carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

17 mrt 2024
Antwoord van carhartt.com
Hallo daar! We zijn zo blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze duurzame werkkleding van Carhartt. We streven ernaar om kleding van de hoogste kwaliteit te leveren die voldoet aan de behoeften van onze klanten en het milieu, en we zijn verheugd om te horen dat het voor jou heeft gewerkt. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten - je feedback is van onschatbare waarde voor ons! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hallo en bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met de duurzame werkkleding van Carhartt. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten bieden die lang meegaan en het klinkt alsof je blij was met de levering, het product en de service. Heel erg bedankt voor je feedback en je steun voor het merk Carhartt. Groet, Carhartt Europa
10 mrt 2024
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van onze producten, levering en service. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke duurzame werkkleding te bieden en we zijn blij om te horen dat we daar voor jou in geslaagd zijn! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten - dat stellen we erg op prijs. Groet, Carhartt Europa

Niet onder de indruk

De verzending is niet echt snel en je moet er ook nog voor betalen. De pasvorm blijft een drama. Niet één maar twee maten kleiner bestellen is mijn advies. Voor een merk met premium prijzen is het product en de service eigenlijk niet zoals je mag verwachten. Al met al ben ik niet onder de indruk.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je eerlijke feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij Carhartt is het onze missie om duurzame werkkleding te leveren die goed past en jarenlang meegaat. Het spijt ons te horen dat onze verzending en pasvorm deze keer niet aan je verwachtingen voldeden, we zijn intern druk in bespreking om ervoor te zorgen dat de adviezen die we geven over welke maat gekozen moet worden zoveel mogelijk verbeterd worden. Nogmaals onze excuses voor de mogelijke problemen met de pasvorm. Groet, Carhartt Europa
Cadeau voor mijn zoon. Hij is er blij mee. Ook contact gehad met de klantenservice, was zowaar telefonisch bereikbaar
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je recensie! Bij Carhartt gaat het erom dat onze klanten en hun dierbaren blij en tevreden zijn met onze producten. We zijn zo blij dat je zoon blij is met zijn cadeau en dat je een positieve ervaring had met onze klantenservice. Bij Carhartt streven we ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben telkens als ze bij ons winkelen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen - dat stellen we erg op prijs! Met vriendelijke groet, Carhartt Europa

Sterk, mooi, praktische!

Mooie, sterke broek. Veel zakken en een handig lusje voor de hamer. Een stevige prijs voor een heel stevige broek.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden over onze Carhartt Work Pant! We zijn blij dat je de stevigheid, vele zakken en de lus voor de hamer waardeert. Onze filosofie bij Carhartt is om duurzame werkkleding te maken die elke klus aankan en lang genoeg meegaat om door te geven aan je kinderen. We zijn trots op de kwaliteit die we in elk stuk dat we maken stoppen. Nogmaals bedankt voor je recensie! Groet, Carhartt Europa
RW
R. W.
Appelscha

