft afgeleverd.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn dat de rozen op de gewenste dag zijn afgeleverd, wel jammer dat de bezorgen geen aandacht aan het pakket heeft geschionken. - Team Surprose 🌹
15 mei 2024
Mijn moeder enorm verrast met een boeket rozen en chocolade. Op tijd en heel erg mooi verpakt. Bedankt!
23 mei 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie je moeder verrassen konden met het boeket "Romy" en het Lindt hart! - Team Surprose 🌹
15 mei 2024
Prachtig boeket met bloemen 🌹 en ze bleven ook nog eens een volle week staan zeer tevreden
15 mei 2024
Goed om te horen dat er zo van de rozen genoten is, we zien u graag terug voor een volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
Mooie Pioenrozen besteld. Goede kwaliteit en heel netjes bezorgd volgens afspraak.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling! Geniet van de bos witte en roze pioenrozen! -Team Surprose- 🌹
31 mei 2024
Snel en netjes verpakt goed kwaliteit en ga zeker mensen deze site geven.
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent over de klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹
24 mei 2024
Groot boeket met prachtige rozen ontvangen. Mijn vrouw blij, ik blij!
28 mei 2024
Bedankt voor je mooie beoordeling! Jullie blij, wij ook blij! Geniet van de mix van onze Avalanche rozen! -Team Surprose- 🌹
29 mei 2024
Optijd geleverd, geen vernieling aan pakket en mooi, fris verpakt
30 mei 2024
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent. - Team Surprose 🌹
24 mei 2024
Echt prachtig, die pioenrozen. Volledig open gekomen in de vaas!
28 mei 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn met de pioenrozen! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
17 mei 2024
Die rozen waren lang niet gek, bedankt. Moeders super tevreden!
23 mei 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat moeder dik tevreden is met het boeket EverRed rozen! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