louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.213 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

26 mei 2023
26 mei 2023
21 sep 2023

Hele slechte, onnodig dure verzending

Ik bestel regelmatig spulletjes bij Louis voor mijn motoren. Dit keer is het echter niet goed verlopen naar mijn mening. Ik heb 2 ohlin stickers besteld van zo'n 6cm. Verstuurd voor 6,95, in een enorme doos, waar ik er vanuit ging dat het in mijn brievenbus zou belanden, was ik niet thuis toen dhl het is komen brengen. Het resultaat was, dat ik ook nog eens naar een dhl punt moest rijden in een dorp 6km verder, waardoor ik ook nog eens branstofkosten heb moeten maken voor 2 stickertjes. Mijn advies, doe aub stickers of andere kleine objecten in een verstevigde enveloppe of brievenbuspakje, dat scheelt een hoop kosten en irritatie. Omdat de grote lege doos, ook nog eens opengescheurd was tijdens verzending, was ik blij dat de stickers er uberhaubt nog in zaten. Verder is het altijd goed bij louis, maar dit is wel erg vervelend geweest. Eventueel een korting op een volgende aankoop, zou ik wel op prijs stellen ivm met mijn gemaakte kosten en ergernis.
9 jun 2023

Sw motech zadeltas

Ik heb/verwacht problemen met de rits die gebruikt wordt om de tas te vergroten. Rits gaat gewoon niet soepel. Zit textiel tussen om de rits te openen. Ik ben niet tevreden over product. Ik heb het vandaag in Assen laten checken, maar hier is weinig aan te doen gaf uw medewerker aan. Kortom ik moet het ermee doen. Dus over de service ook niet tevreden. Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Louis iets heb gekocht. Voor mij de laatste keer. Ook vanwege dat er weinig tijd is voorgenomen. Uw collega werd gelijk bij mij weggehaald , want hij moest van een andere collega de kassa doen. Ik ga liever producten bij MKC in Assen of bij mijn eigen dealer kopen. Jammer.

Oplichting

Als kerstcadeau zocht ik een Cole & Mason pepermolen. Deze vond ik op de website van Louis en heb ik besteld (stond ook op de factuur). Uiteindelijk kreeg ik een pakket met hierin een zelfde soort molen van een goedkoper merk, welke niet eens op de website werd aangeboden. Het was te laat om te retourneren, een andere bestelling zou niet zeker op tijd binnen zijn voor kerst. Als was aangegeven dat ze de molen niet meer hebben en ze een ander merk zouden versturen had ik hier nog op kunnen reageren. Dat was de nette manier geweest. Dit soort praktijken vind ik schandalig.
een motorhelm besteld (Scorpion EXO S1); Blijkt het hendeltje van de zonneklep afgebroken. Ik biedt Louis aan om het onderdeel op te sturen zodat ik deze er zelf op zal zetten: Stuurt Louis 3 keer iets op. eerste keer komt niet aan; de twee andere keren sturen ze van alles aan onderdelen op, echter niet wat ik nodig heb, terwijl ik nog uitgebreid een filmpje maak van het missende onderdeel (mijn vrouw had dezelfde helm gekocht en deze was wel goed) en foto's van het onderdeel, echter ze kunnen gewoonweg niet het juiste onderdeel toesturen. triest
Antwoord van louis.nl
Geachte bedankt voor Uw moeite om deze beoordeling te schrijven. Zoals U zeker zelf weet, zijn we bezig met het oplossen van Uw probleem. Het zit ook zo, dat wij niet elk onderdeel ter beschikking hebben. Het filmpje dat U zo vriendelijk was om te zenden, konden wij, uit welke reden dan ook, niet bekijken. En andere optie had geweest de helm op te sturen en gerepareerd of geruild terug te krijgen. In elk geval zijn streven wij erna volgende keer beter te zijn. Het Louis Team
1 aug 2023
Heb in het verleden vaak motorkleding en accessoires bij Louis aangeschaft. Drie maanden geleden een motorjas. Die was op voorraad en toch weer niet. Na heel veel bellen en mailen eindelijk na weken mn jas. Laatst handschoenen besteld. Veel te klein. Dat kan. Teruggestuurd en twee maten groter besteld. Want die waren op voorraad. Ook die betaald. Krijg net bericht handschoenen niet meer leverbaar! Zit nu op twee keer handschoenen bedrag terug ontvangen te wachten. Was in het verleden tevreden over Louis. Nu stuk minder
2 aug 2023
Bedankt voor Uw beoordeling. Wij hebben begrip voor de teleurstelling, die U heeft ondervonden. De artikelen, die U heeft gekozen, waren allebei restanten en het gebeurt, dat het artikel als nog verkrijgbaar staat alhoewel het dat feitelijk niet meer is. Het spijt ons dat dit twee keer binnen korte tijd is gebeurt. Wij zijn ervan overtuigt, dat het bij Uw volgende bestelling beter gaat.
3 jun 2023

