Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Mooie bos rozen. Levering was alle in orde. De rozen komen aan in een mooie verpakking. Staan nu rond de 9 dagen. Tevreden klant!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat zowel de verpakking als de rozen zo goed zijn bevallen! - Team Surprose 🌹
You halp me a lot. Flowers was help with survive our relation a lot. Thanks for fast delivery. You are the best guys ! Greets!
Antwoord van Surprose.nl
Thank you for your review! It's nice to hear that the roses were able to contribute positively to your relationship! -Team Surprose- 🌹

Dik tevreden!

Mijn vriendin super leuk verrast met een bos rozen op haar werk. Netjes optijd en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jouw vriendin zo verrast is op haar werk. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Goed verzorgd

Alles was goed verzorgd en uit gewerkt. Samen met de email met de vraag hoe het boeket eruit moest zien, heel goed
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Het boeket werd binnen de beloofde tijd bezorgd en de ontvanger was blij verrast met een hele mooie rozen.
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bezorging goed is gegaan en er genoten wordt van de rozen! - Team Surprose 🌹
Goede service, mooi verpakt en mooie verse bloemen. Zeer tevreden!
19 mrt 2024
Bedankt voor de mooie complimenten, heel erg fijn om te horen dat jullie rondom tevreden zijn! Geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Wat een kwaliteit rode rozen! Staan nu al langer dan 12 dagen :D
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de kwaliteit van de rozen jou heeft weten te overtuigen! Veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
Prachtige bos Staan nu een week en nog zoooooo mooi 😍
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de rozen je heeft weten te overtuigen! - Team Surprose 🌹
Goede prijs kwaliteitsverhouding! Prachtige rozen.
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve review. Fijn om te horen. Veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
Prachtige rozen , veel keuze en voor ieders budget
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn om te horen! - Team Surprose 🌹
RD
Richard D.
Valkenburg

Schitterende rozen

Prima verpakt goede kwaliteit en levering op tijd
Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹
Hele mooie bloemen, bezorging is ook top!
19 mrt 2024
Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan. - Team Surprose 🌹
Ik ben supper tevreden niks te klagen
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! - Team Surprose 🌹
20 mrt 2024
Top boeket niet op aan te merken.
20 mrt 2024
Bedankt voor deze positieve beoordeling. Fijn dat de rozen zo goed zijn ontvangen! - Team Surprose 🌹
Precies wat we ervan verwachtte.
Antwoord van Surprose.nl
Wat goed om te horen dat de rozen aan jullie verwachtingen hebben voldaan, geniet ervan! - Team Surprose 🌹
Top! Mooi en netjes verpakt!
Mooi verpakt , verrassend
20 mrt 2024
Bedankt voor deze positieve review, als je nog feedback voor ons hebt om van de 4 sterren, 5 sterren te maken, dan horen we deze graag van je op: service@surprose.nl! - Team Surprose 🌹
Waaren goeie roze 👌
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze rozen. - Team Surprose 🌹
Heerlijke bloemen!
Bedankt voor deze positieve beoordeling, fijn om te horen! - Team Surprose 🌹

Blauwe rozen

Mooie kleur
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor uw review, erg fijn om te horen dat de blauwe rozen in de smaak vallen! - Team Surprose 🌹