carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Goede bedrijf
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve feedback! Wij hier bij Carhartt geloven in het maken van de best mogelijke duurzame werkkleding. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om kleding te hebben die zowel stijlvol als comfortabel is terwijl je hard aan het werk bent. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze missie en ons helpt een groot verschil te maken! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je fantastische recensie! We zijn blij dat je hebt genoten van de producten die je bij ons hebt gekocht en van de service en bezorging. Hier bij Carhartt streven we ernaar om kwaliteitskleding te maken die bestand is tegen hard werken en tegelijkertijd stijlvol en functioneel is. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Groet, Carhartt Europa
4 feb 2024
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je 5 sterren recensie! Wij hier bij Carhartt zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit leveren waar je op kunt rekenen. Het is onze filosofie om kleding te leveren die comfortabel, veerkrachtig en duurzaam is, dus we vinden het fijn om te horen dat onze producten aan je verwachtingen voldoen. We blijven streven naar het beste en bedanken je voor je steun! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je tevreden was over onze levering, producten en service. Je beoordeling wordt zeer gewaardeerd en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren en de best mogelijke ervaring te bieden. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding te maken die voldoet aan de behoeften van de actieve werknemer van vandaag. Wij vinden kwaliteit het allerbelangrijkste en doen er alles aan om kleding te maken die lang meegaat. Nogmaals bedankt voor je feedback! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een goede ervaring hebt gehad met onze producten en diensten. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding te maken die de zwaarste dagen op het werk aankan. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je van dienst te blijven zijn! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We vinden het altijd geweldig om te horen als klanten tevreden zijn over onze producten, levering en service. We streven ernaar om werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die bestand is tegen de zwaarste werkomstandigheden, samen met een uitstekende klantenservice. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa
21 jan 2024
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor het achterlaten van een 5/5 beoordeling! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij dat je tevreden was over onze producten, levering en service. Ons doel bij Carhartt is om werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die zowel functioneel als duurzaam is. Wij geloven dat als je er goed uitziet, je je goed voelt - en als je je goed voelt, kun je geweldige dingen doen. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden; we waarderen je steun! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de lieve woorden! We vinden het fijn om te horen hoeveel je van onze Carhartt werkkleding houdt. Het is geweldig om te weten dat je onder de indruk was van onze levering en service. We streven ernaar de beste uitrusting te leveren voor mensen die hard werken en kwaliteit en betrouwbaarheid eisen. Op nog vele werkdagen in Carhartt! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We zijn zo blij dat je van onze producten hebt genoten en dat ze goed voor je hebben gewerkt. We verontschuldigen ons als het bezorgproces iets langer heeft geduurd dan verwacht - maar we doen ons best om je bestelling snel en efficiënt te verzenden zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Bij Carhartt streven we er voortdurend naar om duurzame werkkleding te maken die duurzaam en stijlvol is, maar ook comfortabel - en we hopen dat je deel blijft uitmaken van onze gemeenschap! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je vijfsterrenrecensie! Bij Carhartt streven we ernaar om de best mogelijke duurzame werkkleding en klantenservice te bieden - het geeft zoveel voldoening om te horen dat we dat doel in jouw ervaring hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden - we stellen het echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je genoten hebt van onze selectie Carhartt producten en dat de levering soepel is verlopen. We begrijpen dat er altijd verbeterpunten zijn en waarderen je feedback. Bij Carhartt zijn we toegewijd aan het creëren van duurzame werkkleding van hoge kwaliteit die voldoet aan de behoeften van onze klanten en het milieu. We zijn er trots op dat we onze klanten de best mogelijke service bieden en we verontschuldigen ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
3 feb 2024
Ik heb een jas binnengekregen die niet overeenkomt met de foto’s op de site. Ik probeer dit op te lossen en dit duurt maar lang. De kwaliteit overigens is heel goed
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de feedback en het spijt ons echt om te horen dat er een discrepantie was met je bestelling. Bij Carhartt streven we ernaar dat onze klanten een kwaliteitsproduct krijgen dat aan hun verwachtingen voldoet. Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com Zij kunnen u verder helpen, het controleren van het product en het opnieuw verzenden van het correct bestelde product. Groet, Carhartt Europa
Wat onhandig in gebruik
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze kleding te beoordelen. Het spijt ons te horen dat je een minder goede ervaring hebt gehad met onze Carhartt-kleding. Bij Carhartt streven we ernaar om alleen werkkleding van de hoogste kwaliteit te produceren voor onze klanten. Onze missie is om comfortabele en duurzame kleding te leveren die een leven lang meegaat. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven en een paar van onze andere producten wilt proberen! Groet, Carhartt Europa
21 nov 2023

