carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Perfecto
Antwoord van carhartt.com
bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je onze Carhartt kleding mooi vindt. Bij Carhartt geloven we in het maken van kwaliteitskleding die gemaakt is om lang mee te gaan. We willen ervoor zorgen dat je de beste ervaring hebt als het gaat om werk- en outdoorkleding - nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je genoten hebt van je ervaring - we streven er altijd naar om topservice en producten van topkwaliteit te leveren. Bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding te maken die onze klanten zowel comfort als vertrouwen geeft. We hopen dat je terug blijft komen voor meer! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven en ons je ervaring met Carhartt te laten weten. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. We zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit leveren die is ontworpen voor comfort en duurzaamheid, dus we zijn blij dat je van je producten houdt. Het was ook geweldig om te horen dat je onder de indruk was van onze levering en service! We waarderen elke recensie die we ontvangen en streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te geven. We kijken ernaar uit om je snel weer terug te zien. Groet, Carhartt Europa
De ervaring was prima tot me er naar gevraagd werd. Rot op met je klanttevredenheidsonderzoek.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor het delen van je feedback, en het spijt me te horen dat je ervaring minder positief werd toen we om je mening vroegen. We waarderen openhartige opmerkingen omdat ze ons helpen onze diensten te verbeteren. Het is spijtig dat het klanttevredenheidsonderzoek als storend werd ervaren. We begrijpen dat dergelijke verzoeken op het verkeerde moment kunnen komen en het gevoel van jouw ervaring kunnen beïnvloeden. Jouw mening is belangrijk voor ons, en we zullen ons best doen om dit aspect van onze interacties te verbeteren. Als je bereid bent, zouden we graag meer inzicht krijgen in wat er specifiek aanleiding gaf tot dit gevoel. Je kunt ons meer details geven via e-mail op jengelsman@carhartt.com, zodat we de situatie beter kunnen begrijpen en passende stappen kunnen ondernemen. Nogmaals bedankt voor het delen van je gedachten, en we hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een verbeterde ervaring te bieden. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Associate Carhartt Europa
Slechte klantenservice
Antwoord van carhartt.com
Ik betreur ten zeerste te horen dat je een onaangename ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback enorm en willen graag de gelegenheid aangrijpen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je verdient. Om dit snel en efficiënt te regelen, verzoek ik je vriendelijk om contact met mij op te nemen via e-mail op jengelsman@carhartt.com. Geef alsjeblieft gedetailleerde informatie over je ervaring, zodat ik de situatie beter kunnen begrijpen en passende maatregelen kunnen nemen. We nemen de kwaliteit van onze klantenservice zeer serieus en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Jouw input is essentieel voor ons, en we zullen er alles aan doen om de kwestie naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we kijken ernaar uit om snel van je te horen. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We zijn zo blij dat je van onze maattabel houdt - we zijn er trots op dat we accurate en nuttige informatie voor mensen hebben. Onze excuses als het niet duidelijk was welk artikel je moest selecteren. Ons doel is om klanten een gebruiksvriendelijke ervaring te bieden, dus we zullen je feedback zeker in overweging nemen. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt familie en voor je eerlijke review! Groet, Carhartt Europa
14 jan 2024
Ben al fan van Carhartt USA Workwear sinds begin jaren ´80 van de vorige eeuw: robuust, stoer, oersterk, mooi, duurzaam. Ik heb sinds die tijd nooit een Carhartt Brown-Duck-Double-Knee workpant (mijn favoriet) weggedaan, sommigen her en der opgelapt om er nog langer mee te kunnen doen. Ik vind: hoe ouder en doorleefder hoe mooier je ermee voor de dag komt!!!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie, en we vinden het leuk om te horen dat je al fan bent sinds de jaren 80! We waarderen je waardering voor Carhartt's werkkleding vanwege de duurzaamheid, stevigheid en schoonheid. We streven ernaar om kleding te maken die ontworpen is om jarenlang mee te gaan, hoeveel slijtage het ook krijgt. Van patches tot reparaties, wij geloven dat onze kleding met de jaren nog unieker wordt! Bedankt dat u zo'n grote fan bent van Carhartt! Groet, Carhartt Europa

Men's Rugged Flex relaxed fit jeans

I bought a pair of Carhartt rugged Flex Men's jeans. Generous fit (e specially after Xmas season), soft fabric to allow for extra comfort. Definitely a product I would recommend to any person seeking exceptional value for money. And it includes the cool Carhartt C patch!