Trage verzending

Goede site met mooie prijzen. Eenige nadeel het duurt een week voor je het artikel thuis hebt terwijl ze op de site adverteren met snellen verzending verzenden duurt al 4 werk dagen in mijn ogen is dat geen snelle verzending. En 1 artikel was eerst op voorraad volgens de site maar bleek achteraf niet op voorraad nalevering zou 3 maanden duren dat is toch onacceptabel dus dat geannuleerd en binnen een week netjes geld terug. Het telefonisch annuleren was niet makkelijk met iemand die gebrekkig nederland spreekt.
5 jun 2023

Artikelomschrijving niet correct.

Ik heb voor mijn Kawaski Z1000 (2005) Puig R19 Crashpads gekocht, als ik mijn motor invoer dan staat in de artikelomschrijving: ""Z750/Z750S/Z1000 ZWART" toen ik echter de crashpads ging installeren bleek dat de inleg voor de crashpads grijs is. Als ik dit had geweten had ik meteen de zwarte inleg besteld. Verderop in de artikelomschrijving staat overigens wel dat het om de grijze variant gaat. Dit heb ik gemist. Verder is de afhandeling en levering goed verlopen.
14 jul 2023

klantONvriendelijk

bij binnenkomst werden wij niet begroet, er werd niet eens opgekeken. wij zochten naar bretels, konden het niet vinden en vroegen aan een medewerker waar het lag, hij wist het niet en zou een collega vragen naar ons toe te komen. na ongeveer 5 minuten te hebben rondgelopen was er nog niemand bij terwijl we een paar keer een medewerker voorbijgelopen zijn, er werd niet gegroet, NIKS!!! dit vind ik zeer klant onvriendelijk, derhalve komen wij nooit meer.
15 sep 2023
Spullen leveren die betaald zijn, klant kan er niks aan doen als DHL spullen kapot maakt en retour stuurt naar Louis. Hierna 10x telefonische belofte maar geen spullen. Bestelling kan nogmaals verstuurd worden, maar dan nogmaals betalen!!! Hoezo nogmaals betalen ik heb al betaald. Bestel hier nooit meer 2weken voor niks gewacht en nog steeds mijn geld niet terug.
19 sep 2023
Als er niet geleverd word minstens het geld terug storten. Bestelling kwijt bij DHL wacht nu al 17 dagen op mijn geld. Wat een vreselijk bedrijf, weten dat de bestelling kwijt is en hier niks mee doen. Bestel hier nooit meer
29 mei 2023
Via internet een helm besteld. Bleek niet te zijn wat ik had gehoopt. Voor t gemak de helm naar het filiaal in Assen gebracht. Helaas krijg je je geld niet gelijk terug, maar moet je daar zeker twee weken op wachten… hiervoor moet je zelf een mail sturen naar Louis Hamburg. Dit moeten ze zeker aanpakken. Verder is Assen een mooie zaak waar ze Duits/Engels spreken, maar wel Nederlands verstaan.

ruimte voor verbeterde communicatie

Goede site met goed aanbod. Echter de communicatie kan nog iets verbeteren. Ondanks dat product volgens de site op voorrraad zou moeten zijn. Was deze niet voorradig. Dus de geschatte leveringsdatum (14 dagen) werd niet gehaald. Na mailen voor een update, bleek product niet op voorraad. En werd er gewacht op de leverancier. Op zich niet erg, echter had dit beter gecommuniceerd kunnen worden.