Mooie producten, maar...

Mooie producten. Het is even zoeken naar de juiste maat dus helaas moesten twee bestellingen retour. De retour betaling komt niet snel: nu na meer dan een week nog steeds niet. Zou sneller moeten. Ja, en dan die papieren zakjes waarin de zware kleding wordt geleverd. Een regenbuitje bij de levering en je moet er heel wat tape op plakken om het retour te sturen. En de hele stad doorfietsen om het innamepunt te vinden (op het NS Station) om het retour te sturen.
22 nov 2023
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen. Het spijt ons dat het even zoeken was naar de juiste maat en dat er een vertraging is opgetreden bij het ontvangen van uw retourbetaling. We begrijpen dat onze verpakking niet altijd ideaal is, maar we streven er altijd naar om onze producten op tijd en veilig te leveren. Ik kan uw retourzending niet vinden, is het mogelijk om de retour T&T met mij te delen via het email adres jengelsman@carhartt.com Nogmaals onze excuses voor de vertraging met het verwerken van uw retour. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
15 aug 2023
Zeer goed product. Goede verzending; milieuvriendelijk en minimalistisch materiaalgebruik. Retourprocedure is top. Maar; Maatvoering wijkt af van bv. merken als G-Star. Carhartt is 1 maat kleiner in de waist. Verder moet ICT wat puntjes op de i zetten; betalen met ideal ging niet vlekkeloos (de mogelijkheid om vroeg in het proces je bank te selecteren gaf storing), het retourportal had storing en men was telefonisch onbereikbaar vanwege storing.
16 aug 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij te horen dat je ons product mooi vindt en het milieuvriendelijke en minimale materiaalgebruik waardeert. We waarderen ook je feedback over onze maatvoering in vergelijking met andere merken, en we streven naar consistentie in onze maten voor al onze producten. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat je hebt ondervonden toen je probeerde te betalen met ideal of toen je ons telefonisch probeerde te bereiken vanwege technische problemen. Wees gerust, we werken hard aan het verbeteren van zowel het betalingsproces als de klantenservice, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of problemen hebt. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback! Groet, Carhartt Europa

levering snel, terugsturen lasig

levering was bijzonder snel en met achteraf betaling. Echter, beide jassen van mijn zending waren te klein. Het terugsturen was lastig: 1 van de teruggestuurde jassen is bij jullie aangekomen. De tweede heb ik weer terug gekregen met met het retourlabel eraf gescheurd. Die heb ik nu voor de 2e keer teruggestuurd. In de tussentijd heb ik niet een grotere jas kunnen bestellen omdat de Klarna aangeeft dat er "iets" fout gaat met de betaling
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We waarderen dat je tevreden was over de snelheid en flexibiliteit van de betaling. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als iets niet past en we verontschuldigen ons voor de problemen die je hebt ondervonden bij het retourneren van een van de artikelen. Bij Carhartt geloven we in het aanbieden van kwaliteitskleding die comfortabel zit. We streven er voortdurend naar om kleding te maken die iedereen perfect past en we zullen in de toekomst aan dit doel blijven werken. Zou u contact kunnen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com. Nogmaals bedankt voor je review! Groet, Carhartt Europa

Jas zit zeer comfortabel en is warm, alleen jamer van de mouwen.