Antwoord van carhartt.com
Thank you so much for taking the time to share your positive experience with the Carhartt Rugged Flex Men's jeans! We're delighted to hear that you found the generous fit and soft fabric to be accommodating, especially after the holiday season. It's great to know that you consider them to be exceptional value for money – that's exactly what we aim for in our products. Your recommendation means a lot to us, and we appreciate your support. If there's anything else we can do for you or if you have any further feedback, please feel free to reach out. We hope your Carhartt Rugged Flex jeans continue to provide comfort and style for many more occasions. Regards, Carhartt Europe
MV
Marianka V.
Nw Vennep
Kwaliteit, ruim assortiment, makkelijke website, snelle levertijd.
18 jan 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten, de ruime keuze die we bieden, onze gebruiksvriendelijke website en snelle levertijden. Bij Carhartt zijn we trots op het leveren van duurzame werkkleding die is ontworpen met zowel vorm als functie in gedachten. Bedankt voor je steun! Groet, Carhartt Europa
21 jan 2024
Snelle levering bevalt mij goed en kleding blijft mooi
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn zo blij dat je de snelle levering waardeert en dat onze kleding er goed uit blijft zien na het dragen. Bij Carhartt streven we ernaar om comfortabele en stijlvolle werkkleding te leveren die jarenlang meegaat. We waarderen je loyaliteit en bedanken je voor je voortdurende steun! Groet, Carhartt Europa
Overzichtelijke site en snelle levering.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve feedback, we zijn blij om te horen dat je onze website overzichtelijk en onze levering snel vond! Hier bij Carhartt streven we ernaar werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die bestand is tegen de zwaarste omstandigheden en er tegelijkertijd stijlvol en comfortabel uitziet. We waarderen je feedback en hopen dat je veel plezier blijft beleven aan je Carhartt-kleding! Groet, Carhartt Europa
Goeie kwaliteit kleding voor goeie prijs.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve feedback over onze kleding. Hier bij Carhartt geloven we in het maken van duurzame kwaliteitskleding die voor iedereen betaalbaar en toegankelijk is. We willen ervoor zorgen dat onze klanten voordelige producten krijgen die jarenlang meegaan. We waarderen jullie steun en blijven ernaar streven om de best mogelijke kleding te leveren. Groet, Carhartt Europe
Subliem optijd en alles volgens afspraak
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven! We zijn blij dat onze Carhartt artikelen op tijd zijn aangekomen en aan je verwachtingen voldeden. Bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding te leveren die de tand des tijds en vele werkplekken kan doorstaan. We waarderen je steun! Groet, Carhartt Europa
topkwaliteit werkkleding, snel geleverd.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de Carhartt werkkleding van hoge kwaliteit en de snelle levering. Bij Carhartt streven we ernaar onze klanten duurzame kleding van hoge kwaliteit te bieden die gemaakt is om lang mee te gaan en die ontworpen is voor hard werken. Nogmaals bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt-familie! Groet, Carhartt Europa
Snelle levering, mooie kwaliteit.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen je vriendelijke woorden over onze levering en kwaliteit. Bij Carhartt streven we ernaar dat je altijd werkkleding van de hoogste kwaliteit krijgt en tegelijkertijd een prettige winkelervaring hebt bij ons! Groet, Carhartt Europa
Goeie service prima kwaliteit
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met winkelen bij ons. Ons doel bij Carhartt is om werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die comfortabel en betrouwbaar is, terwijl we ook oog hebben voor duurzaamheid en milieubewustzijn. Wij danken u voor het erkennen van onze inspanningen en hopen u in de nabije toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet, Carhartt Europa
fast delivery
Antwoord van carhartt.com
Thank you very much for your review! We at Carhartt are happy to hear that you were satisfied with your delivery. We strive to get our stuff to our customers quickly, so we appreciate it when that goal is achieved. Thank you for your support of Carhartt and sustainable workwear! Regards, Carhartt Europe
Goede bedrijf
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de positieve feedback! Wij hier bij Carhartt geloven in het maken van de best mogelijke duurzame werkkleding. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om kleding te hebben die zowel stijlvol als comfortabel is terwijl je hard aan het werk bent. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze missie en ons helpt een groot verschil te maken! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je fantastische recensie! We zijn blij dat je hebt genoten van de producten die je bij ons hebt gekocht en van de service en bezorging. Hier bij Carhartt streven we ernaar om kwaliteitskleding te maken die bestand is tegen hard werken en tegelijkertijd stijlvol en functioneel is. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Groet, Carhartt Europa
4 feb 2024
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je 5 sterren recensie! Wij hier bij Carhartt zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit leveren waar je op kunt rekenen. Het is onze filosofie om kleding te leveren die comfortabel, veerkrachtig en duurzaam is, dus we vinden het fijn om te horen dat onze producten aan je verwachtingen voldoen. We blijven streven naar het beste en bedanken je voor je steun! Groet, Carhartt Europa