Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Bedankt voor uw review. Team Surprose 🌹
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de kwaliteit. We zien jullie graag terug bij de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor je 5-sterren! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor je 5-sterren review! - Team Surprose 🌹
Bij deze aanbieder prachtige rozen besteld voor iemand die ik zeer waardeer. De rozen werden dezelfde dag bezorgd, netjes verpakt in een ruime kartonnen doos waardoor alles netjes en verzorgd was. Al met al, prachtig product en netjes verpakt. Wil toch even vermelden dat de bezorgservice van DHL de doos gewoon voor de deur had achtergelaten, in de regen, omdat er niemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Doos heeft hierdoor 2 uur in de regen gestaan. Echter staat dit los van Surprise!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw super review! Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van ons boeket, geniet ervan! Uw opmerking over DHL hebben we genoteerd. -Team Surprose 🌹
Uitstekende service! Echt uitstekend geholpen door Noël (en de rest van haar collega's natuurlijk). Voor valentijn wilde we redelijk kortdag 140 rozen bestellen, met persoonlijke kaartjes. Wij hebben de kaartjes elders bedrukt, naar Suprose opgestuurd en zij hebben de kaartjes aan alle 140 rozen vastgemaakt. Geheel kosteloos. Bedankt voor het meedenken en de top service, heel erg tevreden en alles ging volgens afspraak. We bestellen hier in de toekomst weer.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en jullie zo tevreden zijn over onze klantenservice. We kijken al uit naar jullie volgende bestelling.- Team Surprose 🌹

Helaas later ontvangen dan gewenst, top opgelost.

Helaas waren eerst de bloemen volgens DHL bezorgd maar was er niet ontvangen door de persoon waarvoor we ze hadden besteld.. :( Hadden gekozen voor SameDay bezorging, maar de fout lijkt bij DHL te hebben gelegen. Na een mailtje heeft surprose snel gezorgd voor een nieuwe zending en hadden we alsnog mooie bloemen binnen. 👍🏻
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Fijn dat alles goed is opgelost en er van het boeket genoten is! - Team Surprose 🌹

Prachtige bos rozen, goed verpakt en de ouders zijn blij!

Voor de trouwdag van mijn ouders 10 paarse rozen uit Ecuador met gipskruid besteld. De rozen waren prachtig en ze zijn stevig verpakt, terwijl ik me vooraf afvroeg of dat wel mogelijk was voor zo’n ‘fragiel’ product. Mijn ouders zijn dik tevreden dus dan ben ik dat ook. Door de zakjes met voeding zien de rozen er ook na twee weken nog uitstekend uit.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie dik tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹

Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Een longlive rose besteld als alternatief voor bloemen doordat we binnenkort op vakantie zijn. De roos kwam goed verpakt binnen. En de kwaliteit is ook goed. Ik ga hier zeker nog een keer wat bestellen.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Geniet van de long life roos en we zien je graag terug bij je volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
Ideaal Er is niks wat beter gedaan kan worden, levering is zoals geadverteerd. Bloemen van top kwaliteit en erg goede klantenservice die flexibel is met de klanten. Nooit negatieve ervaringen gehad.
Antwoord van Surprose.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en u zo tevreden bent over de klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹

Beste boeketten van Nederland

Het is prachtig dat je online een boeket kunt bestellen. Surprose doet het professioneel volgens jouw aangegeven datum en daarom geef ik ze dikke 5 sterren. Voortaan zal ik altijd hier bestellen
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat alles goed is gegaan. We zien je graag terug voor je volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
18 feb 2024
Leuk boeket en leuk flesje wijn Uiteindelijk ook goed geleverd op valentijnsdag. Dus was een leuke verassing voor mijn vriendin
Bedankt voor de mooie review! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Goede snelle service en de bloemen staan nu een week later nog steeds perfect. Alles was ook goed en superstrak ingepakt.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de rozen je hebben weten te overtuigen! Nog (steeds) veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
Het opnemen van de videoboodschap. Was super. Op de scan kaart de mogelijkheid voor een extra tekst beschikbaar stellen
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de 5-sterren revieuw. Fijn om te horen dat de videoboodschap in de smaak viel! We zien u graag terug bij de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
17 feb 2024
Het boeket zat goed verpakt in de doos, en is mooi aangekomen. De rozen zelf zijn ook mooi van kwaliteit.
Antwoord van Surprose.nl
Bezorgmoment was niet op dezelfde dag en ook niet bij mijn huis is bezorg. ik moest zelf ophalen.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review. Volgens de tracking heeft u het afleveradres gewijzigd naar een ServicePoint. Mocht er een fout zijn gemaakt tijdens de aflevering, kunt altijd contact met onze klantenservice opnemen. - Team Surprose 🌹
Prachtige rozen van goede kwaliteit en die nog eens heerlijk ruiken! Hier ga ik vaker bestellen.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat u van de rozen geniet! - Team Surprose 🌹

Super service en kwaliteit

Goede en mooie kwaliteit rozen. Ook hele vriendelijke en behulpzame klantenservice. Top Service
Antwoord van Surprose.nl
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze kwaliteit en over de klantenservice. Bedankt voor deze mooie review! - Team Surprose 🌹

Prachtige rozen, blije ontvanger :-)

Wederom een prachtig boeket en precies op Valentijnsdag bezorgd. Blijf zo doorgaan!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Wat goed om te horen dat er van de rozen genoten wordt en de bezorging is gegaan zoals verwacht! - Team Surprose 🌹
17 feb 2024

Valentijn

15 rozen besteld voor valentijn. Perfect geregeld! 2 blije mensen! ❤️
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de rozen! - Team Surprose 🌹