Jas zit zeer comfortabel en is warm genoeg als je bezig bent in de kou, ook rond vries temperaturen. Het enige nadeel is dat de mouwen die vast zitten aan de jas niet ver uitsteken en de mouwen (voor mij) wel te kort zijn. Ik ben 185 en 63kg en draag een L, dit is zeker wel de maat die het beste zou passen gok ik, alleen jammer van de mouwen dus vooreerst ideaal. Hij staat wel echt heel leuk.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve feedback over onze jas! We zijn verheugd te horen dat de jas comfortabel is en je warm houdt, zelfs in koudere temperaturen. We waarderen ook je opmerkingen over de lengte van de mouwen en begrijpen dat dit een belangrijk aspect is voor de totale tevredenheid met onze producten. We willen benadrukken dat we streven naar het bieden van kwalitatieve kleding die aan al je verwachtingen voldoet. We begrijpen dat iedereen verschillend is en dat de pasvorm van onze kleding voor sommige mensen mogelijk aanpassingen vereist. Als de lengte van de mouwen voor jou niet helemaal ideaal is en je een andere maat overweegt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via klantenservice@carhartt.com. Ons toegewijde team staat klaar om je te assisteren bij het vinden van de juiste maat die het beste bij jouw lengte en gewicht past. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en voor het kiezen van Carhartt. We kijken ernaar uit om je te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Groet, Carhartt Europa
30 jun 2023
The quality of this pair of trousers is pretty much unrivaled on the workwear market, with quality materials and details of stitching. And my opinion is backed up by my wife, who's actually a professionally trained tailor. Therefore we going to keep buying the products as long as they keep the same standards, or even improve them!
5 jul 2023
Thank you very much for your kind words about the quality of our trousers! We are delighted to hear that you and your wife, a professionally trained tailor, are both very satisfied with the quality of our workwear. We stand by our promise to maintain or improve upon the same standards to ensure that only the best products reach our customers. Your review is highly appreciated! Regards, Carhartt Europe

Wow!

Tijdens Black Friday week besteld. Super snel geleverd binnen 48 uur! Ben ook blij met de producten die ik heb besteld. Sweater met buidelzak zonder capuchon, dames- & heren-versie. Niet te dik en te zwaar en binnenzakje voor je mobiel, dus fijn en handig! Had meer moeten bestellen, maar het was al snel uitverkocht.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je review, dat stellen we erg op prijs! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden was met je bestelling. We vinden het leuk om te horen dat de truien met de kangoeroezak precies het juiste gewicht hadden en een zakje voor je telefoon - zo handig! Het spijt ons dat de artikelen die je wilde hebben snel uitverkocht waren, maar houd in de gaten dat er binnenkort meer voorraad komt! Nogmaals bedankt voor je steun aan Carhartt. Groet, Carhartt Europa
16 aug 2023
Eindelijk een merk gevonden dat aansluit op mijn gebruiksroutine en kwaliteitseisen. Elk model broek (ik heb er inmiddels 4) is met dezelfde maatvoering, dat maakt online bestellen een stuk efficiënter. Ik ben klaar met skinny jeans en andere modieuze poespas, ik heb mijn broek gevonden. Bedankt Carhartt 👍👍👍
16 aug 2023
Hallo! Hartelijk dank voor je review en we zijn zo blij om te horen dat je een merk hebt gevonden dat past bij jouw levensstijl en kwaliteitsbehoeften! We zijn ook blij om te horen dat je een perfecte broek hebt gevonden die aan al je verwachtingen voldoet - geen zoektocht meer naar skinny jeans, joepie! Bij Carhartt geloven we in het leveren van producten van de hoogste kwaliteit die duurzaam, comfortabel en efficiënt zijn. We waarderen je loyaliteit en danken je dat je voor Carhartt hebt gekozen. Groet, Carhartt Europa