Aanrader

Altijd goede ervaringen met Carhartt gehad. Als ik denk dat ik ik iets nodig heb, kijk ik zeker naar Carhartt
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We waarderen het enorm dat jullie zulke goede ervaringen met ons hebben. We zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit maken die betrouwbaar is en klaar voor elke klus. Het is geweldig om te horen dat je naar Carhartt kijkt als je iets nodig hebt. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa
Transparante koopervaring. Site is duidelijk en makkelijk en de checkout ging vlekkeloos.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We zijn erg blij om te horen dat je een transparante winkelervaring hebt gehad, dat de website gemakkelijk te navigeren was en het afrekenproces soepel verliep. Bij Carhartt streven we ernaar dat onze klanten een positieve en stressvrije ervaring hebben telkens als ze bij ons winkelen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons deze feedback te geven - het betekent veel voor ons! Groet, Carhartt Europa
Kwaliteit en perfect fit kleding, ga zeker nog meer broeken en truien bestellen!
Antwoord van carhartt.com
Wauw, heel erg bedankt voor je positieve feedback over Carhartt! Hier bij Carhartt zijn we trots op onze toewijding aan het leveren van kwaliteit en perfect passende kleding. We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze producten en zien je graag snel weer terug voor meer broeken en truien! Groet, Carhartt Europa
Snelle levering, goede qualiteit voor beide truien... maar dat weet ik al jaren
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je vriendelijke woorden en voor je blijvende loyaliteit! We waarderen het echt dat je al zoveel jaren bij ons bent. We streven ernaar om duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren waar mensen op kunnen vertrouwen, en we zijn blij dat ons product aan jouw behoeften voldoet. Nogmaals bedankt, we stellen jullie steun echt op prijs! Groet, Carhartt Europa
Heerlijke sweater, mooie stof, draagt licht en comfortabel
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn erg blij dat je onze Carhartt trui comfortabel en licht vond om te dragen. We zijn er trots op dat we kwaliteitskleding maken die duurzaam is en lang meegaat, dus we zijn blij dat deze de test heeft doorstaan! Bedankt voor je steun en je keuze voor Carhartt. Groet, Carhartt Europa
Mooie, stevige producten. Goede kwaliteit. Snelle levering,
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We horen graag dat onze producten zowel stijlvol als sterk zijn. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten en een snelle levering leveren, dus we zijn blij dat het je is opgevallen. Hier bij Carhartt geloven we in het uitrusten van hardwerkende mensen met de beste uitrusting en kleding om hun werk gedaan te krijgen. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa
Stoer en sterk. Goede pasvorm. En snel geleverd.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor de positieve feedback - dat stellen we erg op prijs! Hier bij Carhartt streven we ernaar om duurzame en comfortabele werkkleding te maken die goed past, en we zijn blij dat onze producten aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europe
Goed geregeld zonder fouten, super product
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij dat we je een product konden leveren waar je blij mee bent. Hier bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te maken die zeker voldoet aan de behoeften van onze klanten. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Groet, Carhartt Europa
Geweldig materiaal, zeer snelle levering.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en dat je voor Carhartt hebt gekozen. We zijn blij om te horen dat je blij bent met de materialen en de snelle levering. Hier bij Carhartt geloven we in het leveren van kwaliteitswerkkleding die alle uitdagingen van het leven aankan en tegelijkertijd uitzonderlijk comfort en stijl biedt. We streven ernaar om onze klanten elke keer weer een geweldige ervaring te bezorgen. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa
nette levering. Fijne kleding!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je vriendelijke recensie! We zijn zo blij dat je van de kleding hebt genoten. Bij Carhartt streven we ernaar om uitzonderlijke werkkleding te maken die zowel modieus als comfortabel is. We waarderen het dat je de tijd neemt om ons te laten weten hoe we het doen. Groet, Carhartt Europa
Pure onverslijtbare kwaliteit
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de recensie! We zijn blij dat je de compromisloze kwaliteit van onze producten waardeert. Bij Carhartt geloven we in het maken van uitzonderlijke werkkleding die bestand is tegen alles wat het leven met zich meebrengt. We zijn trots op ons streven naar uitmuntendheid en duurzaamheid. Nogmaals bedankt voor jullie steun! Groet, Carhartt Europa
Snelle levering, alles ok!
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles snel is aangekomen en in goede staat was. Hier bij Carhartt zijn we trots op onze toewijding aan kwaliteit, duurzaamheid en duurzaamheid. We streven ernaar werkkleding te maken die gemaakt is om lang mee te gaan en die je werkdag makkelijker maakt. Bedankt dat je ons de kans geeft om je te helpen er op je werk op je best uit te zien! Groet, Carhartt Europa
Zeer snelle levering
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze snelle levering! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Bij Carhartt geloven we in het maken van werkkleding die de tand des tijds doorstaat, of het nu gaat om de kwaliteit van de materialen of het gemak van bestellen en leveren. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze reis. Groet, Carhartt Europa
24 feb 2024
Goeie kwaliteit
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor de geweldige recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u de kwaliteit van onze Carhartt werkkleding waardeert. Hier bij Carhartt geloven we in het leveren van duurzame en comfortabele kleding, zodat u uw werk gemakkelijker kunt doen. We zijn er trots op dat we kleding behouden en dat u op ons kunt rekenen om uw arbeidsethos te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor uw steun! Groet, Carhartt Europa