Prima assortiment en prijs, e-fulfillment moet beter

Prima assortiment en prijs, maar met name snelheid van verzenden moet echt beter. Pas 4 (!) dagen na de besteldatum werd het artikel verstuurd, dat kan en moet echt beter. Concurrenten laten zien dat dat ook gewoon kan. Daarna duurde het nog een week voordat het artikel daadwerkelijk thuis bezorgd werd. Dat laatste is overigens DHL aan te rekenen, en niet Louis.
Antwoord van louis.nl
bedankt voor de beoordeling. U heeft de bestelling op 24.11.2023 (vrijdags) besteld en deze werd op 28.11.2023 (dinsdags) verstuurd. Over het weekend worden bij ons geen bestellingen verstuurd. Normaal gesproken wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen verstuurd. Alsnog sturen wij uw feedback door naar de verzendafdeling.
24 jun 2023

Bestelling al 2weken onderweg

2 weken geleden in de winkel (Assen) een bestelling gedaan die bij mij thuis bezorgd zou worden. Nu blijkt dat mijn bestelling in België is!!! 1e contact met klantenservice werd ik uitgelachen, 2e contact(gisteren) werd gemeld dat het zsm bezorgd wordt. Voor een compensatie moest ik weer een separate mail sturen. Kunnen niet zeggen wanneer ik het wel ontvang
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We willen ons graag verontschuldigen voor de wrijving met het verdwaalde pakket, er is al een onderzoek gaande. We hebben een tweede pakket verstuurd, dat u inmiddels heeft ontvangen. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis-team
25 jun 2023

Deel bestelling niet geleverd. Geld teruggestord, zonder bericht.

Een motorbroek en een ehbo kit besteld. Echter heb ik enkel de ehbo kit ontvangen en niet de motorbroek. Het betaalde bedrag van de motorbroek werd op mijn rekening teruggestort, zonder opgaaf van reden. Geen enkele communicatie vanuit louis helaas en nu verzendkosten betaald voor een ehbo kit terwijl de motorbroek eigenlijk het doel van de bestelling was.
5 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Een voorraadtekort heeft helaas de betreffende broek als beschikbaar getoond, hiervoor bieden wij onze excuses aan. Aangezien u met de waarde van de goederen boven de 70,00 euro zat, zijn er geen verzendkosten in rekening gebracht voor het verzenden van het leverbare product. Groeten uit Hamburg - Uw Detlev Louis Team
MS
Michael S.
Opperdoes
21 jul 2023

Korte draadjes, onzinnige verzending

De draadjes aan de verklikker unit hadden wel wat langer gemogen, koste niks en scheelt potentieel een hoop gedoe met verlengen een aansluiten. Verder had het zaakje prima in een gewone enveloppe gekund ipv in een doos van 30x40x20! Dat was echt volledige onzin! Dan had het ook gewoon met de post meegekund, ipv de proza van kijk es hoe groen wij zijn?
27 jul 2023
Ja jammer. Ik had een mooi spiegelvizier besteld en om onder de verzendkosten uit te komen nog maar wat poets middelen mee besteld. De poets spullen zijn binnen en het vizier was niet op voorraad. Het word nageleverd, wanneer? Als ik had geweten dat het niet op voorraad was dan had ik het wel ergens anders besteld. Er was ook geen vermelding van!
3 aug 2023

Verkeerde product in de doos.

Beoogt product netjes geleverd door Louis. Alleen in de doos zat het verkeerde product. Bij de leverancier van Louis is het verkeerde product in de doos gedaan. Eigenlijk is op Louis niks aan te merken, alleen op de leverancier van het product. Product teruggebracht naar de vestiging in Mönchen-Gladbach. Ik wacht nu op het juiste deel.