louis.nl- Logo - Beoordelingen

louis.nl

2.357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.213 beoordelingen in totaal

Ik heb een kettingset besteld in de winkel. Op deze set leverde ik een kortings bon in die tot 31 december 2023 geldig was. Gezien de levertijd zou deze pas na de jaarwisseling komen. Door het winkelpersoneel werdt er alle mogelijkheden bekeken om de kortingsbon te doen gelden. En dit is gelukt. Wat helemaal geweldig is en als klap op de vuurpijl kwam het kettingset nog voor de jaarwisseling. Het set was besteld op de 28ste van december vorig jaar. Ik vindt dit ronduit geweldig dat mensen zich zo in zetten voor het bedrijf en de klant. Met vriendelijke groet Robin.

We hebben onze bestelling tot onze grote teleurstelling nooit ontvangen. Een eerste telefonisch contact met jullie klantenservice leverde na een wachttijd van meer dan 15min tijdens een ronduit onvriendelijk gesprek de reactie op dat er niks voor ons gedaan kon worden omdat niet bekend is waar onze bestelling zich bevindt. Bovendien werd ons medegedeeld dat als onze bestelling niet retour zou komen bij Louis wij degene met een probleem waren. Bijzonder kromme gedachtegang omdat wij niet degene zijn die zaken doen met DHL. Naar mijn weten is Louis verantwoordelijk voor onze bestelling zo lang wij die niet ontvangen hebben. Wij hebben Louis bij het plaatsen van de bestelling op 3 maart wel in goed vertrouwen al betaald. Na een schriftelijke klacht via jullie website zijn wij op 10 april einde werkdag door Alexander Levy van jullie klantenservice terug gebeld en hebben wij de toezegging gekregen dat wij de op 3 april betaalde 295,49 terug geboekt zouden krijgen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen creditnota of betaling gezien. Wij vinden de eerste kennismaking met jullie webshop van een uitzonderlijk slecht niveau en hopen van harte zsm ons geld terug te krijgen. Jullie mail van vandaag over klanttevredenheid helpt overigens ook niet echt mee bij het hebben van vertrouwen in een correcte oplossing.

Beoordelingen voor louis.nl

Clear information and precise customer service
TE
Theo E.
Geesteren(Nederland)
Snelle en correcte levering en een nette prijs.
Heel tevreden met de prijs en snelle service.
18 apr 2024
Snel geleverd , en redelijk scherp geprijsd
21 apr 2024
Snelle levering. Goed en voordelig artikel.
Versturen duurde iets langer dan verwacht
13 apr 2024
Snelle levering en makkelijk te bestellen.
I liked the speed that I received my order
16 apr 2024
Prima aanbieding, moet ze nog uitproberen
Alles correct, zoals het hoort! Goed zo!
Good quality, good price, fast delivery.
Duidelijke site en een snelle levering
Zonder problemen besteld en ontvangen.
19 apr 2024
Snelle levering voor een goede prijs.
TV
twan v.
schijndel

gewoon goed.

de juistheid , snelheid en de prijs.
mooi product gekocht, snel geleverd.
Goede service en snelle verzending.

Helaas nog niet gebruikt...

Tas ontvangen volgens omschrijving.
Vlot, duidelijk en zoals verwacht.
20 apr 2024
Netjes verpakt en op tijd bezorgd